Gå til innhold

Ba en mann ut på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært lenge nyskjerrig på en mann. Kjent hverandre siden vi gikk på vgs. Vi er i 30 årene begge to nå. 

Ikke snakket sammen på lenge. Så bestemte meg for å sende han en melding. Har skrevet litt smått med hverandre. 
Vi har matchet flere ganger på tinder tidligere, men ikke blitt noe mer ut av det da samtalene har død litt ut. 

Tenkte bare å hoppe rett i det, så jeg ba han på en kaffe. Litt uforpliktet. 
Han takket ja. Så spurte jeg tidspunkt og han sa vi kunne avtale det utover uken. 

Kanskje han er litt sjenert ? Tenkte å bare være litt frempå 😅 er bare så vandt til at menn ber meg ut. 

Anonymkode: 2db27...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Kaffe» behøver ikke være en date. Med mindre du brukte ordet «date».

Anonymkode: 69020...429

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Sporty, enkelte trenger et spark i rumpa. 

Anonymkode: 05bdb...669

• Liker 1
Skrevet

Nå er det ihvertfall opp til ham. Ikke mas mer.

Anonymkode: 52390...c68

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

«Kaffe» behøver ikke være en date. Med mindre du brukte ordet «date».

Anonymkode: 69020...429

Nei brukte ikke ordet date. Spurte bare om han ville ta en kaffe med meg. Veldig uforpliktet. For å teste vannet litt. Så tenker jeg kanskje om han ønsker å møte meg flere ganger så får han spørre meg ut på en skikkelig date ☺️ 

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har jeg maset ? 

ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sporty, enkelte trenger et spark i rumpa. 

Anonymkode: 05bdb...669

Han virker som typen som trår mye rundt i grøten. Jeg er kanskje litt mer frempå av meg. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har vært lenge nyskjerrig på en mann. Kjent hverandre siden vi gikk på vgs. Vi er i 30 årene begge to nå. 

Ikke snakket sammen på lenge. Så bestemte meg for å sende han en melding. Har skrevet litt smått med hverandre. 
Vi har matchet flere ganger på tinder tidligere, men ikke blitt noe mer ut av det da samtalene har død litt ut. 

Tenkte bare å hoppe rett i det, så jeg ba han på en kaffe. Litt uforpliktet. 
Han takket ja. Så spurte jeg tidspunkt og han sa vi kunne avtale det utover uken. 

Kanskje han er litt sjenert ? Tenkte å bare være litt frempå 😅 er bare så vandt til at menn ber meg ut. 

Herregud trodde det var min tråd😅 

Jeg ba også ut en jeg har kjent lenge på kaffe. Han sa også ja, å er også litt av den sjenerte typen. Han er i 40årenevog jeg i 30årene, så er nok ikke samme mannen😅 Men det ble en positiv start for oss ser det ut til. Gangen etter hadde vi øl og vin, så skal vi møtes igjen snart igjen. Ikke rotet enda... 

Spennende at du også tok initiativ som jeg gjorde. Det er slår som regel positivt ut. Håper på det beste for oss begge to😁❤️

Anonymkode: 0a8fe...7fb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud trodde det var min tråd😅 

Jeg ba også ut en jeg har kjent lenge på kaffe. Han sa også ja, å er også litt av den sjenerte typen. Han er i 40årenevog jeg i 30årene, så er nok ikke samme mannen😅 Men det ble en positiv start for oss ser det ut til. Gangen etter hadde vi øl og vin, så skal vi møtes igjen snart igjen. Ikke rotet enda... 

Spennende at du også tok initiativ som jeg gjorde. Det er slår som regel positivt ut. Håper på det beste for oss begge to😁❤️

Ja jeg tenkte å ta initiativet selv ☺️ han er en veldig rolig kar. Snill og jordnær. Har igrunn gått for de som er veldig sosial av seg, men vil finne meg en rolig mann. 

krysse fingre for deg også ☺️👌

ts

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja jeg tenkte å ta initiativet selv ☺️ han er en veldig rolig kar. Snill og jordnær. Har igrunn gått for de som er veldig sosial av seg, men vil finne meg en rolig mann. 

krysse fingre for deg også ☺️👌

ts

Snapper dere til hverandre? Han her har begynt å snappe mer til meg nå, får til og med uten at jeg har sendt først. (Gjorde han ikke i begynnelsen)😅 Mulig de begge må la det litt tid før de kjenner litt på det. Lykke til du også😄

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Snapper dere til hverandre? Han her har begynt å snappe mer til meg nå, får til og med uten at jeg har sendt først. (Gjorde han ikke i begynnelsen)😅 Mulig de begge må la det litt tid før de kjenner litt på det. Lykke til du også😄

Snapper litt ☺️ sendt meg bilder av huset han bygger og fra fest. Småprater litt ☺️ 

Får ta det litt som det kommer ☺️ 

ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 16.44):

Nå må hun følge opp forslaget sitt og finne en dato og klokke.

