Gå til innhold

Skiathos!


Litjtuppa

Anbefalte innlegg

Hehe..tipper de fleste begynner å bli sånn passe lei av meg og mine reiseplaner.. :sjenert:

Men lurer på hva dere har å si om Skiathos? Har sett en del på internett om stedet, så jeg har funnet ut det meste, men lurer mest på hvordan varmen er der i august? Det står 32 grader i katalogene. Er det noe bris der eller er det uutholdelig varmt?

Syns det ser så bra ut, ikke så lang reise, ikke båttur, ikke veps..og avreisedatoen passer godt iforhold til når vi ønsker å reise..

Det er fortsatt snakk om bryllupsreise, tror dere det vil være et bra sted å dra til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiathos er det flotteste sydenstedet jeg har vært. Har ellers vært på Korfu, Kreta og Kypros.

Vi var der i starten av september. Det var deilig. Varmt i vannet og passe varmt i lufta.

Det er flotte strender der, mange fine turer du kan delta på (vi likte spesielt en heldags båttur som gikk med en flott gammel treskøyte - vi badet rett fra båten). Det er også en flott restaurant der. Den ligger på høydedrag rett ved sentrum. Tror den het "Vindmøllen". Det er engelske folk som driver den. Det er en skikkelig gourmet-resturant (alt annet enn typisk gresk..).

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...