Irak Skrevet 24. oktober 2023 #41 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nå er det ikke til å komme bort fra at det er ganske stor forskjell på kvinner også. Jeg har ligget med rundt 30 kvinner tror jeg. En del av de ville nok puttet meg i 1 av 10 kategorien. Jeg er en av de som virkelig tenner på at kvinnen skal nyte. Jeg var sammen med en nå i helgen og hun kom 8 ganger. Så jeg vet litt om hva som skal til. Men en kvinne jeg var med en del tidligere i år ville nok puttet meg i en helt annen kategori. Hun fikk aldri orgasme og nøyt nok aldri sexen like mye. Men har var egentlig den største utfordringen at hun ikke ville la meg slippe til å la henne nyte. Hun vill ikke at jeg rørte brystene. Hun ville ikke ha lange erotiske forspill. Hun ville ikke at jeg rørte klitorisen hennes og hun ville ikke motta oralsex. De eneste hun egentlig ville var at jeg puttet pikken i henne, knullet henne til jeg kom, og så var vi ferdige. Og det skulle helst ikke ta for lang tid. Da er det ikke så lett å gi kvinnen en spektakulær sexopplevelse. Når kvinnen setter desse premissene for sex så er det faktisk vanskelig for en mann å nå opp til 1 av 10 kategorien, men er det egentlig mannes feil? Anonymkode: 71b67...313 Jeg opplever at relasjonens magi kan være som en dans. Også på soverommet. Man er jo to om å danse. Hvis den ene ikke kjenner seg selv eller er villig til å lære seg trinnene så kan det være ekstremt utfordrende ❤️. Dog ikke umulig ❤️. Det kan være mange ulike grunner til slik adferd tenker jeg. Sex alene er dessverre ikke nok. Er man trygge på hverandre så kommer dette helt naturlig og det er magisk ❤️. Så her gjelder det å være nysgjerrig folkens! Oppfordrer dere til det! Jeg nekter å tro at noen med viten og vilje vil seg selv så vondt ❤️. Tror nok det er her underbevisstheten spiller inn. Den kan spille oss mange kraftige puss. Så her er det viktig å være bevisst ❤️. Elsk deg selv sier jeg så er det lettere å elske andre ❤️. De som ikke har lært å elske kan lære det ❤️. Det er MAGI det ❤️! Psst dette er mitt syn og mine meninger. Det er fullt lov å være uenig med meg ❤️. Jeg elsker at andre er uenige med meg dog ikke respektløse. Da får dere så hatten passer. Så er det opp til dere nett troll om dere tør det 🤣🙈. I dare you 🤣❤️. Jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dere bare annerledes ❤️. Bring it on 😉. Read that again ❤️.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #42 Skrevet 24. oktober 2023 1 hour ago, Irak said: Jeg opplever at relasjonens magi kan være som en dans. Også på soverommet. Man er jo to om å danse. Hvis den ene ikke kjenner seg selv eller er villig til å lære seg trinnene så kan det være ekstremt utfordrende ❤️. Dog ikke umulig ❤️. Det kan være mange ulike grunner til slik adferd tenker jeg. Sex alene er dessverre ikke nok. Er man trygge på hverandre så kommer dette helt naturlig og det er magisk ❤️. Så her gjelder det å være nysgjerrig folkens! Oppfordrer dere til det! Jeg nekter å tro at noen med viten og vilje vil seg selv så vondt ❤️. Tror nok det er her underbevisstheten spiller inn. Den kan spille oss mange kraftige puss. Så her er det viktig å være bevisst ❤️. Elsk deg selv sier jeg så er det lettere å elske andre ❤️. De som ikke har lært å elske kan lære det ❤️. Det er MAGI det ❤️! Psst dette er mitt syn og mine meninger. Det er fullt lov å være uenig med meg ❤️. Jeg elsker at andre er uenige med meg dog ikke respektløse. Da får dere så hatten passer. Så er det opp til dere nett troll om dere tør det 🤣🙈. I dare you 🤣❤️. Jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dere bare annerledes ❤️. Bring it on 😉. Read that again ❤️. Vi er nok ganske trygge på hverandre, uten at jeg vil gå så mye inn på akkurat det. Men hun ønsket ikke at jeg skulle f.eks gi henne orgasmer. Hun ville bare bli pult og fyllt opp og bli ferdig. Hadde hun gitt meg frie tøyler så hun fikk oppleve hvor digg sex kan være så tror jeg vel hun ville fått et annet syn på det. Men hun slapp meg altså ikke til og regelrett stoppet meg i alt som kan føre en jente til klimaks. Kanskje et spesielt tilfelle, det er jeg enig i. Men poenget var egentlig at det kommer ikke bare an på mannen, om mannen er blant desse 1 av 10. Mannen kan være en fantastisk elsker for en kvinne og en rimelig middels elsker for en anne kvinne. Jeg selv har kvinner som sender meg mld ganske ofte og knapt får nok. Mens andre igjen er overhode ikke intr i å møtes igjen. Så det handler ikke bare om mannens ferdigheter. Det handler også om kvinnen, samspillet, og at kvinner er ulike og liker ulike ting. Anonymkode: 71b67...313
Irak Skrevet 24. oktober 2023 #43 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi er nok ganske trygge på hverandre, uten at jeg vil gå så mye inn på akkurat det. Men hun ønsket ikke at jeg skulle f.eks gi henne orgasmer. Hun ville bare bli pult og fyllt opp og bli ferdig. Hadde hun gitt meg frie tøyler så hun fikk oppleve hvor digg sex kan være så tror jeg vel hun ville fått et annet syn på det. Men hun slapp meg altså ikke til og regelrett stoppet meg i alt som kan føre en jente til klimaks. Kanskje et spesielt tilfelle, det er jeg enig i. Men poenget var egentlig at det kommer ikke bare an på mannen, om mannen er blant desse 1 av 10. Mannen kan være en fantastisk elsker for en kvinne og en rimelig middels elsker for en anne kvinne. Jeg selv har kvinner som sender meg mld ganske ofte og knapt får nok. Mens andre igjen er overhode ikke intr i å møtes igjen. Så det handler ikke bare om mannens ferdigheter. Det handler også om kvinnen, samspillet, og at kvinner er ulike og liker ulike ting. Anonymkode: 71b67...313 Kanskje det har med følelser å gjøre? Noen kvinner kan feks bli fort forelsket? En orgasme og du er hekta liksom? Kanskje hun bare kjenner seg selv veldig godt? Kanskje det er det handler om? Jeg bare tipper. Er sånn for meg skjønner du. Vet ikke jeg altså. Bare et forslag.
