Gå til innhold

Way of life


Gjest Lindaxo

Anbefalte innlegg

Gjest Lindaxo

Jeg vet masse om ulykkelighet og vonde følelser i livet. Jeg har kjent på sorg, depresjon, likegyldighet og fortvilelse. Jeg har følt på sårbarhet og bekymrelse, frustrasjon og smerte. Følelsen av et såpass ubehag som ikke er godt å leve med. Tanker som ikke er sunt å tenke, et liv som ikke er noe særlig verdt å leve. Uvissheten om framtid, og bekymring for mangel på glede i livet videre. Jeg har kjent på følelser som virker uholdbare, jeg har sett for meg et liv som er begrenset for hva et liv burde være. 

Jeg har ikke levd.

Jeg har ikke følt på hva livet kan være, jeg har ikke skjønt hva det kan gjøre. 

Før nå. 

Jeg vet masse om glede og lykke i livet. Jeg kjenner på lyst og ønske. Jeg føler behag og velvære. Jeg føler ubetinget glede over livet, komplett tilfredsstillelse, ubeskrivelig takknemlighet over livet. Jeg føler det mange andre ikke føler, jeg føler det totalt motsatte av hva jeg tidligere har følt. 

Og jeg føler jeg opplever gleden alene. 
 

Er det andre mennesker der ute som faktisk er lykkelig over livet? Er det flere som føler at de fleste andre ikke har det så bra? Er det flere som synes det er trist å se så mange ha det vondt uten å kunne gi de gleden en selv føler? Eller er det bare meg som ønsker litt mer fokus på lykke uten å nedprioritere de som gjerne skulle trenge det?  

Endret av Lindaxo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...