Andro Skrevet 15. oktober 2023 #21 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tenker at du tar feil. Du tar utgangspunkt i dine egne preferanser. Nei, det gjør jeg ikke. Jeg studerer folks adferd og adferdsmønstre og ts dreier seg om datingkultur. Jeg har vært sammen med en mann i 22 år, som jeg ble sammen med samme dag som vi møttes, men det har ingenting med maler for datinglivet å gjøre. Det du skriver om er folk du blir kjent med digitalt, og hvilke mønstre som ligger i en slik prosess. Mønstrene forsterkes om vi er grenseløse, og bruker fryktelig mye av tida vår, veldig fort, på et menneske vi ikke engang har møtt. Det er ingenting ved den tidsbruken som gjør oss hurtigere kjent, og det er uklokt å slippe dem inn i arbeidstida. Seriøse folk tåler at man har et liv, mens de som lever av feedback ikke vil takle slike avbrudd.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #22 Skrevet 15. oktober 2023 On 10/14/2023 at 2:41 PM, AnonymBruker said: Jeg er så lei. Men det er ikke enkelt å prøve å finne en mann som faktisk er seriøs, eller som bare er ærlig. Dette blir sikkert litt rotete, men den siste matchen min føles som en mal på hvordan det har vært med de siste jeg har fått kontakt med, og virkelig likt. Matchet. Han tok kontakt først, og vi begynte å chatte. Etter ett døgn med intens chatting flyttet vi oss til Messenger, etter tre intense døgn hadde vi hverandre på insta og snap. Utrolig hyggelig fyr. Bor litt langt borte, men begge flyttbar og enige om å treffes i uke 42. Han/vi ringes flere ganger mens vi begge jobber, snakker i timevis med hverandre på øret også mens vi gjør andre ting. Dette skjedde mange dager/uker på rad. Han er på fest, snapper, ringer, melder og har ingen problem med å holde kontakt. Han er med familie, sender meldinger og har like mye dialog med meg som med de. Jeg ber om en bekreftelse på planer i uke 42 da jeg er den som evt skal kjøre langt og må booke overnattinger. Han skal forsøke å finne ut hvilke dager det passer, men broren hans har bursdag (runddag) så dersom han skal feire så kan han ikke treffe meg den bestemte dagen, sier han. . Jeg maser ikke mer om det. Så merker jeg at han melder meg mindre og svarene blir kortere like før helga (3 uker med chatting og telefon). Jeg aner at dette er begynnelsen på slutten. Men sier ingenting. Så kommer denne helga.Han er borte på snap-kartet. Da er alle planer han tidligere har fortalt meg om, ikke lenger aktuelle. I stedet kommer broren på besøk, sier han. Arbeidsdagen fredag hører jeg ingenting. Også etter jobb: «Når min bror er her så setter jeg mobilen bort og fokuserer på han.» Jeg svarer med «det er forståelig, kos deg i helga». Magefølelsen min sier at jeg ikke hører mer fra han, og jeg får det i grunn bekreftet av at han er aktiv på snap, men ikke i dialog med meg lenger. Helga er ikke over. Men jeg vet. Mitt kjærlighetsliv, nokså kort fortalt, de to siste årene. Hva er greia? Noe jeg gjør feil eller er det sånn samfunnet er blitt? Sukk. Anonymkode: 99cff...fe3 Han har kanskje truffet noen andre på tinder som har fristet mer.. Tinder er noe dritt. Har slettet appen og gått tilbake til å treffe folk tilfeldig på utesteder. funker mye bedre enn den drittappen.. Denne evige chattingen blir også kjedelig. om det blir for mye chatting før et møte drepes gnisten. Anonymkode: 0b9d7...592
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #23 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han har kanskje truffet noen andre på tinder som har fristet mer.. Tinder er noe dritt. Har slettet appen og gått tilbake til å treffe folk tilfeldig på utesteder. funker mye bedre enn den drittappen.. Denne evige chattingen blir også kjedelig. om det blir for mye chatting før et møte drepes gnisten. Anonymkode: 0b9d7...592 Ja kan hende. Var ikke på Tinder vi møttes. Var Facebook Dating. Jeg har ikke Tinder. Der er det jo helt sirkus. Enig, chatting er dritkjedelig i lengden. TS Anonymkode: 99cff...fe3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå