AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #21 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 7.45): Alle elsker god fisk. Men noen har bestemt seg for at fisk ikke er godt og har sluttet å forsyne seg. Anonymkode: aabfc...fc9 De bestemte seg ikke, fisken smakte ikke godt for dem. Anonymkode: 3bf9a...bb7 2
Flintis Skrevet 16. oktober 2023 #22 Skrevet 16. oktober 2023 Fioljenta skrev (På 15.10.2023 den 9.14): Nei, møter du meg IRL, hadde du sikker trodd jeg var kjedelig i senga. Det tror både venner og familie (tror jeg). Og jeg lar dem tro det. 😂 Det er ikke noen som har anbefalt fiolsexnet til deg 🤣
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #23 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tror ikke at noen mener at alle kvinner mister lysten med årene. Men at noen/mange kvinner gjør det. Også når partneren prøver å tilfredsstille dem. En god del kvinner sa i en annen tråd at det er lettere å finne en partner som 50-åring for da er det ikke så nøye med sex lengre. Mange kvinner her inne gir uttrykk for at de får vondt i hodet om huset ikke er perfekt før de skal ha sex. Jeg benekter ikke at mange menn har utfordringer i måten de er en partner på. Men jeg vil ydmykt foreslå for guidens kvinner at det å bruke sex mot menn på samme måte som jeg bruker godbiter på hunden ikke er noen god strategi, enten du oppnår lydighet eller en «bikkje» som stikker. Anonymkode: aabfc...fc9 Det er en svært trist sannhet at veldig mange kvinner aldri opplever virkelig god sex, men kun har opplevd sex på menns premisser. En venninne av meg var over 40 år før hun traff en mann som virkelig brydde seg om hennes nytelse, utover "fint om du nyter sex på den måten jeg vil ha det, for jeg er ikke interessert i å endre noe", og omsider opplevde virkelig glede ved sex. Kvinner som mann etter mann bare opplever at han dytter inn og jukker hastig på vil selvfølgelig ikke bli glade i sex, og mange av dem som bare har opplevd slikt tror faktisk at det er slik sex er og skal være, og at det er dem det er noe galt med. Min venninne var en av de heldige av de kvinner som ikke har opplevd annet som omsider traff en som viste henne hva sex virkelig skal og kan være. Veldig mange kvinner opplever aldri det, så hvordan kan de da bli glade i sex? Når jeg og min svært åpne venninnegjeng diskuterte dette for en tid siden ble vi enige om at menn må være fordelt omtrentlig slik: 2 av 10 menn bryr seg overhodet ikke om kvinnens utbytte av sex. Det vedrører ikke slike overhodet om kvinnen har utbytte av det, bare de får sitt. Dette er ofte menn som har ganske forvaklet syn på kvinner og relasjoner generelt, mye negativitet og lite empati. 4 av 10 menn synes det er bra og hyggelig om kvinnen nyter sex, bare hun nyter det på den måten han uansett vil ha det og gjøre det. Disse menn er likevel troende til å mase om sex kvinnen ikke ønsker, ikke nyter og kan ha ubehag ved også, og mener kvinnen bør strekke seg litt for dem, men det gjøres ingen strekking tilbake. De kan til nøden fingre litt eller slikke litt, men alt som ikke gir egen nytelse er hastig og lite engasjert. De mener og tror det er kvinnen det er noe galt med når hun ikke blir i hundre av det han utfører for egen nytelse. Slik de gjør sex er slik sex skal gjøres i deres hode, og de forstår ikke bedre. Den seksuelle forståelsen er ganske dårlig. Det var ingen uenighet om at det var flest menn i denne gruppa, men kun 4 av 10 ble heftig diskutert. Et par mente det er minst 7 av 10 menn som er i denne gruppa, men ble nedstemt av oss som har vært heldigere med å treffe menn som forstår sex noe bedre. At