monja Skrevet 27. januar 2006 #21 Skrevet 27. januar 2006 Da vi flytta inn i huset vårt, bygd i 1980, var det mørkt furupanel på hele stua. Nå har vi malt det i antikkhvit og det ble kjempefint. Vi er ikke minimalister, men jeg tror balansen mellom panel og moderne stil kan la seg gjøre.
la_luz Skrevet 27. januar 2006 #22 Skrevet 27. januar 2006 Kan ikke tenke meg noe styggere egntlig....
Twigi Skrevet 27. januar 2006 #23 Skrevet 27. januar 2006 Veldig enig med Sissan! Det blir bare litt over halvveis ferdig hvis du slurver med listverket...... Jeg har "reddet" det origi nale listverket i gammelt hus ved å gipse med tynne plater over eksisterende vegg, og så fuge med akryl i alle overganger Hvis du får tak i MDF-plater, så høres det bra ut. Og å male selv, med skikkelig oljemaling blir veldig bra. Enig med Sissan - gips er ikke ideelt å henge opp ting på, nei! Jeg har lagt gips over gammelt panel, og det funker veldig bra - da er det hold bak hele veggen. Uansett paneltype - ikke fall for fristelsen å male med vannbasert og rulle....... Lykke til, da, uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå