Gå til innhold

Hva i $%&¤# er det med sas?!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Må bare lufte litt aggresjon her inne... Skal til London i morgen etter jobb, og er stygt redd for at jeg ikke kommer meg noen steder. Har fått fri fra jobben og alt, booket og betalt hotellrom...

Og så går flytrafikken i stå IGJEN. SAS må da være Skandinavias dårligst ledete bedrift???

Vil gjerne ta tog heller enn fly for tiden, men når man bor i nord og må ta en ekstra reisedag i begge ender får man ikke så mye ut av en langhelg på den måten.

Tenk om andre folk skulle 'sykemelde' seg i tide og utide? I Danmark har visst pilotene innrømmet at de har gått til ulovlig streik, men i Norge er de offisielt bare 'sykemeldte' ennå, i følge Adressavisen. Må de la misnøyen gå ut over passasjerene? Finnes det virkelig ikke andre måter å vise ledelsen at de ikke er fornøyde? Fra nå av skal jeg BARE bruke Norwegian... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåja, DENNE gangen er det SAS. Tidligere har det vært flyvelederene, og det har ikke noe med SAS å gjøre.

Uansett, det er nok litt fare for at du kanskje ikke kommer deg dit du hadde tent dersom du skal fly med SAS ja. Meget god gratisreklame for Norwegian, disse syke pilotene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel ikke ordentlig syk. Er det ikke en personalkonflikt på gang, og noe omorganisering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. De skal overføres fra å være ansatt i konsernet til å være ansatt i de nasjonale datterselskapene. Og det liker de ikke, så da ble de syke.

Det kan jo for all del være en eller to som ER syke også, men flertallet av disse er nok ikke reelt så innmari syke. Omtrent like syke som flyvelederene var i høst tenker jeg. Bare at da rammet det ALLE flyselskapene, denne gangen er det bare SAS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...