kitekatt Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 (endret) Fant hvite sånne hårspiraler i perler som er formet som små blomster på Glitter....men jeg vil ikke ha HVITE, men litt mørkere hvit...krem, ivory e.l. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Enten spenner eller spiraler, men blomsterformet skal de være (bilde av de i hårsveis i album) Endret 25. januar 2006 av kitekatt
Floja Felíz Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Vet ikke hvor du finner det, men har du tenkt på om det går an å male de fra Glitter med litt mørkere med perlemor-maling? Da kan du jo få det akkurat som du vil.
kitekatt Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2006 Vet ikke hvor du finner det, men har du tenkt på om det går an å male de fra Glitter med litt mørkere med perlemor-maling? Da kan du jo få det akkurat som du vil. ← aha!!! Hva slags maling? Neglelakk???? hehe. Vil ikke det skrelle av?
Floja Felíz Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Hehe, ja neglelakk kunne jo alltids prøves... Se på panduro, de har all slags maling til alle slags formål. Kan tenke meg at glass- eller porselensmaling er det beste. Tror ikke det vil skrelle av i løpet av den ene dagen hvis de får være i fred i håret uansett.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Det finnes massevis på Ebay! Løp og kjøp!
Elise_ Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 På lisenett.no har de blomster-hårspiraler i blått på restetorget. http://www.lisenett.no/restekurv5.shtml
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 Er det noe som vet om andre steder man kan få tak i hårspiraler ? Så på lisenett, men vil helst ikke ha blå...
kitekatt Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Det finnes massevis på Ebay! Løp og kjøp! ← Fant Kjøpte noen kjempefine. Takk for tips! Endret 26. januar 2006 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå