AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Del Skrevet 6. oktober 2023 Har alltid merket noe rart, helt siden jeg var liten. Men ikveld så jeg rett på det. En skygge som gikk foran persiennene, lyset var sterk på inne så det var ikke ute. Med mine persienner så går det ikke an å gå forbi ute å lage en slik skygge, skal ikke være mulig å se noen utenifra inne ei gang. Hvorfor ser jeg dette nå? Spør folk som har peiling på dette... fikk gåsehud over hele meg. K34 Anonymkode: 89c53...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Del Skrevet 6. oktober 2023 Det er alltid en naturlig forklaring uansett. Anonymkode: f9291...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Del Skrevet 6. oktober 2023 Er en naturlig forklaring uansett, ja. F.eks. hallusinasjoner. Anonymkode: f115e...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Del Skrevet 6. oktober 2023 Kan være sinnet ditt? Anonymkode: a573c...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Del Skrevet 6. oktober 2023 Men du vet det ikke var skyggen din? Har du mørke persienner, siden du sier det ikke kan bli skygge? Er det mulig noen kunne gått ute, mellom vinduene dine og en lyskilde? For da kan det jo bli skygge tror jeg. Hørte du noe samtidig? Anonymkode: 863cb...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er en naturlig forklaring uansett, ja. F.eks. hallusinasjoner. Anonymkode: f115e...0d7 Ingen hallusinasjoner nei. Er frisk og ikke på et panisk sted i livet. Er vel heller mer på en forelsket plass. For dere som ikke tror det finnes mer mellom himmel og jord, ikke plag dere med tråden. Jeg har helt siden jeg var liten jente merket noen i tid til annen, lenge siden nå. Ts Anonymkode: 89c53...49c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #7 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du vet det ikke var skyggen din? Har du mørke persienner, siden du sier det ikke kan bli skygge? Er det mulig noen kunne gått ute, mellom vinduene dine og en lyskilde? For da kan det jo bli skygge tror jeg. Hørte du noe samtidig? Anonymkode: 863cb...712 Jeg satt ned i sofaen. Så direkte på dette... fra den ene enden sakte over til den andre siden av vinduet. Stor skikkelse. Anonymkode: 89c53...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan være sinnet ditt? Anonymkode: a573c...7e2 Hva mener du? 😊 Anonymkode: 89c53...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Del Skrevet 6. oktober 2023 Kanskje på tide å legge seg? Anonymkode: a38ca...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #10 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men du vet det ikke var skyggen din? Har du mørke persienner, siden du sier det ikke kan bli skygge? Er det mulig noen kunne gått ute, mellom vinduene dine og en lyskilde? For da kan det jo bli skygge tror jeg. Hørte du noe samtidig? Anonymkode: 863cb...712 Hørte ingen, helt stille. Har hvite og de er trekt nedover så det er ikke mulig å se noen gå utenfor. Ingen går så nærme vinduet mitt heller, da er det enda skumlere. Anonymkode: 89c53...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #11 Del Skrevet 6. oktober 2023 Du hadde nok noe på øyet. Anonymkode: 74fb2...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #12 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg satt ned i sofaen. Så direkte på dette... fra den ene enden sakte over til den andre siden av vinduet. Stor skikkelse. Anonymkode: 89c53...49c Det er vanskelig å vite, om du har et vindu i ryggen, å en bil kjører fordi, som lyser bak deg, ville det skapt en skygge som vokste, og forsvant tror jeg. Men om det ikke skjedde så vet jeg ikke. Håper det er en forklaring. Er du redd? Anonymkode: 863cb...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #13 Del Skrevet 6. oktober 2023 https://www.optera.no/oyesykdommer/flytere-i-synsfeltet Anonymkode: 36029...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #14 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.optera.no/oyesykdommer/flytere-i-synsfeltet Anonymkode: 36029...308 Okei jeg avslutter denne nå... Til du der over, ikke redd😇 var ingen bil. Anonymkode: 89c53...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #15 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er vanskelig å vite, om du har et vindu i ryggen Så rett mot, ca 1m fra. Anonymkode: 89c53...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #16 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg har opplevd det samme, ts. To personer som gikk gjennom stuen min, to gjennomsiktige skygger av personer. Så dem så tydelig at jeg kunne beskrive dem senere. De kom flere ganger. Da jeg en gang fortalte huseier om dette, og beskrev personene i detalj ble huseier helt rar, ba meg vente litt, kom tilbake med et bilde og viste meg bilde av personene. Det var hans oldeforeldre eller tippoldeforeldre, et eldgammelt fotografi, og både ansikt og klær, høyde, høydeforskjell mellom dem og et par andre spesifikke kjennetegn - alt var likt de jeg hadde sett. Jeg hadde før jeg fikk se bildet forstått at paret måtte høre til på stedet (tidligere en større gård), og hadde allerede sagt til dem at det var greit at de kom for å sjekke, men at de i så fall kan gjøre det slik at jeg ikke merker det så godt, for jeg lovet at jeg ikke var en trussel mot huseier eller andre der. Da kom de bare en sjelden gang, bare viste seg, som om de ville hilse på og forsvant igjen med det samme. Så jeg antar at den du så hører til på stedet fra tidligere tider. Det kan hjelpe å snakke med slike, at du ber dem om å ikke gi seg til kjenne, at du ikke er en trussel for noen. Merker du fiendtlighet, da kan det være greit å få hjelp av noen som har erfaring med husrens. Anonymkode: 39b95...a23 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #17 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har opplevd det samme, ts. To personer som gikk gjennom stuen min, to gjennomsiktige skygger av personer. Så dem så tydelig at jeg kunne beskrive dem senere. De kom flere ganger. Da jeg en gang fortalte huseier om dette, og beskrev personene i detalj ble huseier helt rar, ba meg vente litt, kom tilbake med et bilde og viste meg bilde av personene. Det var hans oldeforeldre eller tippoldeforeldre, et eldgammelt fotografi, og både ansikt og klær, høyde, høydeforskjell mellom dem og et par andre spesifikke kjennetegn - alt var likt de jeg hadde sett. Jeg hadde før jeg fikk se bildet forstått at paret måtte høre til på stedet (tidligere en større gård), og hadde allerede sagt til dem at det var greit at de kom for å sjekke, men at de i så fall kan gjøre det slik at jeg ikke merker det så godt, for jeg lovet at jeg ikke var en trussel mot huseier eller andre der. Da kom de bare en sjelden gang, bare viste seg, som om de ville hilse på og forsvant igjen med det samme. Så jeg antar at den du så hører til på stedet fra tidligere tider. Det kan hjelpe å snakke med slike, at du ber dem om å ikke gi seg til kjenne, at du ikke er en trussel for noen. Merker du fiendtlighet, da kan det være greit å få hjelp av noen som har erfaring med husrens. Anonymkode: 39b95...a23 Takk for svar 😊 dette er nokså nytt og jeg leier her, bygd i 2014. Sett samme type skygge i mitt tidligere hus med min tidligere samboe.. Har tenkt det kan være min bestefar men aner ikke. Ingenting ondt i dette, bare skikkelse, røyklukt osv. Anonymkode: 89c53...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #18 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar 😊 dette er nokså nytt og jeg leier her, bygd i 2014. Sett samme type skygge i mitt tidligere hus med min tidligere samboe.. Har tenkt det kan være min bestefar men aner ikke. Ingenting ondt i dette, bare skikkelse, røyklukt osv. Anonymkode: 89c53...49c Da er det vel kanskje bestefaren din, da? Anonymkode: f7457...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #19 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar 😊 dette er nokså nytt og jeg leier her, bygd i 2014. Sett samme type skygge i mitt tidligere hus med min tidligere samboe.. Har tenkt det kan være min bestefar men aner ikke. Ingenting ondt i dette, bare skikkelse, røyklukt osv. Anonymkode: 89c53...49c Huset jeg bodde i var helt nytt (2-3 år gammelt da jeg flyttet inn), men området hadde vært en eldre går, som var delvis oppdelt i tomter, og etterkommere etter første eierne hadde fått tomter. Men det er visst også mulig å ha med seg noen selv. Jeg har hatt ene besteforelderen min med meg, i flere år tidligere før det stoppet. Når den plutselig ikke var der fikk jeg vite hvor h*n var og at den var der fordi personen trengte hjelp - ringte jeg til de jeg ble fortalt trengte hjelp var det så nyoppdaget alvorlig sykdom at de ikke hadde rukket å fortelle det til noen. Det er mye mellom himmel og jord 😊 Anonymkode: 39b95...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #20 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huset jeg bodde i var helt nytt (2-3 år gammelt da jeg flyttet inn), men området hadde vært en eldre går, som var delvis oppdelt i tomter, og etterkommere etter første eierne hadde fått tomter. Men det er visst også mulig å ha med seg noen selv. Jeg har hatt ene besteforelderen min med meg, i flere år tidligere før det stoppet. Når den plutselig ikke var der fikk jeg vite hvor h*n var og at den var der fordi personen trengte hjelp - ringte jeg til de jeg ble fortalt trengte hjelp var det så nyoppdaget alvorlig sykdom at de ikke hadde rukket å fortelle det til noen. Det er mye mellom himmel og jord 😊 Anonymkode: 39b95...a23 I såpass.m Oppdaget sykdom hos din besteforelder? Ja har følt at jeg har hatt med meg bestefar av en merkelig grunn. Magefølelsen bare sier det... kjenner av og til en tung røyklukt og sønnen min så en gammel mann som stod i trappen. Ja det finnes mye mellom himmel og jord, men noen er ikke mottakelig for det. Alle kan være bli åpne for det. Hvorfor ikke tro på liv etter døden? Da er det ikke rart noen ikke får oppleve som oss ❤️ Ts Anonymkode: 89c53...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå