Gå til innhold

hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ja.. det var det at samboen syns at body er såååå "fantastisk" men jeg har nå prøvd det og det så ikke UT :oops:

Så jeg kjøpte ett korselett + resten.

Får jo håpe det er like fantastisk... :-?

Måtte bare få det ut dere *ler*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vil også ha korselett :)

men de er vel dyre? dessuten burde de blitt spesialsydd etter dine nøyaktige mål også slik at det er mest mulig komfortabelt...

Gjest Anonymous
Skrevet

Trøst: Det er IKKE mange som kler body !!! Blir sikkert lekkert med det du har. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

tAKKER OG BUKKER..

Detvar gode meldinger å få gitt.

Jeg så jo ut som en budeie med badedrakt :roll:

Hele stasen kom på 1300, men det var pent.

Det var sort og passet godt . Men nå passer den ikke under kjolen min da jeg skal ha en spesiell kjole..fant ut at det ikke ble pent under den .

Så kan jeg da ta den på når jeg kler av meg for natta ? 8)

Kjempeglad jeg har dere her jeg nå *s*

Alt er hemmelig hos oss til dagen etter vielsen .Da sender vi innbydelse til fest uti januar en gang :kul:

Skrevet

Klart du kan ta den på når du skal legge deg. Har lurt på om jeg skal kjøre samme variant selv :oops:

Lykke til :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, du må nok ha det du kjøpte å deg hele dagen, selv om det ikke var fint under kjolen. Det er uaktuelt å ta det på seg etterpå til natten!

Men kjære deg da, hvilket spørsmål var det?

Skrevet

Jeg er nok frrryktelig uerfaren... :oops:

kan noen forklare meg hva dette korselettet er? er det et vanlig korsett eller er det et slikt som strømpene kan festes til kanskje?må man få sydd dette altså?

huffameg...det var nok et dumt spørsmål, men jeg spurte allikevel!! :D

Skrevet

Hei Madden!

Korsett vet du tydeligvis hva er? Når korsettet er med slike stropper til å holde strømpene, da heter det torsolette. Korselett er ikke noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...