Gå til innhold

Stor barnevogn til barnehagebarn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en stor barnevogn med lang rygg, romslig plass og god liggekomfort til en 1,5 åring (87 cm). Vi har en Emmaljunga NXT60 som er superpraktisk til reise, men ellers har jeg ikke så mye fint å si om den. I Emmaljunga-vogna sitter barnet vårt med bøyd hode og kræsjer i kalesjen, i tillegg til at regntrekket er helt ubrukelig til sportsdelen. Noen som har et tips til en god vogn for store barn?😄🤞

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TFK ellers  baby jogger city mini

Anonymkode: 2be6b...427

Sett flere sier TFK men hvilken modell?

(Jeg trenger det samme som TS, har en Uppababy Vista2 og den begynner å bli kort til en veldig lang unge som skal sove en stund til i vogn på dagtid)

Anonymkode: b54f1...7cb

Skrevet

Baby jogger city mini er jo en reisetrille med 3 hjul, til bhg-bruk er det vel anbefalt eller ønsket av de fleste bhg med 4 hjul?

Skrevet

Vognene fra Simo passer lange barn. De er gått ut av produksjon, men er å få kjøpt brukt til en rimelig pris.

Du kan kjøpe universal-regntrekk på barnas hus. Disse er store nok til de fleste enkeltvogner.

Anonymkode: 69105...378

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Sett flere sier TFK men hvilken modell?

(Jeg trenger det samme som TS, har en Uppababy Vista2 og den begynner å bli kort til en veldig lang unge som skal sove en stund til i vogn på dagtid)

Tfk singelvogner er vel ganske like i størrelse?  Vet dobbeltvognene er ganske like iallfall:)

Anonymkode: 79456...50f

Skrevet

Britax Go Big 2 (brukt) 

Stokke Trailz (brukt) 

Anonymkode: 1e89d...b77

Skrevet

Vi har simo og den er helt super! Kjøpes brukt på finn, den produseres ikke mer.

Anonymkode: 1b502...cee

Skrevet

Britax B-motion 4 plus eller babyjogger city elite (evt city mini gt)

Anonymkode: 32ca7...b36

Skrevet

Tfk joggster twist 

Anonymkode: a9ff3...449

Skrevet

gå for city mini gt2. den er en av de aller lengste på markedet. den har riktignok 3 hjul men utrolig stabil og stødig. bruker den selv til hverdagsvogn og som sovevogn på barnehagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...