det er flest menn som er i denne gruppa er nok ganske kulturelt betinget også. Måten kvinner og sex omtales i Norge medfører at svært mange menn faktisk tror på at menn er mye mer seksuelle enn kvinner, og derfor ikke skjønner skikkelig at kvinner også har behov for tilsvarende tilfredsstillelse ved sex, samt at vår kultur gir menn inntrykk av at sex skal de bare kunne, i så stor grad at mange menn føler seg krenket om kvinner ikke er fornøyd med deres sex, istedenfor å være innstilt på dialog om sex, og forstår at hver partner må læres. 3 av 10 menn forstår at kvinner også må nyte sex, og gjør en innsats for dette, fordi de vet at det er nødvendig for å ha et aktivt sexliv, men de utfører tilfredsstillelse av kvinnen mest som plikt. Skjønner at det må til, og er oppriktig i å gå inn for at begge skal få sitt, men de vil helst bare ha plikten de har ovenfor kvinnens nytelse overstått lett og fort, så de kan få sin nytelse, og irriterer seg/gremmer seg over det om kvinnen trenger skikkelig innsats for å komme. Disse er også tilbøyelige til å kalle kvinner vanskelige, kompliserte og tungpulte om kvinner ikke kommer lett, helst ved piv eller kjapp oral/fingring iallefall. (Selv om de uten å nøle eller tenke tungpulte om seg selv gjerne forventer innsats rettet mot egen nytelse og orgasme i dobbel så lang tid som det som medfører å kalle kvinnen tungpult/vanskelig. Ikke uvanlig at menn som selv trenger 30 minutter innsats med munn/hånd kaller kvinner tungpulte om kvinnen trenger mindre enn det.) 1 av 10 menn er hva kvinner virkelig er heldige om de treffer på. De tenner selv på å gi kvinner nytelse, og har derfor en eksepsjonell forståelse for og interesse av å snakke med og lese respons hos sine partnere, for å utvikle kjennskap til tenning og nytelse hos partnere. De er selv interessert i og veldig engasjert i å utvikle en seksuell relasjon, fordi de virkelig ønsker og nyter at det er gjensidig nytelse ved sex, og sex uten at kvinnen nyter er de selv uinteressert I. Skriver ikke dette for å rakke ned på menn, og ser ikke bort fra at seksuell mentalitet hos kvinner kan kategoriseres like sørgelig, med at svært få har en veldig god seksuell forståelse. Hos kvinner er det nok imidlertid like ofte forståelsen for egen seksualitet og seksuell kapasitet som mangler, fordi veldig mange kvinner har aldri opplevd menn over kategori 1 og 2. Kanskje 3, men fått inntrykk av at de er vanskelige og for krevende til at de har våget å forvente egen tilfredsstillelse, og måtte fake for å ikke irritere mannen over at han må gi så mye innsats. (Stakkars han liksom, kan bli irritert eller krenket av at hun ikke får orgasme kjapt nok til å få sitt ego tilfredsstilt.) Vi har ikke en god kultur for å gi verken kvinner eller menn god grunnleggende seksuell forståelse, og ja vi kvinner er gjerne litt mer "kompliserte" enn menn, ved at vi har et underliv som også er en fødekanal, og derfor ikke kun innstilt på nytelse. Vi er imidlertid ikke vanskelige med vilje, de fleste kvinner har veldig god kapasitet til å nyte sex som noe fantastisk deilig, og at vi ikke på noen måter er umulige vet de menn som er i den mest fantastiske kategorien menn veldig godt. Kvinner trenger som regel bare å treffe en eneste slik mann for å virkelig blomstre opp seksuelt, men det er dessverre ikke flere av dem typen menn enn at mange kvinner aldri opplever hva sex egentlig er og kan være på sitt beste. Min venninne var som nevnt heldig og traff en slik da hun hadde passert 40 år. Frem til dette trodde hun at det måtte være noe galt med henne seksuelt, eller at det er sant at sex er noe menn er mest opptatt av og trenger og nyter mer enn kvinner. Veldig mange kvinner tror disse tingene, oppriktig, fordi de aldri har opplevd virkelig innsats for deres nytelse, kun menn som gjorde ting mest for seg selv, og har innstilling at det bør kvinnen nyte. Tilpasse seg og lære å fungere optimalt sammen... jeg skal tolke dette med velvilje til tenke at mange menn dessverre ikke forstår bedre. At det ikke er vond vilje, men betydelig uvitenhet og mangel på virkelig god seksuell forståelse. Kulturen vår lærer oss ikke bedre forståelse enn at det går galt for mange på grunn av feillære og feile holdninger som er inngrodd i vår kultur og språk rundt sex. Derfor er det kun menn som personlig virkelig tenner på å gi nytelse som virkelig får oppleve hvor kåte og seksuelt krevende kvinner kan være, under omstendigheter hvor det pleies og dyrkes frem av mannens holdninger og handlinger. Det er trist egentlig. Anonymkode: 02b31...e02 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #24 Skrevet 16. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (På 15.10.2023 den 8.33): Haha, så godt og gøy å lese🤭 Du ser jo bra ut ifht beskrivelsen din da.. Vil ikke si du er ei gråmus iallefall.. Men jeg har møtt mange litt eldre naturlige "gråmuser" som ikke "spiller" på sex, men jeg synes det er såå utrolig sexy. Det er sex appealen jeg ser etter, og den kan skjules under "vanlige" klær og sminke. Det oser sex uten lukt, liksom.. Ikke at jeg er synsk, men jeg tar så sjeldent feil😆 "... jeg er på grensa til nymfoman.. alltid sexy undertøy.. kun til mannen min"❤️ hjertet mitt gjorde et hopp, for det er så vakkert ærlig, og hensikten med fristelsen er så nydelig.. Bærekraftig😅 Så ja TS.. de kan sees, menn det krever tid å lære seg hva man skal se etter.. altså at sex appealen stemte med fortiden. Hvis ikke kan du bomme fullstendig.. For å gi deg et lite hint: De som bare spiller på sex med klær, er igrunn en liten skuffelse. Du må f.eks se etter den sanne gløden i kinnene, men det er jo klin umulig å se med ei oversminket dame😉 Hadde vært interessant å møtt deg ute på pub😉 -jeg vet ikke helt, men jeg tiltrekker meg menn uansett alder. Og sånn har det vært fra jeg var i 20-30 års alderen også😂 -nå har jeg fylt 50 og burde vært ei "grå mus". Ble dratt med på pub i helgen som var, sammen med ei venninne. Kjente meg trøtt og ville i grunn heller være hjemme å slappe av. Dro ut, i kledd sort høyhalset genser og slimfit dongeribukse og hvite joggesko til. Spiller ikke på sexye klær, ikke den kvelden i allefall😆 -altså jeg er helt normal utseendemessig, har grått passe langt hår, har for høy bmi men er ikke overvektig, bruker briller, passe store pupper. Men det ynglet med unge menn rundt meg som ville det ene og det andre. Han ene brukte halve kvelden til å sitte ved siden av meg. Han sa at jeg hadde sex-appeal og at jeg var ganske så søt🤣 -han var jo så "på"...-herregud det høres ut som om jeg er utrolig innbilsk men det er jeg altså ikke. Jeg bare er meg. Og sånne lignende episoder har jeg opplevd siden jeg begynte å gå ut på byen tidlig på 90 tallet. (Har hatt langt opphold fra å gå ut på byen da jeg fikk mann hus barn hund campingvogn osv..) -Men, ja, jeg har forsynt meg av menn oppigjennom, "det ska itj stå på det"😉 Anonymkode: f5aa6...f83 1 1
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2023 #25 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hadde vært interessant å møtt deg ute på pub😉 -jeg vet ikke helt, men jeg tiltrekker meg menn uansett alder. Og sånn har det vært fra jeg var i 20-30 års alderen også😂 -nå har jeg fylt 50 og burde vært ei "grå mus". Ble dratt med på pub i helgen som var, sammen med ei venninne. Kjente meg trøtt og ville i grunn heller være hjemme å slappe av. Dro ut, i kledd sort høyhalset genser og slimfit dongeribukse og hvite joggesko til. Spiller ikke på sexye klær, ikke den kvelden i allefall😆 -altså jeg er helt normal utseendemessig, har grått passe langt hår, har for høy bmi men er ikke overvektig, bruker briller, passe store pupper. Men det ynglet med unge menn rundt meg som ville det ene og det andre. Han ene brukte halve kvelden til å sitte ved siden av meg. Han sa at jeg hadde sex-appeal og at jeg var ganske så søt🤣 -han var jo så "på"...-herregud det høres ut som om jeg er utrolig innbilsk men det er jeg altså ikke. Jeg bare er meg. Og sånne lignende episoder har jeg opplevd siden jeg begynte å gå ut på byen tidlig på 90 tallet. (Har hatt langt opphold fra å gå ut på byen da jeg fikk mann hus barn hund campingvogn osv..) -Men, ja, jeg har forsynt meg av menn oppigjennom, "det ska itj stå på det"😉 Anonymkode: f5aa6...f83 Ei grå mus du liksom😅 Det pussige er at de som beskriver seg som ei grå mus.. er de beste elskerne (for å ta spranget direkte dit) klok av erfaring faktisk.. Jeg vil også heller sitte hjemme å kose meg, enn å dra på byen.. Vi begynner å "dra" på årene vettu, mens sexlivet bare blomstrer videre i våre unge sinn. Det er vel kosen og sexlivet som gjør oss usosial.. ikke sant? Så det er uten tvil den sex appealen du har, som gjør at jeg setter meg ned meg deg.. Men først må du innvitere meg med et blikk.. og vil du frigjøring hormonene sammen med meg, ser jeg jo også at du er omsorgsfull. Så sånn sett har jeg nesten aldri hatt et ONS, det skal lønne seg å treffe meg.. dagens siste skryt😅 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #26 Skrevet 16. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: (...) 4 av 10 menn synes det er bra og hyggelig om kvinnen nyter sex, bare hun nyter det på den måten han uansett vil ha det og gjøre det. Disse menn er likevel troende til å mase om sex kvinnen ikke ønsker, ikke nyter og kan ha ubehag ved også, og mener kvinnen bør strekke seg litt for dem, men det gjøres ingen strekking tilbake. De kan til nøden fingre litt eller slikke litt, men alt som ikke gir egen nytelse er hastig og lite engasjert. De mener og tror det er kvinnen det er noe galt med når hun ikke blir i hundre av det han utfører for egen nytelse. Slik de gjør sex er slik sex skal gjøres i deres hode, og de forstår ikke bedre. Den seksuelle forståelsen er ganske dårlig. Det var ingen uenighet om at det var flest menn i denne gruppa, men kun 4 av 10 ble heftig diskutert. Et par mente det er minst 7 av 10 menn som er i denne gruppa, men ble nedstemt av oss som har vært heldigere med å treffe menn som forstår sex noe bedre. At det er flest menn som er i denne gruppa er nok ganske kulturelt betinget også. Måten kvinner og sex omtales i Norge medfører at svært mange menn faktisk tror på at menn er mye mer seksuelle enn kvinner, og derfor ikke skjønner skikkelig at kvinner også har behov for tilsvarende tilfredsstillelse ved sex, samt at vår kultur gir menn inntrykk av at sex skal de bare kunne, i så stor grad at mange menn føler seg krenket om kvinner ikke er fornøyd med deres sex, istedenfor å være innstilt på dialog om sex, og forstår at hver partner må læres. 3 av 10 menn forstår at kvinner også må nyte sex, og gjør en innsats for dette, fordi de vet at det er nødvendig for å ha et aktivt sexliv, men de utfører tilfredsstillelse av kvinnen mest som plikt. Skjønner at det må til, og er oppriktig i å gå inn for at begge skal få sitt, men de vil helst bare ha plikten de har ovenfor kvinnens nytelse overstått lett og fort, så de kan få sin nytelse, og irriterer seg/gremmer seg over det om kvinnen trenger skikkelig innsats for å komme. Disse er også tilbøyelige til å kalle kvinner vanskelige, kompliserte og tungpulte om kvinner ikke kommer lett, helst ved piv eller kjapp oral/fingring iallefall. (Selv om de uten å nøle eller tenke tungpulte om seg selv gjerne forventer innsats rettet mot egen nytelse og orgasme i dobbel så lang tid som det som medfører å kalle kvinnen tungpult/vanskelig. Ikke uvanlig at menn som selv trenger 30 minutter innsats med munn/hånd kaller kvinner tungpulte om kvinnen trenger mindre enn det.) (...) Anonymkode: 02b31...e02 Klippet litt i det ypperlige innlegget ditt. Utfra det du forteller her synes jeg framstår "4 av 10"-gruppa og "3 av 10"-gruppa er temmelig like, de er bare beskrevet på litt forskjellig måte. Sånn sett har de som mente "7 av 10" rett. Disse "7 av 10" tenker liksom ikke over at kvinnens kropp og følelser ikke er et speil av hans, det er som om det er helt ubegripelig at hun skal føle forskjellig fra ham. Det har vært gjort studier som kunne påvise at menn flest bare går ut fra at hennes tiltrekning og lyst settes i gang automatisk hvis han er tiltrukket og har lyst. Jeg tilskriver denne gedigne misforståelsen manglende kunnskap, samt gammelmodige forestillinger om at det er menn som "eier" seksuelle sanser, følelser og impulser mens kvinner bare "reagerer" på hans og ikke har egne, autonome følelser; men det kan ordnes for den som er villig til å lære. Å innse at en kvinne er et eget menneske med egne følelser, funksjoner og reaksjoner, er en god start. Anonymkode: 055d4...00e 1
Irak Skrevet 16. oktober 2023 #27 Skrevet 16. oktober 2023 Tror jeg syns lang vei for de som er observante 🤣🤣🤣. Jeg nekter nemlig å bruke noe særlig sminke 😉.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #28 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klippet litt i det ypperlige innlegget ditt. Utfra det du forteller her synes jeg framstår "4 av 10"-gruppa og "3 av 10"-gruppa er temmelig like, de er bare beskrevet på litt forskjellig måte. Sånn sett har de som mente "7 av 10" rett. Disse "7 av 10" tenker liksom ikke over at kvinnens kropp og følelser ikke er et speil av hans, det er som om det er helt ubegripelig at hun skal føle forskjellig fra ham. Det har vært gjort studier som kunne påvise at menn flest bare går ut fra at hennes tiltrekning og lyst settes i gang automatisk hvis han er tiltrukket og har lyst. Jeg tilskriver denne gedigne misforståelsen manglende kunnskap, samt gammelmodige forestillinger om at det er menn som "eier" seksuelle sanser, følelser og impulser mens kvinner bare "reagerer" på hans og ikke har egne, autonome følelser; men det kan ordnes for den som er villig til å lære. Å innse at en kvinne er et eget menneske med egne følelser, funksjoner og reaksjoner, er en god start. Anonymkode: 055d4...00e Nei det er en nyanse i dette som er svært vesentlig. De i andre kategorien forstår ikke engang noe så grunnleggende som at sex alltid og uten unntak må være godt og fint for begge, og kan finne på å mase om og presse på angående sex de vet godt at kvinnen ikke ønsker, og kanskje til og med får smerter av. Å ikke forstå det kan ikke sammenlignes med å forstå det, og de som ikke forstår dette vil mer eller mindre konsekvent ødelegge sine seksuelle relasjoner, mens gruppa som forstår at kvinnen også skal nyte og ha det fint (tredje kategori menn) kan bli riktig så bra elskere, iallefall dersom kvinnen lett får orgasme, og det er ikke like sikkert at de vil ødelegge sine sexliv som dem som ikke har den grunnleggende forståelsen. Så om nyansene i de to gruppene kan virke små er de absolutt vesentlige. Jeg er ellers veldig enig i alt du skriver. Anonymkode: 02b31...e02
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #29 Skrevet 16. oktober 2023 Neppe noe man kan se på kvinnen. Jeg tviler på jeg har noe særlig seksuell utstråling. Jeg er heller søt og feminin, og jeg vil anta at folk tenker jeg er prippen på sex fronten. En venninne av meg sa jeg hadde typisk "bibel-jente" utstråling 😅 Uansett, jeg har høy appetitt for sex og liker å teste nye ting sammen med mannen. Anonymkode: 8546e...f8b 1 1
visp Skrevet 16. oktober 2023 #30 Skrevet 16. oktober 2023 Skal det egentlig stå "Seks aktive kvinner"?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #31 Skrevet 16. oktober 2023 visp skrev (45 minutter siden): Skal det egentlig stå "Seks aktive kvinner"? "Sex aktiva kvinnor" en dokumentär från svensk volleyballmiljö. Anonymkode: 4c39b...dce 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #32 Skrevet 16. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (20 timer siden): Så godt å se at du har tatt tittelen Grannylover 2.. fortsett med det, for du gir masse glede, omsorg, kjærlighet og frihetsfølelse❤️ Go kuk til ho Besta det😅 Hehe ... Blinkskudd fra deg som vanlig 👍 Jo, jeg kaller meg nr 2. For du jo selvfølgelig nr 1, alle Grannylovers ubestridte herre og mester 🤩 Oppdaget dette som 24-åring med en kamerats mor på 52(som jeg har utbrodert i flere tråder, og skal ikke mase mer om det her). Men opplevelsen gjorde at jeg ble "omvendt/frelst". Jeg konventerte😜, og har aldri sett meg tilbake. Comboen ung kåt mann og moden, het lengtende og utilfredsstillt kvinne må bare oppleves skal folk skjønne hva vi prater om. 😍😁 Anonymkode: 0ca97...14f 1 2
visp Skrevet 16. oktober 2023 #33 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): "Sex aktiva kvinnor" en dokumentär från svensk volleyballmiljö. Anonymkode: 4c39b...dce 1
Ingar-André Skrevet 16. oktober 2023 #34 Skrevet 16. oktober 2023 Med stooor fare for å ta alle under en kam og antyde her nå.. Først; NEI! Sier ikke at all er slik, men du, Ts? Om du er aktuell for dama så blir slike aktiviteter gjerne til av seg sjøl ettersom stien formes. Det gjelder også om dere ikke er eller skal gå inn i forhold. Er iallfall min erfaring fra da jeg var såkalt aktiv på den fronten
Bamseklemmer Skrevet 17. oktober 2023 #35 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hehe ... Blinkskudd fra deg som vanlig 👍 Jo, jeg kaller meg nr 2. For du jo selvfølgelig nr 1, alle Grannylovers ubestridte herre og mester 🤩 Oppdaget dette som 24-åring med en kamerats mor på 52(som jeg har utbrodert i flere tråder, og skal ikke mase mer om det her). Men opplevelsen gjorde at jeg ble "omvendt/frelst". Jeg konventerte😜, og har aldri sett meg tilbake. Comboen ung kåt mann og moden, het lengtende og utilfredsstillt kvinne må bare oppleves skal folk skjønne hva vi prater om. 😍😁 Anonymkode: 0ca97...14f Hehe, takk for tittelen.. men jeg ser på meg selv som "Omsorgsknuller" med hjerte for eldre damer, som virkelig trenger nærhet og kos🥰 "Noen elsker veteraner.. vi pusser og gnir de inn med kjærlighet, og de bare øker i verdi. Og det er så himmelsk deilig å kjøre bekymringsfritt, ikke minst å høre på godlydene når vi trykker inn pedalen" ❤️😉 Jeg har flere ganger blitt skremt av deres orgasmer, det høres ut som djevelen har inntatt dem.. Men felles for alle er at de aldri har turt å spørre om sex, for de syntes ikke de var attraktive nok. Men når jeg fikk en klem av de, ble klemmen så mye lengre enn vanlig venneskapsklem. Og det er en ting jeg har lært og bemerket meg, da kysser jeg henne på halsen og spør om hun likte det.. Godord, godord bare godord.. Jeg har til gode å høre en kvinne, som ikke liker dette første kysset. Det er inngangsbilleten for nærmere prat om nærhet og kos.. og de ble himmelsk glad jeg tok det lille spranget.. Litt forundret over hvor mye jeg jeg datte pris på henne, litt svimmel av at hun skulle få oppleve så deilig sex igjen. Takknemligheten hennes ga meg gåsehud, og jeg følte en sterk trang til å gi henne omsorg.. Å se henne så lykkelig, gjorde meg ofte rørt. For jeg så hvor mye det betydde for henne. Vi skriver om sexaktive kvinner.. Ikke like enkelt å være sexaktiv, når "vi" blir eldre og fremdeles single. Vi trenge en partner, men det kan løses med en litt lang klem og et enkelt kyss😂 Btw.. hvis single og onani tilhører de "sexaktive"? Jeg har sett kofferter, skuffer og kleskap med masse innholdsrike sexleketøy. Så selv-sexaktiviteten blir iallefall ikke mindre med årene✔️ 1
Fioljenta Skrevet 17. oktober 2023 #36 Skrevet 17. oktober 2023 Flintis skrev (På 16.10.2023 den 12.38): Det er ikke noen som har anbefalt fiolsexnet til deg 🤣 Jo, mannen min. 😂 1
Irak Skrevet 23. oktober 2023 #37 Skrevet 23. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (På 16.10.2023 den 18.26): Ei grå mus du liksom😅 Det pussige er at de som beskriver seg som ei grå mus.. er de beste elskerne (for å ta spranget direkte dit) klok av erfaring faktisk.. Jeg vil også heller sitte hjemme å kose meg, enn å dra på byen.. Vi begynner å "dra" på årene vettu, mens sexlivet bare blomstrer videre i våre unge sinn. Det er vel kosen og sexlivet som gjør oss usosial.. ikke sant? Så det er uten tvil den sex appealen du har, som gjør at jeg setter meg ned meg deg.. Men først må du innvitere meg med et blikk.. og vil du frigjøring hormonene sammen med meg, ser jeg jo også at du er omsorgsfull. Så sånn sett har jeg nesten aldri hatt et ONS, det skal lønne seg å treffe meg.. dagens siste skryt😅 Du er god til å skryte av deg selv må jeg si 🤣.
Bamseklemmer Skrevet 23. oktober 2023 #38 Skrevet 23. oktober 2023 Irak skrev (4 timer siden): Du er god til å skryte av deg selv må jeg si 🤣. Haha.. jeg brukte feil ord.. det skulle stå: "dagens første reklame"🙈 1
Irak Skrevet 24. oktober 2023 #39 Skrevet 24. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (18 timer siden): Haha.. jeg brukte feil ord.. det skulle stå: "dagens første reklame"🙈 Lol 🤣🤣🤣🤣. Fantastisk bra kommentar ❤️. Du er skjønn du ❤️. Elsker deg ❤️. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #40 Skrevet 24. oktober 2023 On 10/16/2023 at 4:03 PM, AnonymBruker said: Når jeg og min svært åpne venninnegjeng diskuterte dette for en tid siden ble vi enige om at menn må være fordelt omtrentlig slik: 2 av 10 menn bryr seg overhodet ikke om kvinnens utbytte av sex. Det vedrører ikke slike overhodet om kvinnen har utbytte av det, bare de får sitt. Dette er ofte menn som har ganske forvaklet syn på kvinner og relasjoner generelt, mye negativitet og lite empati. 