Artmo3 Skrevet 14. oktober 2023 #21 Skrevet 14. oktober 2023 Ja, fant dama der, vi har vært sammen i ca 2 år nå. Må ikke høre på de som tror det kun er en knulleapp, det er langt ifra sannheten
Gjest AnonymkvinneViken Skrevet 14. oktober 2023 #23 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fant mannen min der. Jeg som sendte første melding og jeg som fulgte opp med melding etter første date. Han hadde fått inntrykk av at jeg ikke var interessert under første date, så han hadde ingen planer om å sende melding. En oppmuntring til at også kvinner kan ta initiativ, og det viser hvor fort man kan gå glipp av en god match om man ikke tør å sende melding når man er usikker Anonymkode: d1c05...f0d Jeg har sendt melding noen få ganger etter 1. date da jeg var usikker, og dermed blitt avvist før 🙈. Men nå dater jeg endelig en mann som virker lovende 😊.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #25 Skrevet 14. oktober 2023 Ja! Sammen i 5 år. Har et barn ❤️ Anonymkode: 5ab9c...36f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #26 Skrevet 14. oktober 2023 Ikke jeg, men begge mine sønner har funnet den rette på Tinder ❤️ Selv er jeg ikke på Tinder. Anonymkode: 25ca5...3cc
exictence Skrevet 14. oktober 2023 #27 Skrevet 14. oktober 2023 Ja, jeg fant min kjæreste på Tinder. Hadde ange jeg traff før jeg traff den rette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå