exictence Skrevet 10. oktober 2023 #21 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hallo! Les HI en gang til. TS prøvde å avtale tid, men han ville ikke det, han ville heller «avtale utover uken». For meg høres det ærlig talt ut som nei, men i beste fall så ville han ikke avtale fordi han ikke hadd oversikt over uken ennå, og da er det selvsagt han som må ta opp tråden. Anonymkode: 52390...c68 Ja: "Han takket ja. Så spurte jeg tidspunkt og han sa vi kunne avtale det utover uken". Da hadde jeg som Ts sagt/skrevet: "Ok, på tirsdag kl 18.00?" Hvis han ikke da kunne klare å se om det passet, måtte det selvfølgelig bli opp til ham. Men nå er jeg en som liker å planlegge på forhånd. Jeg kan gjerne ta ting på sparket, men da er det ingen selvfølge at det passer inn eller blir noe av. Synes faktisk det er litt tregt med den der: Vi får se til uken 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #22 Skrevet 10. oktober 2023 Glemmer han dette sier det sitt, tenker han på det burde han snart gi lyd fra seg. Tross alt snart midten av uka. Anonymkode: 0a8fe...7fb 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #23 Skrevet 10. oktober 2023 exictence skrev (1 minutt siden): Ja: "Han takket ja. Så spurte jeg tidspunkt og han sa vi kunne avtale det utover uken". Da hadde jeg som Ts sagt/skrevet: "Ok, på tirsdag kl 18.00?" Hvis han ikke da kunne klare å se om det passet, måtte det selvfølgelig bli opp til ham. Men nå er jeg en som liker å planlegge på forhånd. Jeg kan gjerne ta ting på sparket, men da er det ingen selvfølge at det passer inn eller blir noe av. Synes faktisk det er litt tregt med den der: Vi får se til uken Igrunnen litt enig.. Men føler dette er typisk enkelte mannfolk. Noen liker å ta det på sparket, men er han virkelig interessert så må han gi lyd fra seg snart. Og det er jo han som burde ta initiativet nå. Anonymkode: 0a8fe...7fb
exictence Skrevet 10. oktober 2023 #24 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Igrunnen litt enig.. Men føler dette er typisk enkelte mannfolk. Noen liker å ta det på sparket, men er han virkelig interessert så må han gi lyd fra seg snart. Og det er jo han som burde ta initiativet nå. Anonymkode: 0a8fe...7fb Du har helt rett i det at det er typisk en del mannfolk. I hvert fall etter min erfaring. Og jeg vet at noe har vært skikkelig interessert. Kjæresten min er sånn og. Han har jo alltid vist interesse og gitt lyd fra seg. Men han liker veldig godt den der se det an og ta ting på sparket. Jeg har tenkt mange ganger på om han noen gang kommer til å lære seg at det faktisk veldig ofte ikke nytter med å bare se det an/ta ting som det kommer. Altså at da blir det ingenting av og tiden bare går. Avtaler må til for at det skal passe. Det har også med respekt for hverandres tid. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #25 Skrevet 10. oktober 2023 exictence skrev (54 minutter siden): Ja: "Han takket ja. Så spurte jeg tidspunkt og han sa vi kunne avtale det utover uken". Da hadde jeg som Ts sagt/skrevet: "Ok, på tirsdag kl 18.00?" Hvis han ikke da kunne klare å se om det passet, måtte det selvfølgelig bli opp til ham. Men nå er jeg en som liker å planlegge på forhånd. Jeg kan gjerne ta ting på sparket, men da er det ingen selvfølge at det passer inn eller blir noe av. Synes faktisk det er litt tregt med den der: Vi får se til uken Så når han sier vi kan avtale tid til uke så sier du, ok tirsdag kl 18 da? han sier jo at han ikke kan/vil avtale der og da, da spør man ikke om konkret tidspunkt. Anonymkode: 96aeb...b27 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #26 Skrevet 10. oktober 2023 exictence skrev (59 minutter siden): Ja: "Han takket ja. Så spurte jeg tidspunkt og han sa vi kunne avtale det utover uken". Da hadde jeg som Ts sagt/skrevet: "Ok, på tirsdag kl 18.00?" Hvis han ikke da kunne klare å se om det passet, måtte det selvfølgelig bli opp til ham. Men nå er jeg en som liker å planlegge på forhånd. Jeg kan gjerne ta ting på sparket, men da er det ingen selvfølge at det passer inn eller blir noe av. Synes faktisk det er litt tregt med den der: Vi får se til uken Sikkert en som har flere..... Anonymkode: e3823...940
