Annie Skrevet 3. februar 2006 #21 Skrevet 3. februar 2006 Bortsett fra altfor lang innledning så syns jeg programmet er helt ok.
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #22 Skrevet 3. februar 2006 Nå liker jeg ikke Oprah heller, så er vel ikke i målgruppen for slike programmer. Tyra virker veldig usikker som programleder. Flakkende blikk, nervøse gester. Hun blir sikkert bedre.
Gjest Jalileh Skrevet 3. februar 2006 #23 Skrevet 3. februar 2006 Showet virker ikke så bra, nei. Dessuten så virket Tyra litt sånn: "Don't come round my house no more" *snappe med fingra*
iss Skrevet 3. februar 2006 #24 Skrevet 3. februar 2006 Tror dere Oprah var like bra som idag, da hun startet?? Nei, tror nok det var ganske likt tyra show! Slik Oprah show er idag er jo resultat av mange mange års arbeid! Og jeg tror nok at Tyra show er beregnet på unge jenter, og ikke "husmødre" som Oprah! Jeg ble også litt flau da jeg så showet, men det går seg vel til! Må jo få litt trening!!
Gjest Emera Skrevet 3. februar 2006 #25 Skrevet 3. februar 2006 Jeg synes Tyra er fantastisk i America´s Next Top Model! Hun vet jo det som er å vite om modellbransjen, og hun formidler det på en flott måte. Talkshowet hennes var ikke noe videre. Kunstig, ja, som noen sa her. Men jeg tror nok også at det kommer til å bli bedre når hun får mer erfaring med akkurat den sjangeren.
murmeldyret Skrevet 4. februar 2006 #26 Skrevet 4. februar 2006 Trodde jeg likte Tyra etter å ha sett på Top Model program med henne. Men dette talk showet likte jeg absolutt ikke!
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #27 Skrevet 4. februar 2006 Har sett litt på det og er vel ikke så veldig imponert. Får litt sånn Ricky Lake feeling på temaenn som hun tar opp. Tydelig at det er beregnet på en yngre målgruppe enn Oprah. Når det gjelder prestasjonen til Tyra så er den vel helt midt på treet.
aline Skrevet 4. februar 2006 #28 Skrevet 4. februar 2006 Jeg synes showet minner om en dårlig mix av oprah og Ricky lake, og jeg har i perioder sansen for både oprah og ricky lake, og har sansen for tyra både som modell og som leder for americas next top model. men hun hører ikke på gjestene hun har på scenen og gjør litt rare ting. noe som sikkert går seg til. har mer sansen for oprah fordi hun for meg fremstår som mer ekte, hun tar opp ting som for min del ofte er mer viktig. (liker ikke de programmene der alt dreier seg om kjendisser, uansett hvem som har showet.) men hun hjelper mange, og det gjør hun på en fin måte. men, tyra er nok for de litt yngre en meg, og er foreløpig så fersk i gamet at hun må gåes inn litt før man egentlig kan se om hun gjør seg som talkshowvertinne tror jeg.
nat26 Skrevet 4. februar 2006 #29 Skrevet 4. februar 2006 Jeg synes Tyra er fantastisk i America´s Next Top Model! Hun vet jo det som er å vite om modellbransjen, og hun formidler det på en flott måte. Talkshowet hennes var ikke noe videre. Kunstig, ja, som noen sa her. Men jeg tror nok også at det kommer til å bli bedre når hun får mer erfaring med akkurat den sjangeren. ← Signerer denne
Gjest pace Skrevet 4. februar 2006 #30 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Syntes hun virker veldig modig og at hun appelerer til mange som kan kommunisere og vokse på sin måte. Det krever veldig mye å tørre å stå på en scene når man samtidig er halveis usikker. Når det er sagt, syntes jeg hun er litt masete Endret 4. februar 2006 av pace
*Ariel* Skrevet 4. februar 2006 #31 Skrevet 4. februar 2006 Med tanke på at det er et show for et yngre publikum enn bl.a. Oprah ser det vel greit ut. Det er jo helt nytt, så vi må vel venne oss til det, og hun må bli tryggere i rollen sin. Det jeg ikke likte var at hun snakker så utrolig fort. Hun har veldig mye å si på veldig kort tid.
Gjest Frigg Skrevet 5. februar 2006 #32 Skrevet 5. februar 2006 Etterligne? Oprah? Syntes oppsettet til Tyra lignet mer på Ricky Lake. Tja, det er nå sikkert noen som syntes det er underholdende, selv fant jeg det tidvis pinlig. Tror ikke jeg blir å se på det talk-showet noe særlig. Nå hvis de bare kunne kjøpe inn talk-showet til Ellen DeGeneres, det ville jeg sett på!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. februar 2006 #33 Skrevet 5. februar 2006 Hehe, ja, det ligner jo en del på Oprah, men for å være helt ærlig synes jeg at alle talkshows virker like... Men gud så teite ting hu dama (Tyra altså) driver med! Har bare fått med meg en episode, og der skulle hun la damer som var "stygge" på førerkortet sitt, få tatt modellbilder av seg, og få ha dem på førerkortet! Er det mulig....! Det er greit det Tyra, fint at du har endelig fått deg et program hvor du kan "hjelpe mennesker"! Ehhh.....
Cupcake Skrevet 11. februar 2006 #34 Skrevet 11. februar 2006 Synes ikke det var så verst, jeg. Litt "masete" kanskje innimellom, men en grei start på et talkshow.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #35 Skrevet 11. februar 2006 Jeg synes dette programmet var veldig dårlig. Rett og slett fordi hun ikke har verken erfaring for den type program og mennesker i vanskelige situasjoner eller interesse nok for mennesker som ikke lever samme livet som henne. Det var så lett å gjennomskue at hun satt og lyttet på dem som fortalte om sin vanskelige situasjon mens hun egentlig ikke hadde snøring om hva det egentlig gikk i. Oprah lever seg mer inn i situasjonen og klarer å "føle" det på kroppen. Tyra satt og holdt jenta på kneet og du så at blikket var helt tomt. Hun har ingenting å gi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå