AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Noen som funnet den rette mannen på tinder og er i et godt forhold? Anonymkode: b121f...650
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Noen som funnet den rette mannen på tinder og er i et godt forhold? Anonymkode: b121f...650 Jeg har. Anonymkode: 7454f...2ff
Blåjojo Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Ja, jeg har. Gift i et år nå. Men det var absolutt ikke meningen at det skulle ende sånn da jeg matchet med han for 6 år siden😅
Undrer meg på Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Ja. Første og eneste jeg møtte. Full klaff for to år siden, giftet oss i sommer 🥰 1
Serafin Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 Nei. Er mann i begynnlsen av 30-årene. Har vært på Tinder i flere år. Med normale bilder og profiltekst som har blitt sett på og vurdert av andre til å være bra. Jeg har aldri opplevd å få noen dater eller matcher med kvinner som har resultert i noe seriøst. Som jeg synes er veldig trist. Jeg savner stort å ha en kvinne å være glad i og dele livet mitt med. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Han var litt lavere enn meg, lavere utdanning, lavere lønn og var litt pessimist.. og oppi det så var han så treig at det ikke helt gikk opp for han på 3 date at jeg likte han. For hvem kunne elske han. men vi er fortsatt sammen over ett år etterpå og han har fått realisere litt drømmer Mtp jobb og utdanning, og pessimisten er blitt en gladgutt som folk flokker seg rundt. Anonymkode: 7203e...1b3 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 Med alle medlemmene som henger på Tinder, så er det selvfølgelig ikke til å unngå at en del medlemmer faktisk klarer å finne seg en kjæreste der. Men Tinder tjener jo ingen penger dersom alle sammen klarer å finne seg en partner. Da ville det jo ikke lenger være noen igjen som gidder å bruke tiden deres på Tinder i det hele tatt. Anonymkode: 6c364...e83
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Ja. Møtte han på tinder for 6 år siden, vært samboere i drøye 4 år, planlegger bryllup nå. Jeg var på endel tinderdates før han, men da jeg møtte han første gangen merket jeg at det var noe spesielt med han med én gang. 😊 Anonymkode: 2e8f0...9b6 2
isbre Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 Flere venner og bekjente har funnet kjærligheten, gift og har barn etter å ha truffet hverandre på tinder. Absolutt mulig! Jeg har ikke klart selvom jeg prøvde rundt et halvt år med dating på tinder. Var noen som potensielt kunne blitt mer, men for ulik fremtidsvisjon at det ble ikke realistisk til tross man trivdes med hverande. Angrer ikke, man har noen trivelige opplevelser og blir kjent også med seg selv - hvilke egenskaper man både ser og ikke ser i en partner. Samboeren min møtte jeg utenfor tinder.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 Ja han var den første jeg traff på Tinder og vi er nå sammen. Anonymkode: ad2b5...29e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med alle medlemmene som henger på Tinder, så er det selvfølgelig ikke til å unngå at en del medlemmer faktisk klarer å finne seg en kjæreste der. Men Tinder tjener jo ingen penger dersom alle sammen klarer å finne seg en partner. Da ville det jo ikke lenger være noen igjen som gidder å bruke tiden deres på Tinder i det hele tatt. Anonymkode: 6c364...e83 Derfor de er en sjekkeapp og ikke en datingapp. Det vil alltid noen som logger seg på for å få seg ett ligg Anonymkode: 3f868...95a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #12 Skrevet 13. oktober 2023 Fint å høre at det er noen gladhistorier her Jeg er ikke så vant til nettdating så det er vel bare å kaste seg ut i det. Har fått noen likes fra menn som har bilder uten ansikt og skjønner ikke helt at de tror at det er attraktivt. TS Anonymkode: b121f...650
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #13 Skrevet 13. oktober 2023 8 hours ago, Serafin said: Nei. Er mann i begynnlsen av 30-årene. Har vært på Tinder i flere år. Med normale bilder og profiltekst som har blitt sett på og vurdert av andre til å være bra. Jeg har aldri opplevd å få noen dater eller matcher med kvinner som har resultert i noe seriøst. Som jeg synes er veldig trist. Jeg savner stort å ha en kvinne å være glad i og dele livet mitt med. Det er en vond følelse. Håper du finner noen. Anonymkode: b121f...650
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #14 Skrevet 13. oktober 2023 Serafin skrev (12 timer siden): Nei. Er mann i begynnlsen av 30-årene. Har vært på Tinder i flere år. Med normale bilder og profiltekst som har blitt sett på og vurdert av andre til å være bra. Jeg har aldri opplevd å få noen dater eller matcher med kvinner som har resultert i noe seriøst. Som jeg synes er veldig trist. Jeg savner stort å ha en kvinne å være glad i og dele livet mitt med. Gå til Venus og Mars eller Matchme.no der blir du synlig. Anonymkode: 3f868...95a 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #15 Skrevet 13. oktober 2023 Har funnet mange attraktive jenter å ha sex med på Tinder. De var alle «den rette» til akkurat det. Mer trenger man ikke Tinder til. Anonymkode: a0cc1...fa6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #17 Skrevet 14. oktober 2023 Serafin skrev (På 12.10.2023 den 20.34): Nei. Er mann i begynnlsen av 30-årene. Har vært på Tinder i flere år. Med normale bilder og profiltekst som har blitt sett på og vurdert av andre til å være bra. Jeg har aldri opplevd å få noen dater eller matcher med kvinner som har resultert i noe seriøst. Som jeg synes er veldig trist. Jeg savner stort å ha en kvinne å være glad i og dele livet mitt med. Profil på andre sider? Du virker så god, håper du møter ei snart 😊 Anonymkode: 22dfd...450
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #18 Skrevet 14. oktober 2023 Ja. 😊 samboere i 5 år, forlovet, og skal forhåpentligvis gifte oss til sommeren dersom vi når sparemålet innen en viss tid. Han er den alle fineste, kjekkeste og beste mannen jeg har møtt, og jeg elsker livet og hverdagen vi har sammen ❤️ Anonymkode: 0ba51...30e 1
AnonymkvinneViken Skrevet 14. oktober 2023 #19 Skrevet 14. oktober 2023 Håper jeg blir sammen med mannen jeg dater nå. Vi matchet på Tinder og han er faktisk den eneste av ca. 6 menn som var interessert i å møte meg flere ganger. Aner ikke hvorfor jeg feilet tidligere 🙈. Han jeg dater nå viser masse interesse og vi har god kjemi. Kan prate om alt ☺️. Føler meg klar for et forhold og ønsker å «lande» og bare leve i et fint og trygt forhold ☺️.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #20 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg fant mannen min der. Jeg som sendte første melding og jeg som fulgte opp med melding etter første date. Han hadde fått inntrykk av at jeg ikke var interessert under første date, så han hadde ingen planer om å sende melding. En oppmuntring til at også kvinner kan ta initiativ, og det viser hvor fort man kan gå glipp av en god match om man ikke tør å sende melding når man er usikker Anonymkode: d1c05...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå