AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Har du en plan? Trenger du en plan? I et tenkt scenario tenker jeg å få med meg mann, barn og bikkje ut av byen så raskt som mulig. Problemet er bare det at veiene ut av byen sannsynligvis er stengt 🤔 Har hytte på en øy, båt og fiskeutstyr, måtte vært perfekt å komme seg dit! Anonymkode: 2634b...e58
Gjest Gregory Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg lager ikke planer for ting som aldri kommer til å skje.
Gjest Lurven Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Holder meg i ro hjemme til det verste har lagt seg, etter det begynner jeg å raide ressurser fra forlatte bygninger , må så klart drepe en zombier også
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Bor på landet. Tror jeg skulle taklet de 50 som er kandidater til å bli zombier sommerstid.🤪 Om vinteren kommer de seg ikke langt. Anonymkode: 73141...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Pakker ned våpen og drar på hytte. Venter der noen uker. For å få mat så kan jeg bryte meg inn i forlatte hytter, eller rane folk. Anonymkode: 966d9...420
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 I en apokalypse gjelder det å være blant de første som ryker med. Ille nok å leve i en verden av mennesker, om man ikke skal måtte hanskes med zombier også. Anonymkode: 08787...1e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg hadde sannsynligvis vært en av de første som døde, enten på grunn av mangel på medisiner eller at jeg er et veldig lett bytte, nærsynt som jeg er. Men det er vel lurt å prøve å komme seg ut av byen, kanskje finne en forlatt planteskole ved sjøen et sted. Anonymkode: 92e67...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg bor på et sted hvor det bare er to bilveier ut. På disse veiene kan det være masse kø bare det er rush-tid. Jeg hadde dermed ikke turt å bli sittende fast der i en nødsituasjon. Jeg tror faktisk vi hadde venta her hjemme til det verste kaoset hadde roet seg. Vi har godt med plass og en del mat i kjelleren. Rifle og ammunisjon har vi også hvis det skulle bli skikkelig ille. Anonymkode: a903f...eef
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #9 Skrevet 13. oktober 2023 Begynt å grave... Vet ikke hvorfor, men instinktet mitt ville vært å komme meg dypere inn i jorda. Lage underjordiske ganger, ta med meg mat og noen nøye utvalgte folk og begynne på livet der nede sammen med tussene. Anonymkode: e5f20...5ac
Honey Dew Skrevet 14. oktober 2023 #10 Skrevet 14. oktober 2023 Det skjer ikke, så jeg lager ikke planer. Ikke i det hele tatt når det gjelder diverse katastrofer.
BobbySocks Skrevet 14. oktober 2023 #11 Skrevet 14. oktober 2023 Vis Russland invaderer er målet mitt å lage middag og kake til alle de slitne soldatene slik at de ikke klarer å drepe oss. Funker det på zombier, tro?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #12 Skrevet 14. oktober 2023 Regner med at katten og hundene tar seg av det. Så sover jeg videre Anonymkode: b5e71...219 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #13 Skrevet 14. oktober 2023 Ville dratt til foreldrene mine. De bor på bygda, men ganske høyt oppe på et eid. Tenker at det hadde tatt en stund før noen komt seg dit. Hadde jo blitt problemer med mat etterhvert, men hadde hvertfall søkt dekning der første dagene. Anonymkode: 54ff9...149
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #14 Skrevet 14. oktober 2023 Har samme plan om det kommer zombier eller andre uønskede. Det er å fylle det med bly. viktig å ha nok ammo hjemme Anonymkode: b4c4a...fe4
megda Skrevet 14. oktober 2023 #15 Skrevet 14. oktober 2023 Det første jeg gjør er å stockpile mat og vann for flere år. Deretter setter jeg på "28 days later" i hjemmet og ler.
Gjest Onkel Lauritz Skrevet 14. oktober 2023 #16 Skrevet 14. oktober 2023 For meg er tilpasningsdyktighet en dyd. Så jeg sørger for å bli bitt tidlig; et kontrollert bitt i armen, ikke noe rive-av-kjeven-min opplegg. Deretter biter jeg familien og vennene mine ved første anledning. Så kan vi leve som velintegrerte zombier sammen med alle de andre zombiene.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #17 Skrevet 14. oktober 2023 Jepp😂 Har absolutt ingen tanke om at det er mulig, men jeg og tenåringene i huset har laget en plan etter å ha sett på vel mye zombiefilmer🙈 Vi har flere våpen da det er mange som jakter i familien, hytte på en øde plass med vann, stor grønnsakshage, gjerder som vi har kjøpt på tilbud en gang og aldri satt opp, masse vann og tørrvarerer på hytta (tar inn proviant noen ganger i året) og hele gjengen er friluftslivfolk, så vi har gode telt, soveposer, sekk, gass, lykter, batteri, stormkjøkken++ som kan holde ganske lenge. To av oss er i tillegg medisinsk utdannet med tilgang til medisiner om det skulle vært jordas undergang, så vi hadde tatt med ett lager. Anonymkode: 7ef3c...07e
Whistler Skrevet 14. oktober 2023 #18 Skrevet 14. oktober 2023 Drar til XXL og kjøper det jeg trenger. Claymoreminer for å sette opp i to perimeter rundt huset, halvautomatiske hagler med hjortehaglpatroner og slugs til hver dør, og et par AI-styrte (med mulighet for manuell fjernstyring) 12,7 stasjoner. Alt dette er jo lagervare og selges fritt. Så må vel samuraisverdet slipes litt også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå