AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg skal på date idag. Gjerne hos han. Nå lurer jeg på hvis det går så langt som til sex, skal jeg be ham bruke kondom? Jeg er både infertil og går på p-piller så der er jeg rimelig sikker. Men jeg tenker på kjønnsykdommer. Hvor lenge må det ha gått siden han hadde sex for at jeg skal føle meg sikker til å ha sex uten kondom? Anonymkode: 001aa...cb6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Vil du ha sex med en fyr fra først date, ekkelt. Anonymkode: ec511...f8d 1 1
Majer Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Jeg synes det er skummelt at du i det hele tatt må spørre om dette her. Du høres ut som typen som hadde gitt etter og latt han slippe kondom om han hadde mast om det. Selvfølgelig brukes kondom. Endret 6. oktober 2023 av Majer 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil du ha sex med en fyr fra først date, ekkelt. Anonymkode: ec511...f8d Hva er galt med det? Fleste damene jeg har møtt har hatt sex på første date, hvis begge har lyst, så er det ingen grunn for å holde tilbake Anonymkode: 613b0...7fe 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil du ha sex med en fyr fra først date, ekkelt. Anonymkode: ec511...f8d Står ingen steder at det er første date. Anonymkode: e2f71...c8b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 Selvsagt kondom. Du aner jo ikke noe om hvorvidt han har noen sykdommer. Anonymkode: bd417...50d 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil du ha sex med en fyr fra først date, ekkelt. Anonymkode: ec511...f8d Hvorfor er det ekkelt? At personer har lyst på sex er vel helt opp til dem? Frivillig sex mellom to voksne mennesker er ikke ekkelt. Anonymkode: bd417...50d 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vil du ha sex med en fyr fra først date, ekkelt. Anonymkode: ec511...f8d Hvor leste du første? Hun skrev bare date, det kan være nr 4, 5, 6, 7 for alt vi vet. Anonymkode: 891bb...20e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #10 Skrevet 6. oktober 2023 Hvor lenge? Det kommer jo an på hvilken kjønnssykdom det er. HIV blir man vel aldri kvitt (unntatt i ekstremt sjelde tilfeller). Les heller på https://www.helsenorge.no/sykdom/kjonnssykdommer/ Anonymkode: 891bb...20e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #11 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vil du ha sex med en fyr fra først date, ekkelt. Anonymkode: ec511...f8d Dette er fjerde date. Jeg har i utgangspunktet ikke planer om å ha sex med han i kveld, men det ligger jo sannsynligvis der etterhvert. Vil være forberedt på hva jeg skal mene om kondom. Skal jeg be ham teste seg? Hvis vi skal inn i et forhold ser jeg ikke vitsen med kondom. TS Anonymkode: 001aa...cb6
sicario Skrevet 6. oktober 2023 #12 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor lenge må det ha gått siden han hadde sex for at jeg skal føle meg sikker til å ha sex uten kondom? Anonymkode: 001aa...cb6 Til det foreligger prøvesvar. 4
anon01 Skrevet 6. oktober 2023 #13 Skrevet 6. oktober 2023 Tenker MED kondom jeg. Med mindre du stoler på han og han har sagt han har nylig testet seg. Det gjelder forsåvidt for deg og. Gonore har fått kjempe oppblomstring! Det samme med klamydia. Det er ikke kult å ha sexsykdommer! 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #14 Skrevet 6. oktober 2023 Alle spørsmålene du stiller viser at sex er du altfor umoden til.. Anonymkode: 689f1...706
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #15 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Alle spørsmålene du stiller viser at sex er du altfor umoden til.. Anonymkode: 689f1...706 Det er nok mer det at jeg har hatt sex med samme typen i tjue år, så jeg er litt rusten på hvordan være i oppstarten. TS Anonymkode: 001aa...cb6 1 1
Påkrevd Skrevet 6. oktober 2023 #16 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette er fjerde date. Jeg har i utgangspunktet ikke planer om å ha sex med han i kveld, men det ligger jo sannsynligvis der etterhvert. Vil være forberedt på hva jeg skal mene om kondom. Skal jeg be ham teste seg? Hvis vi skal inn i et forhold ser jeg ikke vitsen med kondom. TS Anonymkode: 001aa...cb6 Men sykdommer bryr seg da ikke om at dere er i et forhold eller ikke. Jeg forstår ikke hva du lurer på. Kondom beskytter mot sykdommer. Eventuelle sykdommer finner man ved å teste seg. Sånn er det, og hvilke meninger du har planer om å forberede deg på forandrer ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #17 Skrevet 6. oktober 2023 Hvis spørsmålet er kondom eller ikke kondom, er svaret som oftest kondom. Anonymkode: 6a775...0fe 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #18 Skrevet 6. oktober 2023 Med til begge har testet seg, ja Anonymkode: d9b01...337 1
Million Skrevet 6. oktober 2023 #19 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Han bør gå og teste seg for hele batteriet av tester hvis han har hatt sex de siste 20 årene. Det skrives om at kjønnssykdommer som i mange år ble regnet for nesten utryddet, er på vei tilbake og sprer seg igjen. Mest fordi folk er begynt å bli sløve og ikke bruker de kondomene. Og faktisk burde du også teste deg, for sikkerhets skyld. Det er ikke meningen å fornærme noen, men denne partneren du har hatt i tjue år som du nevner, KAN ha vært utro og ført med seg en smittsom sykdom du ikke har merket. Ennå. Ta for eksempel EN av disse smittsomme kjønnssykdommene som er på vei oppover igjen, det er gonore; Gonoré er en seksuelt overført infeksjon som forårsakes av bakterien Neisseria gonorrhoeae. Økende forekomst og utvikling av resistens mot ulike antibiotika er et stort problem. Endret 6. oktober 2023 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #20 Skrevet 6. oktober 2023 Bruk Kondom! har fått klamydia på 2 ganger på under et år, kan ikke stole på mannfolk Anonymkode: 2ce41...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå