Gå til innhold

Beste Choice/Strawberry hotel i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del poeng jeg tenkte å bruke opp, og vil gjerne ha anbefalinger fra dere.. har et barn på 5 år… så amerikalinjen er ikke aktuelt. Må være i sentrum. Og må være choice/ Strawberry.. Elsker atmosfæren på Christiania teater så kan jo gjerne bo der, men hadde vært gøy å prøvd noe nytt også. 

Anonymkode: fe28d...8c0

Skrevet

The Hub?

Anonymkode: 7b721...f3e

Skrevet

Hvorfor er Amerikalinjen uaktuell? Vi var der med våre 3 barn og de elsket det. Veldig god frokost, liten «spa/slappe av « avdeling, gode rom, god service. Hvis dere har tenkt å utforske byen og ikke bare være på hotell så tenker jeg at den anbefales. 

Ellers så har du The hub og Clarion. Kommer an på hvor mange poeng du har tenkt å bruke. Skal selv bruke noen i helgen og valget mitt falt på Sommerro med min 9 år gamle datter.

Anonymkode: 7ce03...7d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2023 den 1.18):

The Hub?

Anonymkode: 7b721...f3e

Har vurdert det, men er ikke så glad i plasseringen. Hva er det som er bra med The hub? Er det det at det er nytt og moderne, eller er det andre ting som trekker opp?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2023 den 13.33):

Hvorfor er Amerikalinjen uaktuell? Vi var der med våre 3 barn og de elsket det. Veldig god frokost, liten «spa/slappe av « avdeling, gode rom, god service. Hvis dere har tenkt å utforske byen og ikke bare være på hotell så tenker jeg at den anbefales. 

Ellers så har du The hub og Clarion. Kommer an på hvor mange poeng du har tenkt å bruke. Skal selv bruke noen i helgen og valget mitt falt på Sommerro med min 9 år gamle datter.

Amerikalinjen er vel ansett som et voksenhotell?  Hadde ikke hatt noe i mot å bo der, men liker ikke å følge meg til bry hvis noen er plaget av barn med noe støynivå.

Sommero får jeg ikke opp som mulighet for å bruke poeng. Hvor mange poeng koster det å bo der? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 17.29):

Amerikalinjen er vel ansett som et voksenhotell?  Hadde ikke hatt noe i mot å bo der, men liker ikke å følge meg til bry hvis noen er plaget av barn med noe støynivå.

Sommero får jeg ikke opp som mulighet for å bruke poeng. Hvor mange poeng koster det å bo der? 

Det er nok foretrukket av voksne men har sett en del barn der også. Så rent voksen er den ikke. Nå har vi rolige barn som ikke lager støy så kanskje derfor vi trives der med barna også.

Sommerro er 40000 poeng. Hvis du trykker på book bonusnatt så skal den komme som et alternativ nesten helt nederst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er nok foretrukket av voksne men har sett en del barn der også. Så rent voksen er den ikke. Nå har vi rolige barn som ikke lager støy så kanskje derfor vi trives der med barna også.

Sommerro er 40000 poeng. Hvis du trykker på book bonusnatt så skal den komme som et alternativ nesten helt nederst.

Så rart, jeg får ikke opp muligheten til å bruke poeng der, men får det på alle andre hoteller.

Takk for tips, da er kanskje amerikalinjen aktuelt likevel 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...