AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg kan ikke forklare hvorfor, var i en situasjon hvor kjæresten var på et skikkelig dårlig sted det startet uskyldig med at jeg bare holdt rundt han, et kyss på pannen ble et kyss på kinnet, leppene halsen tils det eskalerte hele veien til bingen. Jeg prøvde å stanse et par ganger for å være sikker på at dette var noe han ønsket, og han var tydelig og desperat siste gangen jeg sjekket, direkte trygglet meg om å ikke stoppe. Han sa han trengte meg han klarte ikke å føle på alt det andre lenger. Jeg kan ikke ordlegge det på noen annen måte det er den beste sexen jeg noen gang har hatt, har aldri følt meg se tett på noen i hele mitt liv med kropp, sjel og sinn. Det føltes også feil, at jeg ikke burde nyte det fordi han hadde det så jævlig, men når han sa at han trengte meg nytelse av lidelsen hans blir feil måte å beskrive det på, det var mer at jeg følte hvor godt det var for han å bli distrahert. Iblant ble han sendt tilbake til det vondere stedet, jeg kunne kjenne og høre det på kroppen og stemmen hans, når han ble bragt tilbake til å føle det godt igjen. Han behøvde ikke å si ordene jeg bare merket når han trengte meg de neste to ukene, og jeg ønsker selvfølgelig ikke at han skal gå tilbake å ha det like vondt som han da hadde det. Å si at sexen vår har vært dårlig siden vil være feil, den er bedre enn før, føler vi er mer emosjonelt nærmere hverandre mens vi holder på. Jeg bare merker den ekstreme følelsen jeg fikk fra når han virkelig trengte meg er ikke der og det fikk meg til å vudere er det mulig at trøstesex er en form for kink? Jeg har prøvd å lette etter folk med lignende opplevelser for å se om jeg er normal eller rent hakket tullete, men vært vanskelig. Anonymkode: 52c34...4ce
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Høres ut som overgrep. Anonymkode: 41365...e55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå