Gå til innhold

alternativer til nutrilett


LadyInRed

Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe nutrilett eller lignende for å få litt næring da jeg ikke kan spise vanlig mat for tia. men hadde ikke særlig positiv erfaring med sjokoladevarianten av nutrilett da jeg prøvde det for noen år siden. det smakte fælt, og det ble med den ene shaken.

er det noen som har prøvd andre merker enn nutrilett som faktisk smakte godt og samtidig gav bra med næring?? teker på flytende varianter, da jeg ikke kan spise bars og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Apoteket har de en serie med diverse milkshaker som ikke skal brukes til slanking (slik som Nutrilett skal brukes til, egentlig), men til mennesker som trenger ekstra næring i forbindelse med sykdom eller andre ting. Det er milkshaker og de kan også fryses slik at du kan ha de som is i stedenfor milkshake. Is trenger man jo ikke tygge så fælt. Mange forskjellige smaker; vanilje, banan, sjokolade, jordbær osv. Ta deg en tur på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hva er vitsen med disse nutrilettbarene egentlig? Jeg sluttet å spise de for lenge siden, da jeg så at det var nært opptil 1000 (!) kalorier i bare en bar. Hva er vitsen da, om en sånn nesten teller for hele dagsforbruket?! hehe. Eller kanskje jeg bare har misforstått. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Apoteket har de en serie med diverse milkshaker som ikke skal brukes til slanking (slik som Nutrilett skal brukes til, egentlig), men til mennesker som trenger ekstra næring i forbindelse med sykdom eller andre ting. Det er milkshaker og de kan også fryses slik at du kan ha de som is i stedenfor milkshake. Is trenger man jo ikke tygge så fælt. Mange forskjellige smaker; vanilje, banan, sjokolade, jordbær osv. Ta deg en tur på apoteket.

Tusen takk for tipset. skal ta meg en tur på apo snarest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sempers næringsdrikker kan også være et alternativ? Finnes i både melke- og saftbasert form og mange smaker. Fås på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en vanlig nutrilett bar med karamell? Okey, jeg må sjekke på nytt. Beklager uttalelsen, sikkert bare noe jeg har innbilt meg da. Men jeg lurer på hvor jeg har fått det fra? hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det stemmer. Jeg hadde sikkert dårlig tid, og har nok sett på KJ istedet ;) Huffameg.. *dumma*

Men på den andre siden, tusen takk for rettelse! Da kan jeg begynne å spise de som "godteri" i helgene igjen! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...