Bamseklemmer Skrevet 25. oktober 2023 #44 Skrevet 25. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nå er det ikke til å komme bort fra at det er ganske stor forskjell på kvinner også. Jeg har ligget med rundt 30 kvinner tror jeg. En del av de ville nok puttet meg i 1 av 10 kategorien. Jeg er en av de som virkelig tenner på at kvinnen skal nyte. Jeg var sammen med en nå i helgen og hun (A) kom 8 ganger. Så jeg vet litt om hva som skal til. Men en kvinne (B) jeg var med en del tidligere i år ville nok puttet meg i en helt annen kategori. Hun fikk aldri orgasme og nøyt nok aldri sexen like mye. Men har var egentlig den største utfordringen at hun ikke ville la meg slippe til å la henne nyte. Hun vill ikke at jeg rørte brystene. Hun ville ikke ha lange erotiske forspill. Hun ville ikke at jeg rørte klitorisen hennes og hun ville ikke motta oralsex. De eneste hun egentlig ville var at jeg puttet pikken i henne, knullet henne til jeg kom, og så var vi ferdige. Og det skulle helst ikke ta for lang tid. Da er det ikke så lett å gi kvinnen en spektakulær sexopplevelse. Når kvinnen setter desse premissene for sex så er det faktisk vanskelig for en mann å nå opp til 1 av 10 kategorien, men er det egentlig mannes feil? Anonymkode: 71b67...313 Dette var kjempebra eksempel og ei god forklaring👍 Hun (B) var nok ikke på samme seksuell nivå som deg, kanskje manglende sexlyst, samarbeidsvilje, seksuell forståelse og nysgjerrighet. Hun hadde også masse issuer, som avgjorde at kvaliteten på sex ble en stor skuffelse. Biologisk forklart.. Hun hadde så mange issuer, at hun ikke klarte å frigjøre sine egne lykkehormoner. Og det er ikke din feil, for du skjønner dette.. Og vet hva som må til for "normale" kvinner, som er samarbeisdsvillig og på samme nivå som deg.. Du bare bommet litt, og var uheldig med daten😉 Btw.. det finnes mannlige versjoner av henne også.. slik at det blir rettferdig for andre kvinner som opplever dette. (kvinnesynet vettu)😇 Btw 2.. når jeg dater for sex eller kjæreste, så vil jeg i tidlig fasen vite hvordan ståå er i sexen. Til stor argelse for enkelte kvinner, som ikke vil utgi sine seksuelle ferdigheter. Da sier jeg takk for at hun er ærlig, men da vet jeg jo også at vi ikke er på samme nivå. Dette gjør jeg både av klokskap og skrekk, for å møte en slik kvinne som (B). Jeg vil jo så absolutt ha ei kåtsara som hun (A)🥰 Enkelte kvinner og menn kan være utmerket kokker, og servere orgasmen på et sølvfat. Men som kokk opplever man en sjelden gang, at det mat igjen på tallerkenen.. Jo, det er helt ok.. Og de fleste gangene ser man at tallekenen er slikket ren til ære for kokken.. Den siste blir nok ønsket hjertelig velkommen tilbake, og bli en skikkelig fornøyd stamgjest😂 Endret 25. oktober 2023 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #45 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men en kvinne jeg var med en del tidligere i år ville nok puttet meg i en helt annen kategori. Hun fikk aldri orgasme og nøyt nok aldri sexen like mye. Men har var egentlig den største utfordringen at hun ikke ville la meg slippe til å la henne nyte. Hun vill ikke at jeg rørte brystene. Hun ville ikke ha lange erotiske forspill. Hun ville ikke at jeg rørte klitorisen hennes og hun ville ikke motta oralsex. De eneste hun egentlig ville var at jeg puttet pikken i henne, knullet henne til jeg kom, og så var vi ferdige. Og det skulle helst ikke ta for lang tid. Da er det ikke så lett å gi kvinnen en spektakulær sexopplevelse. Det kan være så simpelt som at hun ikke følte en tiltrekkning til deg eller menn i det hele tatt, helt normalt. Håper fortsatt at hun har fine opplevelser om hun vil det. Føler motstand mot å ha sex bare jeg leser dette 😂 Anonymkode: 3bf9a...bb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå