Gå til innhold

Noen som har erfaring med denne sofaen?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en Kiviksofa og den var ikke god å sitte i. Seteputene var for harde. Stoffet ble fort slitt/falmet og den nuppet. Anbefales ikke.

Anonymkode: 52adc...173

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har et par venninner som har den, og den er verken komfortabel eller særlig fin å se på. Altfor dyp til å sitte ordentlig i, men den funker helt sikkert greit for den som ikke er så nøye.

Jeg ville heller kjøpt f.eks Nordic sofa fra Bohus, og ventet til julesalget når de ofte har 40 % rabatt. Fortsatt dyrere enn ikea, men bedre kvalitet og komfort. Og mye finere. 

Anonymkode: 92bc8...d17

• Liker 3
Skrevet

Har prøvd å se på andre sofaer, men de har ikke passet inn størrelsesmessig og sånt. Prøvesatt en type kivik sofa på ikea og den var ikke ubehagelig, men litt for lav syns jeg 

Det var en større utgave av den jeg vurderer å bestille da

Skrevet
11 minutter siden, Wenda said:

Har prøvd å se på andre sofaer, men de har ikke passet inn størrelsesmessig og sånt. Prøvesatt en type kivik sofa på ikea og den var ikke ubehagelig, men litt for lav syns jeg 

Det var en større utgave av den jeg vurderer å bestille da

Mange sofaer kommer i moduler, dvs forskjellige størrelser. Du må huske at hvordan sofaen er i utstillingen, nå ikke nødvendigvis er slik den vil oppleves etter 1år med bruk. Det er ikke alt man tenker så mye over når man prøvesitter, men prøv den igjen og se om hvordan du syns det er å sitte rett opp og ned. Jeg må ha ekstra pute i ryggen for å klare det i den sofaen. 

Hvis kivik er den du vil ha og du føler den passer for deg, så kjøp den. Men du spurte om erfaringer, og nå har du fått det. 

Anonymkode: a618d...0c8

Skrevet

Har den sofaen, bare i et annet stoff.

Er på 5 bruksåret nå å vi elsker den her hjemme!  Putene og stoffet har hold seg utrulig godt. 

Vi får ofte høre at sofaen våres er så deilig å sitte i. 

Anonymkode: e78f1...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...