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #27 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så når han sier vi kan avtale tid til uke så sier du, ok tirsdag kl 18 da? han sier jo at han ikke kan/vil avtale der og da, da spør man ikke om konkret tidspunkt. Anonymkode: 96aeb...b27 Enig. Ts virker altfor intens og masete. Det er ikke attraktivt. Anonymkode: 2ec82...14d 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #28 Skrevet 10. oktober 2023 exictence skrev (1 time siden): Ja: "Han takket ja. Så spurte jeg tidspunkt og han sa vi kunne avtale det utover uken". Da hadde jeg som Ts sagt/skrevet: "Ok, på tirsdag kl 18.00?" Hvis han ikke da kunne klare å se om det passet, måtte det selvfølgelig bli opp til ham. Men nå er jeg en som liker å planlegge på forhånd. Jeg kan gjerne ta ting på sparket, men da er det ingen selvfølge at det passer inn eller blir noe av. Synes faktisk det er litt tregt med den der: Vi får se til uken Har du litt tungt for det? Han ville IKKE avtale nå, men heller avtale senere i uken. Du mener altså at TS ikke skulle akseptert det, men stått på sitt? Mannen virker jo overhodet ikke interessert. Anonymkode: 52390...c68 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #29 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du litt tungt for det? Han ville IKKE avtale nå, men heller avtale senere i uken. Du mener altså at TS ikke skulle akseptert det, men stått på sitt? Mannen virker jo overhodet ikke interessert. Anonymkode: 52390...c68 Om ikke helt uinteressert, så i alle fall ganske likegyldig. Tvilsomt om han ser det som en «date». Anonymkode: 69020...429 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #30 Skrevet 21. oktober 2023 Hvordan gikk det TS? 😊 Anonymkode: 0a8fe...7fb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #31 Skrevet 21. oktober 2023 Ta en kaffe? Det er ikke date. Date er hvis noen spør meg om å blir med ut en kveld. Restaurant. Vin. Evt videre og danse. Jeg avviser alle som spør om å ta en kaffe. Kvinne 48 år Anonymkode: 0f44e...eb7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #32 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg tror ikke menn legger noe i det der i det hele tatt. Da må du si det rett ut. Det tror jeg de liker. Si "jeg liker deg, kan vi treffes? Vil du komme hjem til meg og så lager jeg middag til deg?" Anonymkode: 0f44e...eb7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #33 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta en kaffe? Det er ikke date. Date er hvis noen spør meg om å blir med ut en kveld. Restaurant. Vin. Evt videre og danse. Jeg avviser alle som spør om å ta en kaffe. Kvinne 48 år Anonymkode: 0f44e...eb7 Jeg ba en mann ut, det endte bra. Han var sjeleglad for at spurte han❤️❤️ Anonymkode: 0a8fe...7fb 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #34 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg ba en mann ut, det endte bra. Han var sjeleglad for at spurte han❤️❤️ Anonymkode: 0a8fe...7fb Det var fint å høre ❤️ Jeg som kvinne syns det er en fornærmelse å bli bedt ut på kaffe. Men det er meg. Anonymkode: 0f44e...eb7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #35 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var fint å høre ❤️ Jeg som kvinne syns det er en fornærmelse å bli bedt ut på kaffe. Men det er meg. Anonymkode: 0f44e...eb7 Jeg er akkurat like deg, men med han her var det en indre følelse som fikk meg til å tenke nå eller aldri. Før det var for sent... Nå dater vi og han sa forrige uke at han var så glad for at jeg turte å gjøre det. Han har likt meg like lenge som det jeg har gjort. Kanskje en ment to be? Våg du også ❤️🙏 Anonymkode: 0a8fe...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #36 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var fint å høre ❤️ Jeg som kvinne syns det er en fornærmelse å bli bedt ut på kaffe. Men det er meg. Anonymkode: 0f44e...eb7 Jeg derimot, også kvinne, blir sjeleglad hvis jeg blir bedt på kaffe fremfor «full pakke» første gangen. Jeg liker å gå på restaurant, drikke vin og kose meg, men jeg synes det er gull verdt å begynne i det små med enklere dater 🤷🏻♀️☺️ Anonymkode: 25a9c...880 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #37 Skrevet 21. oktober 2023 Liker kafee date, men for kake eller rundstykker, eller kanskje milkshake, ikke kaffe 😅 Koslig. Betaler selv, tvinger ikke folk til å