4 av 10 menn synes det er bra og hyggelig om kvinnen nyter sex, bare hun nyter det på den måten han uansett vil ha det og gjøre det. Disse menn er likevel troende til å mase om sex kvinnen ikke ønsker, ikke nyter og kan ha ubehag ved også, og mener kvinnen bør strekke seg litt for dem, men det gjøres ingen strekking tilbake. De kan til nøden fingre litt eller slikke litt, men alt som ikke gir egen nytelse er hastig og lite engasjert. De mener og tror det er kvinnen det er noe galt med når hun ikke blir i hundre av det han utfører for egen nytelse. Slik de gjør sex er slik sex skal gjøres i deres hode, og de forstår ikke bedre. Den seksuelle forståelsen er ganske dårlig. Det var ingen uenighet om at det var flest menn i denne gruppa, men kun 4 av 10 ble heftig diskutert. Et par mente det er minst 7 av 10 menn som er i denne gruppa, men ble nedstemt av oss som har vært heldigere med å treffe menn som forstår sex noe bedre. At det er flest menn som er i denne gruppa er nok ganske kulturelt betinget også. Måten kvinner og sex omtales i Norge medfører at svært mange menn faktisk tror på at menn er mye mer seksuelle enn kvinner, og derfor ikke skjønner skikkelig at kvinner også har behov for tilsvarende tilfredsstillelse ved sex, samt at vår kultur gir menn inntrykk av at sex skal de bare kunne, i så stor grad at mange menn føler seg krenket om kvinner ikke er fornøyd med deres sex, istedenfor å være innstilt på dialog om sex, og forstår at hver partner må læres. 3 av 10 menn forstår at kvinner også må nyte sex, og gjør en innsats for dette, fordi de vet at det er nødvendig for å ha et aktivt sexliv, men de utfører tilfredsstillelse av kvinnen mest som plikt. Skjønner at det må til, og er oppriktig i å gå inn for at begge skal få sitt, men de vil helst bare ha plikten de har ovenfor kvinnens nytelse overstått lett og fort, så de kan få sin nytelse, og irriterer seg/gremmer seg over det om kvinnen trenger skikkelig innsats for å komme. Disse er også tilbøyelige til å kalle kvinner vanskelige, kompliserte og tungpulte om kvinner ikke kommer lett, helst ved piv eller kjapp oral/fingring iallefall. (Selv om de uten å nøle eller tenke tungpulte om seg selv gjerne forventer innsats rettet mot egen nytelse og orgasme i dobbel så lang tid som det som medfører å kalle kvinnen tungpult/vanskelig. Ikke uvanlig at menn som selv trenger 30 minutter innsats med munn/hånd kaller kvinner tungpulte om kvinnen trenger mindre enn det.) 1 av 10 menn er hva kvinner virkelig er heldige om de treffer på. De tenner selv på å gi kvinner nytelse, og har derfor en eksepsjonell forståelse for og interesse av å snakke med og lese respons hos sine partnere, for å utvikle kjennskap til tenning og nytelse hos partnere. De er selv interessert i og veldig engasjert i å utvikle en seksuell relasjon, fordi de virkelig ønsker og nyter at det er gjensidig nytelse ved sex, og sex uten at kvinnen nyter er de selv uinteressert I. Nå er det ikke til å komme bort fra at det er ganske stor forskjell på kvinner også. Jeg har ligget med rundt 30 kvinner tror jeg. En del av de ville nok puttet meg i 1 av 10 kategorien. Jeg er en av de som virkelig tenner på at kvinnen skal nyte. Jeg var sammen med en nå i helgen og hun kom 8 ganger. Så jeg vet litt om hva som skal til. Men en kvinne jeg var med en del tidligere i år ville nok puttet meg i en helt annen kategori. Hun fikk aldri orgasme og nøyt nok aldri sexen like mye. Men har var egentlig den største utfordringen at hun ikke ville la meg slippe til å la henne nyte. Hun vill ikke at jeg rørte brystene. Hun ville ikke ha lange erotiske forspill. Hun ville ikke at jeg rørte klitorisen hennes og hun ville ikke motta oralsex. De eneste hun egentlig ville var at jeg puttet pikken i henne, knullet henne til jeg kom, og så var vi ferdige. Og det skulle helst ikke ta for lang tid. Da er det ikke så lett å gi kvinnen en spektakulær sexopplevelse. Når kvinnen setter desse premissene for sex så er det faktisk vanskelig for en mann å nå opp til 1 av 10 kategorien, men er det egentlig mannes feil? Anonymkode: 71b67...313 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå