Fiske Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Hadde korona for 1,5år siden (for første gang, har hatt 3 ganger totalt). Fikk en intens hodepine mens jeg var syk med korona første gang, denne gikk over når jeg ble frisk. Men i ettertid sliter jeg med at hver gang jeg får en ellerannen form for virus, f.eks forkjølelse, så får jeg tilbake denne intense korona-hodepinen. Aldri slitt med dette før korona. Og med 3 barn blir det endel forkjølelser… Hodepinen varer gjerne 2-3 uker, ofte lengre enn øvrige forkjølelsessymptomer. Noen andre som har vært borti dette? Og/eller har tips til hva det kan være og hvordan jeg kan få det til å gå over? Hadde nettopp hodepinen i 3 uker, kun 1 uke siden det gav seg, og nå er det på’n igjen (ny forkjølelse og syke barn i hus). Hadde migrene før, og dette er en helt annen hodepine. Kan ikke sammenlignes med migrene. Så det er det ikke. Jeg blir også blålig under begge øynene mens hodepinen står på, dette går over samme dag som hodepinen gir seg. Ingen sammenheng med stress/søvn Endret 14. oktober 2023 av Fiske
Fiske Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) 4 minutter siden, Fiske said: Endret 14. oktober 2023 av Fiske
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg fikk også covid-hodepine, den var veldig intens og ville ikke gi seg. Var veldig svimmel også. Ble helt kvitt det med et par behandlinger hos refleksolog, som jeg fikk anbefalt av noen andre. Vet det er alternativt, men det funket som fjell. Anonymkode: 87f7e...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå