Gå til innhold

Tips til en bra utendørs lyslenke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en lyslenke til å ha på verandaen, mellomstore eller store pærer :) Ca 6-7 meter med pærer, og minst 3 meter ledning til stikkontakt. 

Ønsker ikke den type lyslenke som Clas ohlson har med sensor. 

Anonymkode: 30f10...d54

Skrevet

Twinkly er veldig bra 😊

Du kan selv justere fargetemperatur, programmere, dimme osv.

Anonymkode: 9be4c...37c

Skrevet

*men ser nå at den har for kort dekorlengde iforhold til hva du trenger.

Anonymkode: 41644...769

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan dere beregner hvor lang lyslenke dere trenger? Det "forsvinner" jo en del av lyslenken når den tvinnes rundt et rekkverk for eksempel. 

Anonymkode: 90477...fbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kan jeg spørre hvordan dere beregner hvor lang lyslenke dere trenger? Det "forsvinner" jo en del av lyslenken når den tvinnes rundt et rekkverk for eksempel. 

Anonymkode: 90477...fbc

Jeg dobler antall meter.  Er rekkverket 5 meter, og jeg skal surre det rundt rekkverket beregner jeg 10 meter lenke.

(Men jeg synes det er bedre å feste med strips eller klips i stedet for å tvinne det rundt )

Anonymkode: 9be4c...37c

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Clas Ohlson* mente jeg :) 

Anonymkode: f981a...4dd

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva er galt med chlas ohlson? Jeg har denne https://www.clasohlson.com/no/LED-lyslenke-Northlight,-varmhvit-med-gjennomsiktig-kabel/p/36-6340 og er veldig fornøyd. Fargen er kjempefin, og lengden er utmerket til et rekkverk på 5 m som du har :) 

Anonymkode: f981a...4dd

Sikkert ikke noe galt med den du har, men jeg hadde lenke med lyspærer fra Clas Ohlson. Var til utendørsbruk, men fylte seg opp med rwgn da det regnet. Så skjønner TS vil styre unna. 

Anonymkode: dbf6e...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...