Gå til innhold

Ida Jenshus syk?

Mollami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun kan også søke på nettet og se navnet sitt diskutert, det var min første tanke da jeg så denne tråden.

Hun har nettopp sluppet nye låter og må holde navnet sitt varmt, det er nok derfor hun var på tv i helga.

Ida har sagt i flere intervjuer de siste par årene - senest i sommer - at hun gikk skikkelig i kjellern under pandemien. Og det virker nok fortsatt å sitte i, selv om hun er på vei opp fra kneika.

En ting er å få problemer med topplokket for en vanlig mann i gata, noe annet er å være "kjendis" som "alle" legger merke til og har meninger om. Med at Ida er på TV tror og håper jeg på at hun er på rett vei.

Følsom perfeksjonist i spotlighten kan gå veldig bra når det går bra, men det er også en livsfarlig kombinasjon.

Håper hun finner seg selv igjen, en fantastisk låtskriver og hærlig artist med en nydelig stemme.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekumseh79 skrev (5 minutter siden):

Hun kan også søke på nettet og se navnet sitt diskutert, det var min første tanke da jeg så denne tråden.

Hun har nettopp sluppet nye låter og må holde navnet sitt varmt, det er nok derfor hun var på tv i helga.

Ida har sagt i flere intervjuer de siste par årene - senest i sommer - at hun gikk skikkelig i kjellern under pandemien. Og det virker nok fortsatt å sitte i, selv om hun er på vei opp fra kneika.

En ting er å få problemer med topplokket for en vanlig mann i gata, noe annet er å være "kjendis" som "alle" legger merke til og har meninger om. Med at Ida er på TV tror og håper jeg på at hun er på rett vei.

Følsom perfeksjonist i spotlighten kan gå veldig bra når det går bra, men det er også en livsfarlig kombinasjon.

Håper hun finner seg selv igjen, en fantastisk låtskriver og hærlig artist med en nydelig stemme.

Jeg likte henne skikkelig godt i «Lyden av lørdag» ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av dere er for unge til å huske det programmet. Se her, da 😁det er så kult! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vel lagt på seg litt da.

Noen legger på seg på magen, noen på lårene og noen på haken sånn som hun. Ikke noe big deal!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 9.10.2023 den 18.56):

Hun har vel lagt på seg litt da.

Noen legger på seg på magen, noen på lårene og noen på haken sånn som hun. Ikke noe big deal!

Det kan godt hende du har rett. Jeg har lenge lurt på hvor hun ble av, ( er stor fan av henne) og skvatt da jeg så henne. Halsen så ut som et stort struma, og … nei, skal ikke spekulere, men ble oppriktig lei meg da jeg så henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne_Toholt
Mollami skrev (På 10.10.2023 den 21.46):

Det kan godt hende du har rett. Jeg har lenge lurt på hvor hun ble av, ( er stor fan av henne) og skvatt da jeg så henne. Halsen så ut som et stort struma, og … nei, skal ikke spekulere, men ble oppriktig lei meg da jeg så henne.

Er det ikke lov å bli tjukk heller nå da? Nei, da skal fremmede diskutere sykdom og diverse på nett! Makan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (20 minutter siden):

Er det ikke lov å bli tjukk heller nå da? Nei, da skal fremmede diskutere sykdom og diverse på nett! Makan...

Jeg la mer merke til at hun virket veldig flat og med lite mimikk. Minnet om meg selv da jeg var deprimert ♥️

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (2 minutter siden):

Jeg la mer merke til at hun virket veldig flat og med lite mimikk. Minnet om meg selv da jeg var deprimert ♥️

Hun har nok, som mange, mange andre, slitt de siste årene. 
Søker man info om henne i google, er det en rekke artikler der det står at hun bl.a. har slitt ekstra mye under "corona-årene" - som jeg selv også har gjort.. 😕

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (3 minutter siden):

Hun har nok, som mange, mange andre, slitt de siste årene. 
Søker man info om henne i google, er det en rekke artikler der det står at hun bl.a. har slitt ekstra mye under "corona-årene" - som jeg selv også har gjort.. 😕

Ja, leste om det. Respekt for å stille opp på TV, det skal hun ha. Håper det går bra med henne og også med deg 🤍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...