Sneips Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Har sett Gilmore girls, elsker sånne serier og filmer med få folk, koselige karakterer og gjerne fine "kulisser" der alt ikke foregår i grå bygårder. Noen som har tips til filmer og serier i sånn stil? Sjanger er ikke viktig Men helst amerikanske- i det minste engelsktalende.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Virgin river ❤️ på netflix Anonymkode: d8aa5...5a1 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Ja, jeg skriver under på at "Virgin River" på netflix er en trivelig, hjertevarm fortelling om mange forskjellige folk og hendelser på godt og vondt i en liten landsens by ved en elv. . .og jeg så ferdig sesong fem i går og ser til min STORE GLEDE at det kommer en sesong seks også og jeg gleder meg! Anbefaler som avslappet underholdning. 2
Lurium Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 Er ikke helt min greie/sjanger, men likte: Så serien mest fordi den er hyppig referert til i sammenligninger av nettopp småbydrama- og sportsdrama -serier. Krever Netflix og VPN (US) for å se.
Sneips Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2023 Takk for tips 😊 Kom selv på Sullivans crossing på tv2 play hvis andre liker samme sjanger. Keep ‘em coming 😂💪😊
Lill3My Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 Doc Martin! Ikke like mye dramatikk og klkssklass som i de andre nevnte seriene, så kanskje ikke helt det du ser etter dersom det andre her er din greie. Men veldig fin og sjarmerende britisk TV-serie fra Cornwall 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (På 7.10.2023 den 13.05): Ja, jeg skriver under på at "Virgin River" på netflix er en trivelig, hjertevarm fortelling om mange forskjellige folk og hendelser på godt og vondt i en liten landsens by ved en elv. . .og jeg så ferdig sesong fem i går og ser til min STORE GLEDE at det kommer en sesong seks også og jeg gleder meg! Anbefaler som avslappet underholdning. Kommer 2 episoder til av sesong 5 om en måned 😊 Anonymkode: ae29f...452
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #10 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer 2 episoder til av sesong 5 om en måned 😊 Anonymkode: ae29f...452 Er det SANT!??
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #12 Skrevet 28. oktober 2023 Dawsons Creek Anonymkode: 4efd8...b2a
Kinder Skrevet 28. oktober 2023 #13 Skrevet 28. oktober 2023 Mange gode tips her, men Everwood og Hart of Dixie er også fine småby tv-serier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå