AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #21 Skrevet 6. oktober 2023 anon01 skrev (39 minutter siden): Det er ikke kult å ha sexsykdommer! Det er rett og slett fantastisk idioti. Å klare å dra på seg seksuelt overførbare sykdommer i dag burde kvalifiserer til institusjonsplass og sko med borrelås. Da er man rett og slett dum i hodet. Anonymkode: 3fa1d...371
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #22 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Bruk Kondom! har fått klamydia på 2 ganger på under et år, kan ikke stole på mannfolk Anonymkode: 2ce41...d58 Kan egentlig ikke stole på noen, og ikke engang seg selv. Jeg har bare hatt sex med to kvinner i løpet av siste året, og de mente å ha kontroll på egen helse, og de partnere de hadde hatt. Jeg fikk klamydia, og ingen av damene testet positivt. Hva gjør man? Anonymkode: 2fba0...3d9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #23 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruk Kondom! har fått klamydia på 2 ganger på under et år, kan ikke stole på mannfolk Anonymkode: 2ce41...d58 Vel, det er jo tydeligvis en del kvinner som også har klamydia. Kan ikke stole på dem heller. Anonymkode: 87fa8...a05
Lorieen Skrevet 6. oktober 2023 #24 Skrevet 6. oktober 2023 Kondom, selvfølgelig. Begge tester seg for SOS før dere dropper kondomen.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #25 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er rett og slett fantastisk idioti. Å klare å dra på seg seksuelt overførbare sykdommer i dag burde kvalifiserer til institusjonsplass og sko med borrelås. Da er man rett og slett dum i hodet. Anonymkode: 3fa1d...371 Jeg fikk genital herpes I ett fast forhold. Det testes ikke for det når man tester seg for kjønnssykdommer. Og mange har herpesvirus i kroppen uten å vite det. Kan ligge latent i årevis. Og ca 70-80% lever med ett eller 2 av herpesvirusene. Og begge kan overføres til underlivet. Ved samleie eller oralsex. I tillegg har 80-90% av voksne som har sex vært smittet av hpv. Så det er ikke enkelt. Når jeg ber menn bruke kondom, begynner 99% av de å sutre. Anonymkode: f7c7b...c87
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #26 Skrevet 6. oktober 2023 Kondom bør man bruke. Og husk at det ikke testes for herpesvirusene når man tar undersøkelse for seksuelt overførbare sykdommer Anonymkode: f7c7b...c87
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #27 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk klamydia, og ingen av damene testet positivt. Hva gjør man? Anonymkode: 2fba0...3d9 Jævlig uflaks at du fikk klamma med kondom… Anonymkode: 3fa1d...371
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #28 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg ber menn bruke kondom, begynner 99% av de å sutre. Anonymkode: f7c7b...c87 Da er de strengt tatt ikke menn. De er guttunger. De er uansett ikke en du ønsker å ha sex med. Anonymkode: 3fa1d...371
Grüner Skrevet 6. oktober 2023 #29 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal på date idag. Gjerne hos han. Nå lurer jeg på hvis det går så langt som til sex, skal jeg be ham bruke kondom? Jeg er både infertil og går på p-piller så der er jeg rimelig sikker. Men jeg tenker på kjønnsykdommer. Hvor lenge må det ha gått siden han hadde sex for at jeg skal føle meg sikker til å ha sex uten kondom? Anonymkode: 001aa...cb6 Det har ikke noe å si hvor lenge det er siden han hadde sex hvis han er smittet med noe. Kondom bør du bruke uansett alltid fram til du er i et monogamt forhold hvor begge har testet seg og er smittefri!
Grüner Skrevet 6. oktober 2023 #30 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk genital herpes I ett fast forhold. Det testes ikke for det når man tester seg for kjønnssykdommer. Og mange har herpesvirus i kroppen uten å vite det. Kan ligge latent i årevis. Og ca 70-80% lever med ett eller 2 av herpesvirusene. Og begge kan overføres til underlivet. Ved samleie eller oralsex. I tillegg har 80-90% av voksne som har sex vært smittet av hpv. Så det er ikke enkelt. Når jeg ber menn bruke kondom, begynner 99% av de å sutre. Anonymkode: f7c7b...c87 HPV må du nesten bare regne med å få hvis du ikke vil forbli jomfru, og bare i de færreste tilfeller vil det utvikle seg til kreft. HPV-virus regnes heller ikke som en kjønnssykdom på linje med klamydia, gonoré osv.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #31 Skrevet 6. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg fikk genital herpes I ett fast forhold. Det testes ikke for det når man tester seg for kjønnssykdommer. Og mange har herpesvirus i kroppen uten å vite det. Kan ligge latent i årevis. Og ca 70-80% lever med ett eller 2 av herpesvirusene. Og begge kan overføres til underlivet. Ved samleie eller oralsex. I tillegg har 80-90% av voksne som har sex vært smittet av hpv. Så det er ikke enkelt. Når jeg ber menn bruke kondom, begynner 99% av de å sutre. Anonymkode: f7c7b...c87 Kjipt du har denne erfaringen. Jeg selv bruker alltid kondom ved sex med kvinner jeg ikke er i forhold med. Ville aldri falt meg inn å gjøre det uten. Men dessverre opplever jeg noen ganger kvinner også ber meg om å droppe den fordi de helst vil ha sex uten. Anonymkode: 31f73...ed1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #32 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Da er de strengt tatt ikke menn. De er guttunger. De er uansett ikke en du ønsker å ha sex med. Anonymkode: 3fa1d...371 Mulig det, men dette er menn over 45 Anonymkode: f7c7b...c87
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #33 Skrevet 6. oktober 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Det er rett og slett fantastisk idioti. Å klare å dra på seg seksuelt overførbare sykdommer i dag burde kvalifiserer til institusjonsplass og sko med borrelås. Da er man rett og slett dum i hodet. Anonymkode: 3fa1d...371 Det er en del kjønnssykdommer som det vanligvis ikke testes for, så det er fullt mulig å pådra seg uten å være dum. Anonymkode: 4dcf1...cf9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå