Gå til innhold

Villa von Krogh


LinnHenrikke

Anbefalte innlegg

Noen som følger henne? Interiørkonto med 40 000 følgere på Instagram og venninna til Pilotfrue.

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnHenrikke skrev (17 timer siden):

Noen som følger henne? Interiørkonto med 40 000 følgere på Instagram og venninna til Pilotfrue.

Synes det er koselig å følge henne. Har fulgt henne i mange år, siden da de bygde det forrige huset de hadde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytta har de leid ut helt fra den ble bygget, vil tro de får inn en del penger på det. Veldig stor og fin hytte, Anine er flink med interiør😊 Båten brukte de også å leie ut (hvis de fortsatt har den). Hybel i huset har de også (aner ikke om den leies ut, men de bygget i alle fall med hybel). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkelser og kommentarer til moderering. Spørsmål rettes til Ris og Ros og besvares kun der.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (36 minutter siden):

Spot ON. 

 Og tydeligvis mindre penger i kassa når hun reklamerer for julepynt fra rusta.. Hun ville aldri aldri ha sin julepynt fra rusta.. Tviler hun knapt nok har vært innom en rusta butikk for å se på interiør. 

Hva i alle dager slags kommentar er dette?? Flere av de store interiør profilene var nylig på et Jule event med Rusta i Oslo. Deriblant Anine. Hvilke samarbeid hun inngår trenger da overhode ikke ha noe med hennes personlige økonomi å gjøre, men at hun faktisk likte det hun så. Å jeg har flere ganger tidligere sett henne reklamert/framsnakke billigere interiør alternativer både betalte samarbeid og ikke. Så dette er virkelig en bak mål antakelse fra din side og vitner om at du ikke har fulgt så godt med på det hun tidligere har delt både på insta og gjennom pod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13en skrev (44 minutter siden):

Hva i alle dager slags kommentar er dette?? Flere av de store interiør profilene var nylig på et Jule event med Rusta i Oslo. Deriblant Anine. Hvilke samarbeid hun inngår trenger da overhode ikke ha noe med hennes personlige økonomi å gjøre, men at hun faktisk likte det hun så. Å jeg har flere ganger tidligere sett henne reklamert/framsnakke billigere interiør alternativer både betalte samarbeid og ikke. Så dette er virkelig en bak mål antakelse fra din side og vitner om at du ikke har fulgt så godt med på det hun tidligere har delt både på insta og gjennom pod.

Når har hun reklamert for billig interiør? I utgangspunktet ikke noe galt med det men når huset og hytta hennes er så langt unna dissa billigtingene så blir det jo litt rart å reklamere for de. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med tråden og tittet på kontoen hennes. Mye flashing av dyr livsstil. 

 

Jeg har omtrent samme livsstil, men kunne aldri flashet på den måten. Hva slags krenkelser er det som blir skrevet her har jeg gått glipp av? Tråden blir jo hyppig ryddet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, bonsaijenta said:

Har fulgt med tråden og tittet på kontoen hennes. Mye flashing av dyr livsstil. 

 

Jeg har omtrent samme livsstil, men kunne aldri flashet på den måten. Hva slags krenkelser er det som blir skrevet her har jeg gått glipp av? Tråden blir jo hyppig ryddet.

Ja, nettopp flashing av dyr livsstil.

Handler vel om følgene av manglende evne til å sette tæring etter næring.  À la Hedda Skoug.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyspæra skrev (4 minutter siden):

Hva heter den?

 

Den ligger under kanalen Bloggernsikksnakk, sikkert langt ned. Trådene har ikke navn som her. Men du kan søke på Villavonkrogh på forsiden, så kommer tråden opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Arkin skrev (9 timer siden):

Når har hun reklamert for billig interiør? I utgangspunktet ikke noe galt med det men når huset og hytta hennes er så langt unna dissa billigtingene så blir det jo litt rart å reklamere for de. 

Blir jo ikke særlig troverdig reklame. Akkurat som når Camilla Pihl reklamerte for Kid interiør.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

el-len skrev (17 timer siden):

Det er en Discord-tråd på serveren Influencere, under Instagram.

Nei, den ligger på serveren Snapvlog, under Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (16 minutter siden):

Nei, den ligger på serveren Snapvlog, under Instagram.

Du har rett, jeg rotet 🙂

Verdt å kikke innom. da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...