Gå til innhold

Baby 9 mnd - autsime??

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tror du ikke at han plutselig startet å dra seg frem i dag 🙊 Kom til å tenke på det du skrev.. Plutselig så skjønte han at han måtte bruke beina for å komme seg en plass. Reagerer fortsatt ikke på navnet, men prøver å ikke tenke så mye på det 🥹❤️

Anonymkode: 0e933...25d

Vi opplevde å være hos helsesøster og fortelle om «nei, han går ikke enda, men det kommer sikkert etterhvert». Kom hjem, en time senere tok babyen sine første steg. Aldri vist interesse for å gå før det :ler:

Anonymkode: 29b18...0bb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2023 den 14.52):

Hei,

har en liten gutt som akkurat ble 9 mnd. Han reagerer ikke på navnet sitt hver gang jeg roper på han, bare av og til. Er det vanlig?? Når kan man forvente at babyer reagerer på navnet hver gang man roper på dem? Han er ellers flink til å leke, ha blikk kontakt, bable etc. Men sitter hele tiden å tenker at han har autisme, og det er kun pga hans fetter har fått påvist det. Min har fremdeles ikke begynt å krabbe , vinke eller klappe. Føler han er så treg i forhold til andre babyer og at det er et tegn på at alt ikke er okei..

det var da voldsomt med forventinger . hva gjør du for å hjelpe han i utviklingen da? 

Skrevet
kjærring skrev (33 minutter siden):

det var da voldsomt med forventinger . hva gjør du for å hjelpe han i utviklingen da? 

Hei «kjærring»,

jeg har gjort og gjør mye, men interessen har aldri vært der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...