Så fint, Ts 

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (28 minutter siden):

Nå må hun følge opp forslaget sitt og finne en dato og klokke.

Så fint, Ts 

Ikke enig, ballen ligger hos han nå. 

Anonymkode: 96aeb...b27

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Glimrende initiativ, TS! 

Ikke vær redd for å følge dette opp. Dette "ballen ligger på han", "spill kostbar", "ikke mas" osv synes jeg er unødvendig overtenking. Det er undervurdert å holde sporet varmt, og å vise at dette vil du. 

Om han er av den sjenerte typen så må du være tålmodig og modig på samme tid, men det tror jeg du har i deg ettersom du allerede har kommet dit du er nå. 

Verden trenger fler som deg! Jeg heier på deg! :) 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Bombasi skrev (9 timer siden):

Glimrende initiativ, TS! 

Ikke vær redd for å følge dette opp. Dette "ballen ligger på han", "spill kostbar", "ikke mas" osv synes jeg er unødvendig overtenking. Det er undervurdert å holde sporet varmt, og å vise at dette vil du. 

Om han er av den sjenerte typen så må du være tålmodig og modig på samme tid, men det tror jeg du har i deg ettersom du allerede har kommet dit du er nå. 

Verden trenger fler som deg! Jeg heier på deg! :) 

Vi er hvertfall to som heier på henne. 😀😀

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har bare lyst til å begrunne hvorfor jeg er fullstendig uenig.

Men kan si jeg er enig med deg dersom Ts hadde med en gang foreslått konkret tid og sted. Han hadde så f.eks avslått fordi det ikke passet eller noe annet. Da er det opp til han å komme med et nytt forslag.

Men dersom Ts bare spør om han blir med på en kaffe en dag. Da må hun følge det opp og foreslå tid og sted. Hun kan ikke overlate det til den andre med å komme med forslag når det er hun selv som har foreslått ting.

F.eks har jeg en venninne som har kommet hjem fra lang utlandsopphold. Hun sender meg en melding om at det hadde vært koselig å treffes. Ja, skriver jeg. Så har jeg ikke hørt noe mer. Hun kan ikke forvente at jeg skal komme med til tid og sted når det er hun som i utgangspunktet har kommet med forslag. 

Det samme når noen dater av meg har foreslått treff og jeg har sagt ja. Da synes jeg absolutt at det er han som må følge opp sitt forslag. Har flere ganger opplevd at daten forventer at jeg skal komme med forslag på hva jeg vil. Jeg blir faktisk litt oppgitt og tenker at de kan da komme med noe konkret selv. Skal jeg da ha det "hodebryet". Nei

Endret av exictence
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For noe tull! Hun startet, og må selvsagt fullføre avtalen med tid og sted. Vi lever tross alt i 2023.

Anonymkode: 960b3...01a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ts her du hørt noe fra han? Er han tidlig i 30årene og litt umoden kanskje? Erfaringssett så er han interessert/nyskjerrig  om han takket ja. Han hadde vel hatt baller nok til å si nei om ikke. Jeg har vært borti lignende fyr, å det her virker som en fyr som du må fortsette å spørre. Avtal konkret tid og sted, kanskje allerede nå i helga? 

Ja det er jeg som har spurt ut "samme" type mann .... 

Skrevet
exictence skrev (42 minutter siden):

Har bare lyst til å begrunne hvorfor jeg er fullstendig uenig.

Men kan si jeg er enig med deg dersom Ts hadde med en gang foreslått konkret tid og sted. Han hadde så f.eks avslått fordi det ikke passet eller noe annet. Da er det opp til han å komme med et nytt forslag.

Men dersom Ts bare spør om han blir med på en kaffe en dag. Da må hun følge det opp og foreslå tid og sted. Hun kn ikke overlate det til den andre med å komme med forslag når det er hun selv som har foreslått ting.

F.eks har jeg en venninne som har kommet hjem fra lang utlandsopphold. Hun sender meg en melding om at det hadde vært koselig å treffes. Ja, skriver jeg. Så har jeg ikke hørt noe mer. Hun kan ikke forvente at jeg skal komme med til tid og sted når det er hun som i utgangspunktet har kommet med forslag. 

Det samme når noen dater av meg har foreslått treff og jeg har sagt ja. Da synes jeg absolutt at det er han som må følge opp sitt forslag. Har flere ganger opplevd at daten forventer at jeg skal komme med forslag på hva jeg vil. Jeg blir faktisk litt oppgitt og tenker at de kan da komme med noe konkret selv. Skal jeg da ha det "hodebryet". Nei

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

For noe tull! Hun startet, og må selvsagt fullføre avtalen med tid og sted. Vi lever tross alt i 2023.

Anonymkode: 960b3...01a

Men hallo! Les HI en gang til. TS prøvde å avtale tid, men han ville ikke det, han ville heller «avtale utover uken».

For meg høres det ærlig talt ut som nei, men i beste fall så ville han ikke avtale fordi han ikke hadd oversikt over uken ennå, og da er det selvsagt han som må ta opp tråden.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...