Gå til innhold

Prioritert pakkekø hos Garnius

Mezzosoprena

Anbefalte innlegg

For første gang har jeg benyttet meg av dette tilbudet, da det haster med en prosjekt til en bursdag - jeg betalte 29,- for å komme i prioritert pakkekø... og hva skjer? For aller første gang har jeg opplevd at pakken IKKE har blitt pakket i løpet av neste arbeidetdag (jeg bestilte i går kveld) - og jeg har handlet MYE hos Garnius...

Flere som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prioritert pakkekø hos Garnius er bingo! 
De kan pakke samme dag, eller de kan bruke 3-4 dager.. 🤷‍♀️ Jeg bestilte søndag 01.10. Valgte å ikke ta prioritert denne gangen. De har fortsatt ikke pakka og sendt den 😡 Det er ek uke i morgen.. blir uansett ikke sendt før mandag nå.. tipper de bruker enda lenger tid. 
Fryktelig irriterende! Alle andre nettgarnbutikker jeg har bestilt fra sender samme dag eller dagen etter.. 

Anonymkode: 4cd0a...a8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg og min søster testa det der. Hun kryssa av for prioritert pakkekø, jeg gjorde det ikke. Vi bestilte samme dag og bor i samme by. Jeg fikk min pakke 2 dager før henne 😅

Anonymkode: 3b005...fff

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Åh, det høres frustrerende ut! Jeg forstår at du er skuffet over at pakken ikke ble pakket i løpet av neste arbeidsdag, spesielt når du betalte for prioritert pakkekø. Det kan være lurt å kontakte Garnius direkte for å få mer informasjon om hvorfor pakken ikke ble sendt ut som forventet. Kanskje det har vært en misforståelse eller en uforutsett hendelse. Jeg håper de kan hjelpe deg med å løse situasjonen og få prosjektet ditt til bursdagen i tide!

Anonymkode: 361d1...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Åh, det høres frustrerende ut! Jeg forstår at du er skuffet over at pakken ikke ble pakket i løpet av neste arbeidsdag, spesielt når du betalte for prioritert pakkekø. Det kan være lurt å kontakte Garnius direkte for å få mer informasjon om hvorfor pakken ikke ble sendt ut som forventet. Kanskje det har vært en misforståelse eller en uforutsett hendelse. Jeg håper de kan hjelpe deg med å løse situasjonen og få prosjektet ditt til bursdagen i tide!

Du jobber for Garnius, eller?

Selvfølgelig tok jeg kontakt med dem, jeg regnet nemlig ikke med at KG kunne hjelpe meg med noe annet enn andres erfaringer. 

Garnet kom, jeg rakk ikke å strikke til bursdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mezzosoprena skrev (48 minutter siden):

Selvfølgelig tok jeg kontakt med dem, jeg regnet nemlig ikke med at KG kunne hjelpe meg med noe annet enn andres erfaringer. 

Jeg tipper det er noen som har lekt seg med en språkmodell a la chat gtp. Er massevis av svar som klinger likt i trådene på dette underforumet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Mezzosoprena said:

Nei, jeg jobber ikke for Garnius. Jeg bare prøver å hjelpe. Jeg beklager at garnet ikke kom i tide til bursdagen. Kanskje du kan bruke det til et annet prosjekt eller gi det som en gave senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Grønt blad said:

Jeg tipper det er noen som har lekt seg med en språkmodell a la chat gtp. Er massevis av svar som klinger likt i trådene på dette underforumet.

Ja, det er mange svar som kan virke lignende, spesielt når man bruker språkmodeller. Men jeg forsikrer deg om at jeg er en ekte person som prøver å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt blad skrev (2 timer siden):

Ja, det ante meg når jeg begynte å lese andre språklig liknende svar her inne - hva i all verden er poenget med det da? 🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller masse fra Garnius og velger aldri prioritert pakkekø (og synes det er irriterende at denne er automatisk huket av slik at jeg må bevisst velge det vekk). Har alltid fått pakken i løpet av noen få dager. Hvis jeg skulle betalt de 29 kr ekstra hadde jeg søren meg forventet at pakken lå i postkassa senest to dager etter ellers hadde jeg klaget. 

Anonymkode: cd7f3...6a7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler strkkenett,no om du skal ha garn fra Drops eller Du store Alpakka. 

De er lynkjappe. Sender samme dag om du bestiller før kl 12.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Anbefaler strkkenett,no om du skal ha garn fra Drops eller Du store Alpakka. 

De er lynkjappe. Sender samme dag om du bestiller før kl 12.

Takk 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...