Gå til innhold

Busy bees lille verden


busy_bee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt om meg selv. 29 år , gift på første året. Bor og jobber i en av de beste byene i Norge. Har ikke barn, men vurderer kanskje å begynne med et prøveprosjekt ang den saken.... Spiller litt håndball, liker å være sammen med venner, leser mye litteratur (spesielt norske forfattere) hmmmm--- tusen andre ting å skrive- men nå skal jeg heldigvis hjem fra jobb snart (Bittelitt lei nå- men tirsdag er bedre enn mandag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med velkomsthilsner! Norges beste by ligger midt i landet en plass forresten ( sikkert mange som er uenig med meg- men for meg er det slik- og det er jo bra :smilorange: )

Vet ikke helt hva jeg kommer til å skrive i dagboka og ikke riktig ennå. Men har vært inne på kvinneguiden en stund uten å være medlem. Mest bare kikket egentlig. Mye rart å lese, se og plukke opp her inne. Lest litt dagbøker også. Spennende.

I går var det jentekveld med frustrerte fruer hjemme hos ei venninne. Kan ikke få sagt hvor mye jeg digger den serien altså. Regner med flere her inne gjør det :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Lenge siden jeg har skrevet gitt... Travelt med jobb, trening, ting og tang. Har bl.a vært på 1 uke ferie med Mannen i Spania. Ohlalaaa-- Det skal garrantert gjentas neste år. Gjett om det var bra med late dager i sola, god mat og drikke på kveldene, og rett og slett bare være kjærester... Ikke så mye som ligner sommer eller vår her hjemme iallfall. Minus 16 da jeg dro på jobb i dag tidlig.. brrr...

:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...