Gå til innhold

Nabojente virker ivrig

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fortell henne at du blir usikker av oppførselen hennes, be henne gi klare og tydelige signaler om hva hun mener. Da blir det opp til henne hva hun gjør.

Anonymkode: c9d42...90b

Nei bare nei 😅

Anonymkode: 21f63...d46

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på!

Jeg pulte nabojenta på 19 på en festival. Jeg var da 27. Et par år etter traff jeg lillesøstra på samme festival. Hun smilte så lurt, og lurte på om jeg var ute etter reprise. Men det ble det ikke...

Anonymkode: dc41d...788

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 21.53):

TS her. Ja, men det hadde vært så spennende med en yngre kvinne. Da ville jeg fått opplevd en jente fra 2000-tallet:-) Og fått ligget med en dame i 20-årene igjen. Sist jeg lå med en dame i 20-årene var da jeg var 37 og havnet i bingen med en jente på 21.

Anonymkode: baed8...7c5

Ikke bruk ord som bingen og sånn når du snakker med henne. Er du sikker på at hun er interessert. Eller er dette bare en våt drøm 

Skrevet

Om dere holder samtalene i gang over tid er det bare å spørre om hun vil være med på en middagsdate bare for å være litt sosial. Litt kjedelig å gå ut for å spise alene. Så kan du ta det derfra. Som mange her skriver så er mange litt fysiske i sin omgang med andre "bekjente" uten at de flørter så vær litt varsom. Jeg er mann og tar gjerne på folk jeg kjenner når det passer slik.

Skrevet

Må si jeg er litt nysgjerrig på fortsettelsen her😊 Har absolutt ingenting med det, bare nysgjerrig😅

Anonymkode: c3a7b...210

• Liker 1
Skrevet

KG: man må være liberal og progressiv og se individet. Om du dater en transmann, en muslim, en kineser, en person som veier 200kg: så flott ar kjærligheten blomstrer. Nei til fordommer ❤️

TS: den langt yngre nabojenta flørter med meg

KG: din ekle gris

Anonymkode: a34d0...570

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 22.21):

Alle jenter i tjueåra må lese dette. Altså hvis du er blid til en dobbelt så gammal fyr og tar ham på skuldra, tar han det som en invitt til at du vil bli pult av ham.

Anonymkode: d52a6...488

Ja selvfølgelig tror vi det. Hvorfor skulle ellers en ung kvinne legge hendene sine på en 20 eldre mann. Vi må da få lov til å leve i trua og håpet. Er ikke bare bare etter at 40års krisa har slått inn for fullt, og kona har flyttet ut til fordel for en ny og yngre mann.

Anonymkode: c9d42...90b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 21.53):

TS her. Ja, men det hadde vært så spennende med en yngre kvinne. Da ville jeg fått opplevd en jente fra 2000-tallet:-) Og fått ligget med en dame i 20-årene igjen. Sist jeg lå med en dame i 20-årene var da jeg var 37 og havnet i bingen med en jente på 21.

Anonymkode: baed8...7c5

Kan jeg spørre hva det er som er så spennende med ei dame i 20 årene?

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Irak said:

Kan jeg spørre hva det er som er så spennende med ei dame i 20 årene?

Ehh. Alt? De er som regel litt penere og fastere i formen enn ei på 40.

Anonymkode: 86bfc...b03

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det viktigere for deg kontra egenskaper i senga?

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (6 timer siden):

Er det viktigere for deg kontra egenskaper i senga?

Damer i 20-årene pleier å være mer fysisk attraktive enn damer i 40-årene. Det betyr noe, ja.

Ofte så vet man ikke egenskapene i senga før man havner i senga.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette gjelder også menn. De er og penere og fastere i formen i 20 årene en en på 40. Leste akkurat at 3 av 4 menn i 40 årene er overvektige/fedme. Mens 2 av 5 kvinner er det. 

Anonymkode: c4563...18b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette gjelder også menn. De er og penere og fastere i formen i 20 årene en en på 40. Leste akkurat at 3 av 4 menn i 40 årene er overvektige/fedme. Mens 2 av 5 kvinner er det. 

Anonymkode: c4563...18b

Ja? De fleste menn anerkjenner at de fleste menn på 23 er strammere i formen enn de fleste menn på 50.

De færreste kvinner anerkjenner at de fleste kvinner på 23 er strammere i formen enn de fleste kvinner på 50.

»Det gjelder ikke meg, altså, jeg er på spinning 20 dager i uka og blåser enhver 23-åring av banen. Biattchesss!»

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja? De fleste menn anerkjenner at de fleste menn på 23 er strammere i formen enn de fleste menn på 50.

De færreste kvinner anerkjenner at de fleste kvinner på 23 er strammere i formen enn de fleste kvinner på 50.

»Det gjelder ikke meg, altså, jeg er på spinning 20 dager i uka og blåser enhver 23-åring av banen. Biattchesss!»

🤣

Anonymkode: 865db...460

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 22.33):

Hun er kvinne, ikke jente. Det er creepy at du kaller ei på 24 for jente. 

Anonymkode: d55fd...512

Mange kvinner helt opp i 40 årene kaller seg selv for jente 40 ofte på chat og lignende. Å kalle ei dame for kvinne kan slå ut begge veier. Enten tar de det ille opp fordi de tror jeg mener de er gammel. Kvinne/dame kan jo bli sett på som gammel i mange damers øre. 

#krenka😅

Anonymkode: 10e2f...ad5

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Damer i 20-årene pleier å være mer fysisk attraktive enn damer i 40-årene. Det betyr noe, ja.

Ofte så vet man ikke egenskapene i senga før man havner i senga.

Det kan man jo finne ut av hvis man vil før man treffes. Teksting er jo fint. Jeg er en dame i 40 årene skjønner du så det er jo litt av grunnen til at jeg lurer. Føler jeg har en normal kropp sådan. Hverken bra eller dårlig for å si det sånn. Du skjønner det at damer kan ha skjulte hemmeligheter 😉. Så hvis ikke du kan ta deg bryet med å avdekke så kan man gå glipp av noe verdifullt. Bare et tankekors fra meg....så tenk litt på det du 😉. Er to om den kjemien...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange kvinner helt opp i 40 årene kaller seg selv for jente 40 ofte på chat og lignende. Å kalle ei dame for kvinne kan slå ut begge veier. Enten tar de det ille opp fordi de tror jeg mener de er gammel. Kvinne/dame kan jo bli sett på som gammel i mange damers øre. 

#krenka😅

Men når en er mye mye eldre, blir det en kvalm effekt. Ikke kall en for mann, og ei for jente. Det forstår du vel. 

Anonymkode: 090d6...3ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

#krenka😅

Bare ikke noen kaller meg mor så er jeg fornøyd 🤣🙈. Da hadde jeg følt meg gammel da 🤣. Kjært barn har mange navn. Er jo lov å spørre om hva de liker....der nekter jeg å tro at du kan trø feil 😉. Da hadde ihvertfall jeg tenkt for en omtenksom mann ❤️

Skrevet
On 10/11/2023 at 9:56 PM, Liveterspennende said:

Hei og hå, er dette noe du har skrevet med en bankende stå.

Fra spøk til alvor, bor hun alene, virker hun oppegående og tar initiativ til samtaler, eller er det bare små smil som du kanskje misforstår/forstår korrekt. Neste, bor du alene eller har du en partner som hun vet om og derfor holder tilbake. 

Ikke noe galt i å få seg en venn/bekjent her om du er singel og se hva/hvor dette leder. Kanskje hun synes du ser ut som drømmemannen og bruker deg i sine fantasier.

Hans bankende stå
hadde baller så blå
baller så blå
Inn kom ho Bente
Attraktiv ung jente
Tørken er over nå

Anonymkode: 14e18...9b6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hans bankende stå
hadde baller så blå
baller så blå
Inn kom ho Bente
Attraktiv ung jente
Tørken er over nå

Anonymkode: 14e18...9b6

Fantastisk bra 🤣😉❤️. Kreativ du 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...