Gå til innhold

Tele2 eller Telenor ADSL?


~sikka~

Hvem er mest til å stole på av Tele2 og Telenor?  

12 stemmer

  1. 1. Hvem er mest til å stole på av Tele2 og Telenor?

    • Tele2
      7
    • Telenor
      5


Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig litt anti Telenor. Og nå skal jeg velge internettleverandør her jeg bor.

Både Tele2 og Telenor har samme hastighet til samme pris. Så da koker det ned til hvem jeg kan stole mest på. Hvem vil gi meg hastigheten jeg betaler for? Hvem innstallerer raskest? Hvem har best oppetid?

Det er kun disse jeg kan velge mellom her jeg bor, så forslag på andre leverandører hjelper lite.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Tele2, og har ikke hatt noen som helst problemer med dem, i hvertfall. Heller ikke når det kommer til kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Tele2, og er fornøyd med dem. Har ikke vært nødt til å kontakte dem da, så vet ikke hvordan de er på kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom prisen er den samme så bør du iallefall legge vekk "anti Telenor" holdningen for det er ikke et godt kriterium for å finne den beste tekninske løsningen. Jeg ville sjekket om de har rabatter (om du er medlem av OBOS eller noe annet) som kan benyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blære ikke reg

Tele2 er et selskap jeg ikke vil ta i med ildtang engang. Så jeg hadde så definitivt valgt Telenor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Telenor ville ikke jeg tatt i med ildtang. Men det er mange bredbåndsleverandører. Vi bruker Start og er fornøyde med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Telenor, det funker fint det, men jeg er også anti egentlig... skal bytte mobiltelefonabonnementet mitt først, så får jeg se hva jeg gjør med internett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...