feliek54 Skrevet 10. oktober 2023 #21 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk. Så fint sagt. Men hvorfor er jeg så lei meg da? Håper du har rett. Anonymkode: 67523...b2e Er ikke rart du er lei deg. det blir som en vegg ramler ned. du har sikkert også hat noe fint med han. vet ikke mer trøst jeg kan skrive til deg men du får en varm god klem fra en snill vennlig mann 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #22 Skrevet 10. oktober 2023 feliek54 skrev (6 timer siden): Er ikke rart du er lei deg. det blir som en vegg ramler ned. du har sikkert også hat noe fint med han. vet ikke mer trøst jeg kan skrive til deg men du får en varm god klem fra en snill vennlig mann Det har du rett i. Han har betydd noe for meg. Og ser jeg ikke har gjort det for han. Tusen takk. Så fint sagt. Trengte den klemmen. Anonymkode: 67523...b2e 1 1
Christina82 Skrevet 10. oktober 2023 #23 Skrevet 10. oktober 2023 Ryddet for kontaktannonse og avsporinger. Christina82, mod
Amistad Skrevet 10. oktober 2023 #24 Skrevet 10. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 4.17): Vi har hatt jevnlig sex i lang tid. Hatt god kjemi og hatt det kjekt sammen synes jeg, men sist gang hen skulle komme til meg var hen skikkelig full og nedlatende. Endte med at jeg sendte hen hjem og det ble så klart ikke sex. Jeg skrev en meld til hen dagen etter. Fikk ikke svar og ingen beklagelse. Ikke hatt kontakt siden og tenker jeg er ferdig med hen for godt. Overreagerer jeg? Anonymkode: 67523...b2e Edit. Endret 10. oktober 2023 av Amistad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå