AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hei, Var på en crossfit time her forrige uke, veldig tung økt og spesielt siden dette var en morning (pleier alltid å trene ettermiddag/kveld) etter timen va det en av de andre som sa "oi shit nå røyker det av deg" jeg lo med å tenkte at hun ikke mente det bokstavelig. Men så så jeg en video av en annen person som var på time i dag å da dampet/røykte det av lårene hans. Mitt spørsmål er, er dette virkelig tilfelle? Og hvorfor oppstår dette? Er det farlig? Har prøvd å google men finner ingenting. Har det noe navn? Ble bare nysgjerrig. Hilsen Hanne Anonymkode: dc1a6...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Del Skrevet 9. oktober 2023 Er bare svette og mest trolig litt kaldere enn vanlig der du er. Anonymkode: 97d24...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. oktober 2023 #3 Del Skrevet 9. oktober 2023 Du tuller? Du kjenner ikke til konseptet damp? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Del Skrevet 9. oktober 2023 Da jeg var et lite barn, pleide jeg å late som jeg var en drage som pustet røyk, når det var kaldt i luften. Men selv om jeg var et lite barn visste jeg at det var pga. temperaturforskjellene mellom luften og pusten. 🙂 Anonymkode: 53d54...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå