Gå til innhold

Julegave date

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Litt kjipt hvis dere er over før 1 desember... kjøp noe du kan bruke sjøl

Anonymkode: ae2cd...6ec

Ingen krise! Om jeg kjøper i november, så gir jeg jo kanskje den bort ikke så lenge før jul 🤷‍♀️ si jeg gir den bort 12.-20. desember en gang, så kan han rekke å kutte kontakten, men sjansen er jo liten… og om jeg kjøper i november, så er det jo større sjanse, men da kan jeg jo bare bytte eller returnere 😅 så ingenting man trenger bekymre seg for.. noen sjanser får man ta i livet 🥰 i dating bruker man gjerne litt penger på café, restaurant og aktiviteter, i en epoke hvor alt er mer usikkert enn der vi er nå ☺️

Anonymkode: a5e37...388

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere tips/erfaringer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 8.31):

Takk for svar ☺️ enig i siste avsnitt! Men hva er passe pris?

Pris kommer jo litt an på hva, men noe lite og personlig trenger ikke sprenge prisklassen, kanskje noe finurlig og morsomt. Du kan ha stor suksess selv med 100-200 kroner.

Anonymkode: 3ca6f...ab5

Skrevet

Jeg svarte tidligere her men nå svarer jeg igjen😂for nå tenker jeg selv med han jeg dater om vi dater enda til jul så fikk jeg lyst gi gave 🤭vi snakket på sist date om aktiviteter vi kunne gjøre til sommeren 🥰noe som gjør at jeg da tenker at vi begge tenker at vi nok er i lag da /dater enda 🤭så tok meg i å lure på å strikke votter eller lue til ham. Ble brått en romantikker🤭men lagt merke til han ikke har det og frøs på daten vår ❤️🥰🤭kunne det vært noe? Tror dere det kunne vært koslig å få?  Vet ikke størrelse da 🤔men han har bittelitt støtte hender en meg bare🥰❤️🤭

Anonymkode: 79d14...01c

• Hjerte 2
Skrevet

Om dere fremdeles dater til jul, vil jeg si dere er i et forhold mer enn et situationship. Så julegave er helt innenfor. En gave kan jo også være et symbol på veien videre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.10.2023 den 23.13):

Dater en mann, gjort det i noen måneder (3-4). Er vel kanskje mer situationship enn dating. Og det er helt greit for oss begge 🙂 Så til spørsmålet: Gir man julegave når man dater /i situationship? Jeg har lyst til å gi 🥰 hvor stor gave er vanlig å gi en slik setting?

I en slik setting ville jeg gitt en litt ekstra date jeg da, med noe hyggelig innhold av noe slag som du vet han vil like og som du syntes hadde vært hyggelig å gi/gjøre med han... 

Endret av Seal
Skrevet

Ville ha følt at det nærmet seg et forhold. Gitt noe til ca 500. Noe fra Polet, en slipsnål, et pledd, en genser?

Anonymkode: 6a7c4...c02

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg svarte tidligere her men nå svarer jeg igjen😂for nå tenker jeg selv med han jeg dater om vi dater enda til jul så fikk jeg lyst gi gave 🤭vi snakket på sist date om aktiviteter vi kunne gjøre til sommeren 🥰noe som gjør at jeg da tenker at vi begge tenker at vi nok er i lag da /dater enda 🤭så tok meg i å lure på å strikke votter eller lue til ham. Ble brått en romantikker🤭men lagt merke til han ikke har det og frøs på daten vår ❤️🥰🤭kunne det vært noe? Tror dere det kunne vært koslig å få?  Vet ikke størrelse da 🤔men han har bittelitt støtte hender en meg bare🥰❤️🤭

Tenkt på det samme faktisk, men jeg kan ikke strikke 🤯 Kanskje mulig å lære? Synes ideen er veldig søt ❤️ Er litt romantisk av meg selv ☺️ 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tenkt på det samme faktisk, men jeg kan ikke strikke 🤯 Kanskje mulig å lære? Synes ideen er veldig søt ❤️ Er litt romantisk av meg selv ☺️ 

Ja jeg lærte å legge opp av mamma i fjor resten lært av youtube eller strikke grupper på face☺️så koslig ❤️kanskje jeg faktisk skal gjøre det da ❤️🤭

Jeg er egentlig mer romantisk anlagt enn jeg har tenkt over men er nok mannen som gjør det jeg pleier ikke være slik 🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ja jeg lærte å legge opp av mamma i fjor resten lært av youtube eller strikke grupper på face☺️så koslig ❤️kanskje jeg faktisk skal gjøre det da ❤️🤭

Jeg er egentlig mer romantisk anlagt enn jeg har tenkt over men er nok mannen som gjør det jeg pleier ikke være slik 🤭

Det er jo litt koselig da ❤️ Jeg hadde definitivt strikket noe om jeg kunne 🥰 elsker å gjøre små søte ting for de jeg er glad i - og er nok slik med daten også!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo litt koselig da ❤️ Jeg hadde definitivt strikket noe om jeg kunne 🥰 elsker å gjøre små søte ting for de jeg er glad i - og er nok slik med daten også!

Mm veldig koslig og  litt   skummelt også ❤️ja er de små ting som betyr mye han min er flink på sånt. Ta med glass vann til meg også når han henter til seg, passe på at jeg får sete på buss /tog/trikk er det bare ett sete står han ved siden av, har frukten jeg liker når jeg kommer på besøk ++han er litt sånn naturlig gentleman så han blir liksom så gjennom gående sjarmerende 🤩

Håper du finner på noe å gi er fint å gi uansett tenker jeg. På sist date snakket vi litt om hva vi vil se /gjøre /finne på av sommer dater. Tror vi begge syntes det var litt kaldt og begynte snakke om sommeren. Men tar det som et veldig positivt tegn at han liksom med selvfølge snakket om hva vi skulle finne på 🤭kjente jeg ble så glad inni meg ❤️🥰

Skrevet

I en sånn setting ville jeg tenkt på noe som innebærer litt innsats fra seg selv, eller noe litt ekstra som man kan gjøre sammen. Trenger ikke koste noe særlig, men vise omtanke og at man har en gjennomtenkt tanke bak gaven, ikke bare «kjøpt første og beste». Som de hjemmestrikkede vottene, tøfler til den som er kald på bena, en hyggelig date (bål og pølsegrilling i skogen) eller teater eller whatever. 
Og dessuten - ikke kjøp noe Rituals-stæsj til en mann, det er for damer.. men det er også mange blant oss damer som ikke kan fordra Rituals. Hver gang jeg får noe derfra, re-gifter jeg det til en annen del av familien 😂😇

Anonymkode: f97db...387

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...