Gå til innhold

Blir du kåt av å vaske opp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her foran datan vel vitende om at et fjell med oppvask venter meg på kjøkkenbenken. Tanken slo meg, at jeg skulle ønske jeg ble kåt av å ta den:)

Er det noen her som tenner på oppvask?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men det trodde jeg alle ble.... er ikke det helt normalt da :danse:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hadde ikke trengt å bli kåt av det, hadde holdt om jeg syntes det var morsomt. Men nei.

Skrevet

Tenner ja! ...Men ikke seksuelt :forvirret:

Tenner på at jeg ikke tok halvparten som sto fra 2 dager siden :grine:

Skrevet (endret)

Jeg holder på med oppvasken nå (Har bare en bitteliten pause :sjenert: ), men nei, desverre jeg tenner ikke på den i det hele tatt!

Eneste muligheten for å tenne på oppvask tror jeg må være å konsekvent benytte papp/plast ;)

Endret av Leo
Skrevet

Nå har jeg tatt oppvasken bakfra. Det var faktisk ganske deilig. Skummet mot huden og lukten av zalo var ganske pirrende. Jeg ble våt også, synd det bare var på hendene. Eh, eh :klø:

Skrevet

Nei,det er det er vel noe av det siste ville bli kåt av. Men kjøpte meg oppvaskmaskin for en stund siden og det er utrolig deilig. Har aldri hatt det før.

Endelig ser det alltid ryddig ut på kjøkkenet

Gjest Jalileh
Skrevet
Nå har jeg tatt oppvasken bakfra. Det var faktisk ganske deilig. Skummet mot huden og lukten av zalo var ganske pirrende. Jeg ble våt også, synd det bare var på hendene. Eh, eh  :klø:

:hoho:

Jeg er zalofil

:hoho:

Skrevet

Du kan godt få komme hjem til meg og vaske opp, men hvis du skal bedrive selvhjelp etterpå får du ta det når du kommer hjem til deg selv

Gjest Transvestitten
Skrevet

JA.. Om jeg har på meg kjole og føler meg som ekte jente så blir jeg kåååt

Skrevet
Du kan godt få komme hjem til meg og vaske opp, men hvis du skal bedrive selvhjelp etterpå får du ta det når du kommer hjem til deg selv

Hvordan ser oppvasken din ut da? Er den sexy og glatt, eller hårete?

• 2 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt en kjapp en over oppvasken flere ganger. :fnise:

Det er samboer som benytter seg og da tenner jeg på ham. Kanskje litt på oppvasken også?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sitter her foran datan vel vitende om at et fjell med oppvask venter meg på kjøkkenbenken. Tanken slo meg, at jeg skulle ønske jeg ble kåt av å ta den:)

nei, det sker først når vaskemaskinen beg. sentrifugere.

Anbefaler deg å kjøpe oppvaskmaskin, så slipper du tanker om store oppvasker, slik får du tid til sex

Skrevet

Zalofil ja :hoho: Nå har jeg hørt det også :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...