busy_bee Skrevet 24. januar 2006 #1 Del Skrevet 24. januar 2006 Da har jeg startet min første dagbok! Dette blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 24. januar 2006 #2 Del Skrevet 24. januar 2006 Gratulerer med dagbok og velkommen i nabolaget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
busy_bee Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2006 Litt om meg selv. 29 år , gift på første året. Bor og jobber i en av de beste byene i Norge. Har ikke barn, men vurderer kanskje å begynne med et prøveprosjekt ang den saken.... Spiller litt håndball, liker å være sammen med venner, leser mye litteratur (spesielt norske forfattere) hmmmm--- tusen andre ting å skrive- men nå skal jeg heldigvis hjem fra jobb snart (Bittelitt lei nå- men tirsdag er bedre enn mandag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 24. januar 2006 #4 Del Skrevet 24. januar 2006 Velkommen busy_bee Litt nysgjerrig, ligger en av norges beste byer i øst, vest, nord eller sør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 24. januar 2006 #5 Del Skrevet 24. januar 2006 hei hei Gratulerer med dagbok og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
busy_bee Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 25. januar 2006 Så koselig med velkomsthilsner! Norges beste by ligger midt i landet en plass forresten ( sikkert mange som er uenig med meg- men for meg er det slik- og det er jo bra ) Vet ikke helt hva jeg kommer til å skrive i dagboka og ikke riktig ennå. Men har vært inne på kvinneguiden en stund uten å være medlem. Mest bare kikket egentlig. Mye rart å lese, se og plukke opp her inne. Lest litt dagbøker også. Spennende. I går var det jentekveld med frustrerte fruer hjemme hos ei venninne. Kan ikke få sagt hvor mye jeg digger den serien altså. Regner med flere her inne gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 27. januar 2006 #7 Del Skrevet 27. januar 2006 Ser også på FF hver tirsdag, god serie det! Gratulerer med dagbok - hit kommer jeg nok innom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
busy_bee Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenge siden jeg har skrevet gitt... Travelt med jobb, trening, ting og tang. Har bl.a vært på 1 uke ferie med Mannen i Spania. Ohlalaaa-- Det skal garrantert gjentas neste år. Gjett om det var bra med late dager i sola, god mat og drikke på kveldene, og rett og slett bare være kjærester... Ikke så mye som ligner sommer eller vår her hjemme iallfall. Minus 16 da jeg dro på jobb i dag tidlig.. brrr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå