Gå til innhold

Vaginose (fiske lukt) ofte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som plutselig har fått vaginose eller denne kjente såkalte fisketorget lukten der nede🤢🐟 Plutselig etter 20 år (!) har eg fått gjentatte ganger denne lukten ,+ og av og til utflod med lukten. Prøvd flere omganger med resept fri kur men kom tilbake ,men har nå fått en skikkelig kur på resept og krysse fingrene🤞🏼

Aldri hatt en kjønnsykdom. Aldri hatt noen problemer der nede. Alt e flott og fint som min gynekolog sa sist,MEN plutselig får eg dette ofte.

Det lukter jo til tider jævlig. Faktisk kjente eg lukten når eg satt på flyplassen for 3 uker siden,og jeg fikk helt panikk. Rett på toalettet og vasket meg. Jeg hadde dusjet dagen før. 

Andre som har slitt med dette? 

Fikk ny partner for 3mnd siden. Han er og helt frisk. 

Anonymkode: 8067a...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du spiral? Jeg var plaget med BV i mange år helt til jeg fikk fjernet spiralen, da forsvant problemet av seg selv over natta. Har aldri hatt det siden. 

• Liker 1
Skrevet
Roci skrev (3 minutter siden):

Bruker du spiral? Jeg var plaget med BV i mange år helt til jeg fikk fjernet spiralen, da forsvant problemet av seg selv over natta. Har aldri hatt det siden. 

Ja🙈

Men har hatt den i 15 år...hvorfor har jeg ikke før hatt dette de🤔Så tviler....hmmmmm

ts

Skrevet

Det er fordi du har ny partner. Kroppen er uvant med hans bakterier

Anonymkode: 845a1...2c3

• Nyttig 2
Skrevet

Typen din er urenslig. Han vasker neppe kuken før han har sex med deg, eller hendene sine. Og hendene bruker han også til å holde kuken med når han tisser. Så alt han har tatt på i løpet av dagen ender inne i sag. 

Vask dere før dere har sex. Han må klippe ned og skrubbe neglene også. 

Anonymkode: 0dbbb...0c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Typen din er urenslig. Han vasker neppe kuken før han har sex med deg, eller hendene sine. Og hendene bruker han også til å holde kuken med når han tisser. Så alt han har tatt på i løpet av dagen ender inne i sag. 

Vask dere før dere har sex. Han må klippe ned og skrubbe neglene også. 

Ikke sag😅 deg. Inne i deg. 

Skrevet

Jeg får lett BV (men aldri den spesielle lukten) og soppinfeksjoner av ny partner. Tåler ny flora dårlig og tar en periode før det normaliserer seg. Det har ingenting å gjøre med hygiene! Å bruke kondom hjelper mye. Ellers får jeg antibiotika ved BV som hjelper. 

Skrevet

Kun sex etter dusj, be han vaske uten vanlig såpe (intimsåpe eller bare skylle godt med vann). Du burde ikke bruke noe annet enn vann der nede, uavhengig av hva som funka tidligere, la også dåsa få så mye luft som mulig.

Anonymkode: e9f78...114

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja🙈

Men har hatt den i 15 år...hvorfor har jeg ikke før hatt dette de🤔Så tviler....hmmmmm

ts

Jeg hadde også spiralen i flere år før problemet oppsto, så det er ikke utenkelig. Men du har vel ikke hatt samme spiral i 15 år uten å bytte, regner jeg med. Er det kobberspiral eller hormonspiral?

Skrevet

Har du endret kostholdet ditt?

Skrevet

Jeg fikk samme problem med spiral :/

Anonymkode: 2c44e...813

Skrevet

Jeg er midt i 30årene og plutselig de siste månedene har jeg fått 1-2 dager med slik lukt i mnd rundt mens, så gir det seg. Er vel forandring i hormoner eller noe sikkert

Anonymkode: b10e3...f2e

Skrevet

Ikke sag😅 deg. Inne i deg. 

Hei. Stemmer ikke. Han er veldig renslig.

Jeg har tidligere vært singel i 5år(!). Hadde 10talls sex partnere uten å få dette! så u tell med🤷 Men har fått en heftig kur nå,ingen lukt nå.

ts

Skrevet
Roci skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde også spiralen i flere år før problemet oppsto, så det er ikke utenkelig. Men du har vel ikke hatt samme spiral i 15 år uten å bytte, regner jeg med. Er det kobberspiral eller hormonspiral?

Hormon

Skiftet hvert 4 år

Hatt i 15 år av og på mellom.graviditeter.

Ts

Skrevet

Det er fordi du har ny partner. Kroppen er uvant med hans bakterier

Anonymkode: 845a1...2c3

Kan du da forklare hvorfor jeg IKKE fikk dette de siste 5 årene jeg var singel? Når jeg da kunne ha sex med 3-4 ulike menn på 1 måned?🤷 Forstår ikke dette.....

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er midt i 30årene og plutselig de siste månedene har jeg fått 1-2 dager med slik lukt i mnd rundt mens, så gir det seg. Er vel forandring i hormoner eller noe sikkert

Kanskje det ja! Hormoner ja.. Har fått vesentlig mindre sexlyst og. Dette var et godt poeng. Trenger gjerne hormoner gjennom tabletter?🤔

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du da forklare hvorfor jeg IKKE fikk dette de siste 5 årene jeg var singel? Når jeg da kunne ha sex med 3-4 ulike menn på 1 måned?🤷 Forstår ikke dette.....

ts

Er nok hormonelt vil jeg tro, det stemmer ikke at bakteriell vaginose kommer av partner med dårlig hygiene, men UVI kan en få av det. BV er litt dypere oppi og det kan hende du ikke tåler sæden hans også faktisk da.. prøv å ha sex uten utløsning eller med kondom og se?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det ja! Hormoner ja.. Har fått vesentlig mindre sexlyst og. Dette var et godt poeng. Trenger gjerne hormoner gjennom tabletter?🤔

Ts

Det vet jeg ikke om en får for dette men jeg vil tro at plutselig bv kan komme av det ja 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hormon

Skiftet hvert 4 år

Hatt i 15 år av og på mellom.graviditeter.

Ts

Ja, da er det nok ikke det. Håper virkelig at du finner ut av det, BV er skikkelig plagsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...