Gå til innhold

Beste småby film/ serie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett Gilmore girls, elsker sånne serier og filmer med få folk, koselige karakterer og gjerne fine "kulisser" der alt ikke foregår i grå bygårder. Noen som har tips til filmer og serier i sånn stil? Sjanger er ikke viktig :) 

Men helst amerikanske- i det minste engelsktalende. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virgin river ❤️ på netflix 

Anonymkode: d8aa5...5a1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg skriver under på at "Virgin River" på netflix er en trivelig, hjertevarm fortelling om mange forskjellige folk og hendelser på godt og vondt i en liten landsens by ved en elv. . .og jeg så ferdig sesong fem i går og ser til min STORE GLEDE at det kommer en sesong seks også og jeg gleder meg! :mynona:

Anbefaler som avslappet underholdning.

• Hjerte 2
Skrevet

Er ikke helt min greie/sjanger, men likte:

Så serien mest fordi den er hyppig referert til i sammenligninger av nettopp småbydrama- og sportsdrama -serier. 

Krever Netflix og VPN (US) for å se.

Skrevet

Takk for tips 😊 Kom selv på Sullivans crossing på tv2 play hvis andre liker samme sjanger. 
Keep ‘em coming 😂💪😊

Skrevet

Doc Martin! Ikke like mye dramatikk og klkssklass som i de andre nevnte seriene, så kanskje ikke helt det du ser etter dersom det andre her er din greie. Men veldig fin og sjarmerende britisk TV-serie fra Cornwall

• Liker 5
Skrevet

Chesapeake Shores og The Good Witch😎

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 7.10.2023 den 13.05):

Ja, jeg skriver under på at "Virgin River" på netflix er en trivelig, hjertevarm fortelling om mange forskjellige folk og hendelser på godt og vondt i en liten landsens by ved en elv. . .og jeg så ferdig sesong fem i går og ser til min STORE GLEDE at det kommer en sesong seks også og jeg gleder meg! :mynona:

Anbefaler som avslappet underholdning.

Kommer 2 episoder til av sesong 5 om en måned 😊 

Anonymkode: ae29f...452

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer 2 episoder til av sesong 5 om en måned 😊 

Anonymkode: ae29f...452

:D  Er det SANT!??  :hoppe: :mynona:

Skrevet

Northern Exposure, om du kan finne den :jepp:

Skrevet

Dawsons Creek

Anonymkode: 4efd8...b2a

Skrevet

Mange gode tips her, men Everwood og Hart of Dixie er også fine småby tv-serier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...