gi meg kake nei, og kan spandere også om de vil det. Anonymkode: c4a09...e6a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #38 Skrevet 21. oktober 2023 exictence skrev (På 10.10.2023 den 7.40): Har bare lyst til å begrunne hvorfor jeg er fullstendig uenig. Men kan si jeg er enig med deg dersom Ts hadde med en gang foreslått konkret tid og sted. Han hadde så f.eks avslått fordi det ikke passet eller noe annet. Da er det opp til han å komme med et nytt forslag. Men dersom Ts bare spør om han blir med på en kaffe en dag. Da må hun følge det opp og foreslå tid og sted. Hun kan ikke overlate det til den andre med å komme med forslag når det er hun selv som har foreslått ting. F.eks har jeg en venninne som har kommet hjem fra lang utlandsopphold. Hun sender meg en melding om at det hadde vært koselig å treffes. Ja, skriver jeg. Så har jeg ikke hørt noe mer. Hun kan ikke forvente at jeg skal komme med til tid og sted når det er hun som i utgangspunktet har kommet med forslag. Det samme når noen dater av meg har foreslått treff og jeg har sagt ja. Da synes jeg absolutt at det er han som må følge opp sitt forslag. Har flere ganger opplevd at daten forventer at jeg skal komme med forslag på hva jeg vil. Jeg blir faktisk litt oppgitt og tenker at de kan da komme med noe konkret selv. Skal jeg da ha det "hodebryet". Nei Ok. Dette forteller meg at du ikke hadde lyst til å treffe disse personene, uansett. Anonymkode: 0e885...78e
exictence Skrevet 22. oktober 2023 #39 Skrevet 22. oktober 2023 "Har bare lyst til å begrunne hvorfor jeg er fullstendig uenig. Men kan si jeg er enig med deg dersom Ts hadde med en gang foreslått konkret tid og sted. Han hadde så f.eks avslått fordi det ikke passet eller noe annet. Da er det opp til han å komme med et nytt forslag. Men dersom Ts bare spør om han blir med på en kaffe en dag. Da må hun følge det opp og foreslå tid og sted. Hun kan ikke overlate det til den andre med å komme med forslag når det er hun selv som har foreslått ting. F.eks har jeg en venninne som har kommet hjem fra lang utlandsopphold. Hun sender meg en melding om at det hadde vært koselig å treffes. Ja, skriver jeg. Så har jeg ikke hørt noe mer. Hun kan ikke forvente at jeg skal komme med til tid og sted når det er hun som i utgangspunktet har kommet med forslag. Det samme når noen dater av meg har foreslått treff og jeg har sagt ja. Da synes jeg absolutt at det er han som må følge opp sitt forslag. Har flere ganger opplevd at daten forventer at jeg skal komme med forslag på hva jeg vil. Jeg blir faktisk litt oppgitt og tenker at de kan da komme med noe konkret selv. Skal jeg da ha det "hodebryet". Nei" AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ok. Dette forteller meg at du ikke hadde lyst til å treffe disse personene, uansett. Anonymkode: 0e885...78e Jo, faktisk, det kunne jeg godt tenke meg, og kom med et konkret forslag tilbake da daten ble stille og ventet at jeg skulle komme med tid og sted og kanskje til og med hva. Så vi traff hverandre også. Men følte meg da som en som skulle ta "ledelsen" og finne på. Jeg skulle ønske fortrinnsvis at partneren som hadde foreslått treff, også hadde foreslått aktivitet, sted og tid. Ikke overlatt ballen til meg. Men så klart, jeg slår ikke av hånden til en date fordi han er initiativløs/spørrende til første date. Han kjenner meg jo ikke. Jeg kjenner ikke ham. Folk kan jo være veldig hyggelige for det om. Jeg traff til slutt en kjæreste på Tinder. Det var jeg som tok initiativ til å chatte og til å treffes og både tid og sted. Jeg tar gjerne initiativ på begynnelsen, men så forventer jeg at partneren også tar initiativ, at det er en gjensidighet.
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 22. oktober 2023 #40 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 22.43): Ta en kaffe? Det er ikke date. Date er hvis noen spør meg om å blir med ut en kveld. Restaurant. Vin. Evt videre og danse. Jeg avviser alle som spør om å ta en kaffe. Kvinne 48 år Anonymkode: 0f44e...eb7 Mat og vin og dans etterpå er drømmedate da! Men noen ganger så vil en bare teste ut først jeg har selv dratt på kaffedate som ble til middag, date 2 dagen etter og overnatting på date 3. Så det kan hende du går glipp av noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå