Gå til innhold

Vakuumposer til sousvide-maskin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Størrelse på pose er oppgitt i mm, f.eks 300 mmx400mm. Hvordan gjør jeg disse målene om til ml? Trenger å vite hvor mange ml det er plass til i en pose.

Anonymkode: afe55...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Størrelse på pose er oppgitt i mm, f.eks 300 mmx400mm. Hvordan gjør jeg disse målene om til ml? Trenger å vite hvor mange ml det er plass til i en pose.

Anonymkode: afe55...40c

Hvorfor er det så viktig hvor mange ml der er plass til i en pose? Jeg kjøper vakumplast på rull. Kutter den lengden jeg trenger, forsegler den ene enden, har oppi det jeg skal oppbevare i den og forsegler den andre enden. 

Anonymkode: 96729...ce3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2023 den 18.17):

Hvorfor er det så viktig hvor mange ml der er plass til i en pose? Jeg kjøper vakumplast på rull. Kutter den lengden jeg trenger, forsegler den ene enden, har oppi det jeg skal oppbevare i den og forsegler den andre enden. 

Anonymkode: 96729...ce3

Ts

Fordi jeg skal selge innholdet i posen og ønsker å oppgi innhold i ml. Flytende innhold.

Kan noen hjelpe med omregning til ml? Kommer ingen vei før jeg finner utav dette😅

Anonymkode: 7e318...cce

Skrevet

Kan du helle fra et litermål, eller ha posen på en vekt så du ser det? Sånn om ingen har andre forslag. 

Skrevet

Tror ikke den teoretiske størrelsen på posene hjelper deg så mye. Feks en 6 liters pose vil du ikke kunne vakumere/forsegle hvis du fyller den helt opp.

Tror du først og fremst må prøve deg fram, evt sammenligne med oppgitt volum på plastposer på rull, feks brødposer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...