Gå til innhold

Ingen menn som liker tynne damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg modelltype. Pent ansikt og tynn. Liten fast rumpe og små pupper. Er flere menn som har sakt at jeg er 10/10 i ansiktet men alt for tynn, og hadde vært perfekt om jeg gikk opp noen kg. Men jeg har bare alltid vært sånn, så er ikke så lett. Hele familien min er bare tynne i natur. Så bare lurer på om det finns noen menn der ute som liker den modell looken. Merker også at jeg får mer oppmerksomhet på vinteren da alle damer kler seg mer, enn på sommeren da man gjerne viser mer hud.

Anonymkode: f1718...c54

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes helt sikkert!

Jeg er riktignok en av dem som foretrekker litt ekstra :)

Anonymkode: 9de2f...87c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Menn som liker tynne damer, ja, det må det være. Hvis ikke samfunnet og menn generelt har endret seg dramatisk de siste 20 årene da, det kan jo hende.

Jeg hadde aldri noe problem med å tiltrekke meg gutter og menn, og hadde mange kjærester i mine yngre dager, forelskelsene mine var ofte (men ikke alltid) gjensidige osv. Ingen særlige problemer med det faktum at jeg veide bare noen-og-førti kilo altså,  i alle år. Jeg begynte ikke å legge på meg før jeg var over 40 år. Først da ble jeg normalvektig. 

Tynn som en spiker, men ikke problemer med å få kjærester, altså.

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Nei, ingen menn like modelltypen.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tror sjarm, personlighet og ansikt har mer å si enn kroppen isolert altså. 
Jeg har tiltrukket meg like mange menn uavhengig av bmi/vekt/størrelse. Har vært nede i en bmi på 17 og opp på 25.

Anonymkode: 81071...2e8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Selv gjør jeg ikke det, men er da nok av menn som liker det, er noen der ute for alle 😊

Anonymkode: a390e...dc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig er det det! Om ikke hadde verdens modeller vært single peppermøer, istedenfor svært ettertraktet. 

Er selv "høy og tynn". 1.70 og 55 kg. Fyller ikke en A cup. Trener en del, så har heldigvis en spretten rumpe. Har født 3 barn uten noen problemer, og ammet likeså. Har ikke hatt mangel på oppmerksomhet fra menn.

Anonymkode: 4c2c8...696

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Da mener jeg modelltype. Pent ansikt og tynn. Liten fast rumpe og små pupper. Er flere menn som har sakt at jeg er 10/10 i ansiktet men alt for tynn, og hadde vært perfekt om jeg gikk opp noen kg. Men jeg har bare alltid vært sånn, så er ikke så lett. Hele familien min er bare tynne i natur. Så bare lurer på om det finns noen menn der ute som liker den modell looken. Merker også at jeg får mer oppmerksomhet på vinteren da alle damer kler seg mer, enn på sommeren da man gjerne viser mer hud.

Selvsagt finnes det menn som liker tynne damer. Tror du virkelig alle tynne damer er single? 

Er tynn selv og ganske lav (169 cm). Har aldri hatt problemer med å finne meg en kjæreste. 

Datteren min er høy (180 cm) og tynn, hun har også hatt en hale med gutter etter seg siden hun var tenåring. 

Anonymkode: acade...005

• Liker 2
Skrevet

Elsker heroin chic looken.

Anonymkode: c4976...8a8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig er det det! Om ikke hadde verdens modeller vært single peppermøer, istedenfor svært ettertraktet. 

Er selv "høy og tynn". 1.70 og 55 kg. Fyller ikke en A cup. Trener en del, så har heldigvis en spretten rumpe. Har født 3 barn uten noen problemer, og ammet likeså. Har ikke hatt mangel på oppmerksomhet fra menn.

Anonymkode: 4c2c8...696

Hihi, jeg er 169 og jeg kaller meg "ganske lav" 😂 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hihi, jeg er 169 og jeg kaller meg "ganske lav" 😂 

169 er høy , 150 er lavt 

Anonymkode: 76d86...693

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg elsker slanke/ tynne damer. Fantastisk flott, lekkert, sexy

• Liker 5
Skrevet

Foretrekker tynne jenter jeg, men er seff nice med litt former også. Men heller tynn enn tjukk, og heller littegrann for tynn enn littegrann for tjukk. Slanke, trente jenter med _bittelitt_ former er det beste.

Anonymkode: f6748...0a9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

De fleste synes vel det? ;)

Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva menn liker? Hva er du mest fornøyd med selv? Det er du som skal leve flest dager med deg.

Skrevet

Tror ikke jeg drar menn fordi jeg er gjennomsnittlig og gjerne skulle hatt modellkropp og vært for tynn, men fordi jeg har personlighet og ikke er frastøtende. 

Anonymkode: 991a5...210

• Liker 1
Skrevet

Forskjell på tynn og slank. De aller fleste menn foretrekker slanke kvinner, naturlig nok. Det innebærer litt pupper og litt rumpe, men ikke for mye av noe. 

Anonymkode: d35fc...b65

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

169 er høy , 150 er lavt 

Anonymkode: 76d86...693

Nei 169 er verken høy eller lav. Under 160 er lav, over 175 er høy. Alt mellom er bare vanlig 😄

Anonymkode: 259a4...b7a

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Forskjell på tynn og slank. De aller fleste menn foretrekker slanke kvinner, naturlig nok. Det innebærer litt pupper og litt rumpe, men ikke for mye av noe. 

Anonymkode: d35fc...b65

Absurd argumentasjon. Jeg håper du er fornøyd uansett hva du er.

Men nå er det vitterlig ut av dette forumet for godt! Lykke til videre i livet!

Skrevet

Får alltid mest oppmerksomhet fra menn når jer er i underkant tynn. 

Anonymkode: 37a6c...675

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...