Gjest Tinge_Ling utlogget Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Hei! Er det noen av dere som har tatt piercing i navlen? I oslo? Som kan fortelle meg litt om det, og kanskje har en plass de anbefaler? Har lyst å ta piercing i navlen, men litt greit å ha hørt litt rundt først... Takk for svar
Gjest Jersey Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Jeg har tatt piercing i navlen for endel år siden... Jeg tok det på Strømmen da vel og merke. Men jeg synes det gikk veldig fort og greit. Jeg satt/lå i en liggestol, mens piercingdama tegnet der hvor piercingen skulle være. Deretter tok hun en type nål eller lignende (jeg fulgte ikke med...) og stakk igjennom. Det gjorde en smule vondt kan man si, men det gikk over kjempefort! Lykke til PS: pass på så du renser der ofte, slik at du ikke får betennelse...det fikk jeg, og det var ikke noe godt.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Tusen takk for svar Har hatt lyst til å gjøre det ganske lenge, men ikke vært helt sikker på om jeg skulle tørre.. hehe.. Men har tenkt å gjøre nå i allefall.. bare finne ut først hvor det er best å gjøre det inni byen.(oslo).
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #4 Skrevet 26. januar 2006 Bare pass på at du gjør det et skikkelig sted, og ikke hos noen jallagreier slik som jeg gjorde da.. Navlepiercingen min sitter så langt inne at den nederste kula nesten blir gjemt inni navlen, og det er nesten umulig gå finne lange nok stenger
Arwen Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Jeg tok min i England jeg, for... *tenke* 6 år siden. Der sprayet de på sånn isspray, så kjente ingenting. Genialt. og hullet er like fint enda. Har ikke hatt noe trøbbel med det.
Gjest sinnasmurfen Skrevet 26. januar 2006 #6 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har selv hatt piercing i navelen, men har nå tatt den ut. Tok dog min i Lillestrøm, jeg synes ikke det var vondt, bare litt ubehagelig. Du bør rense med saltvannsoppløsning, og ikke kloshexidin, det er altfor sterkt. Flere av mine venner har piercet seg hos "Pinpoint" i oslo, og han som piercet meg sist har anbefalt "pinpoint" studioet.
Polluela Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 Safari er et bra studio. Der tok jeg piercing i leppa. Navlen gjorde ikke vondt i det hele tatt, synes jeg. (Den tok jeg ikke på safari, da)
Tinken Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 Hos Safari på Günerløkka er de veldig flinke! Har tatt to piercinger der, i tillegg til at jeg har tatt to piercinger på to andre steder. Safari er det eneste stedet jeg har vært fornøyd med. Ville ha en type piercing, på House of Pain ville de gjøre det. Men jeg dro til Safari og der fikk jeg råd om å la være å ta den type piercing der pga det er et vanskelig sted for å få såret til å gro i tillegg til at det er stor sjanse for at piercingen gror ut. Har i ettertid sett veldig mange med arr på samme sted som jeg ville ta, og det ser ikke pent ut! Kommer til å ta min neste piercing hos Safari.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #9 Skrevet 26. januar 2006 Jeg pierca navlen da jeg var 16... da var det veldig kult og alle hadde det, men nå har jeg ikke hatt den i på snart to år.... en fjortisgreie det der....
Lisemor Skrevet 26. januar 2006 #10 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har persing i navlen som jeg tok for 5 år siden. Det gjorde vont (kommer ann på hvoe seigt skinnet ditt er) men det var vert det. Har en fin stav i nå.Angrer du er det jo ingen som ser arret.
-Fisken- Skrevet 26. januar 2006 #11 Skrevet 26. januar 2006 Safari er et bra studio. Der tok jeg piercing i leppa. Navlen gjorde ikke vondt i det hele tatt, synes jeg. (Den tok jeg ikke på safari, da) ← Der tok jeg også min piercing, i navlen. De var veldig flinke, kjente det nesten ikke. Fikk følelsen av at alt var veldig sterilt der inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå