Gå til innhold

Nabojente virker ivrig

Fremhevede innlegg

Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

Det kan man jo finne ut av hvis man vil før man treffes. Teksting er jo fint. Jeg er en dame i 40 årene skjønner du så det er jo litt av grunnen til at jeg lurer. Føler jeg har en normal kropp sådan. Hverken bra eller dårlig for å si det sånn. Du skjønner det at damer kan ha skjulte hemmeligheter 😉. Så hvis ikke du kan ta deg bryet med å avdekke så kan man gå glipp av noe verdifullt. Bare et tankekors fra meg....så tenk litt på det du 😉. Er to om den kjemien...

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen. Ja, kvinner (og sikkert menn) kan være fantastiske elskere uten at det synes på utsiden. Utseende er ikke alt og det finnes flotte 40-åringer.

Når noen spør (som de gjorde i posten min) så svarer jeg ærlig: kvinner på 25 er oftere attraktiv enn kvinner på 40. Det betyr ikke at de slappeste 25-åringene kan hevde seg mot de vakreste 40-åringene, eller at utseende betyr alt. Seksualitet betyr forøvrig heller ikke alt (annet enn for ren seks)

Anonymkode: a34d0...570

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun er interessert, jeg er 25 og samboeren min er 43 😅

Anonymkode: 9692d...247

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen. Ja, kvinner (og sikkert menn) kan være fantastiske elskere uten at det synes på utsiden. Utseende er ikke alt og det finnes flotte 40-åringer.

Når noen spør (som de gjorde i posten min) så svarer jeg ærlig: kvinner på 25 er oftere attraktiv enn kvinner på 40. Det betyr ikke at de slappeste 25-åringene kan hevde seg mot de vakreste 40-åringene, eller at utseende betyr alt. Seksualitet betyr forøvrig heller ikke alt (annet enn for ren seks)

Synes det var litt vanskelig å skjønne utifra kommentaren så det var derfor jeg lurte 😉. Tenker at det har mer med kjemi å gjøre enn utseende. Du kjenner deg selv og bra er det. Om det er fornuftig det er en annen sak. Ofte er yngre damer mer flyktige. Catch my drift? Du kan selvfølgelig være heldig da. Håper på det for din del 😀

Endret av Irak
Skrevet
22 hours ago, Irak said:

Er det viktigere for deg kontra egenskaper i senga?

Nå kommer jeg til og virke veldig overfladisk.

Egenskaper i sengen kan læres.

Og lære og bli penere og fastere er vanskeligere.

Anonymkode: 86bfc...b03

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åja vel? Er ikke alt som kan læres vettu 😉. Noe kommer bare naturlig av seg selv 😉. Mye kan selvfølgelig læres for den som er villig ❤️. Inkludert deg 😉. Så fint at du tar på deg den rollen da. Heia deg 👏💙. Glød kommer innenfra er det noe som heter 😉. Tror det er mange som setter pris på en varmblodig kvinne 😉. Lærer stadig noe nytt jeg og det er jeg veldig glad for ❤️

Endret av Irak
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen ting kan ikke læres, noen ting vil alltid bli best utført av noen det er naturlig for, å som enda viktigere har lyst til den tingen. Men er enig allikevel i den graden at vi aldri vil kunne bli yngre igjen, men det er en sjengse noen kan forbedre seg, men da må det være kjemi der. Har erfart at er det ingen kjemi, er det absolutt ingen håp å bygge tenning for dem, uansett hva de gjør. 

Anonymkode: 090d6...3ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Både-og.

Det å lære seg teknikk er en opplæringssak. Men det å være ikke-frigid tror jeg handler vel så mye om hvem man er som menneske. Som introvert vs ekstrovert.

Jeg vil heller ha en dame som er 40 og ser sånn ut som er i kontakt med egen seksualitet enn en strøken 25-åring som ikke er det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...