AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Har du da aldri hatt lyst på røyk edru? Eller har det gjort at du har begynt å røyke fast? Er det lett å bare holde det til fest på en måte? Anonymkode: 426a0...9b6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 Tidligere fast røyker, røyker på fest. På en måte litt skuffa over hvor enkelt det faktisk er å la vær i hverdagen. Hadde helt panikk før jeg slutta, og tenkte at det kom jeg aldri i verden til å klare. Men for meg går det veldig fint. Men det beste er jo selvsagt bare å la vær å røyke. Anonymkode: 00a40...2d0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tidligere fast røyker, røyker på fest. På en måte litt skuffa over hvor enkelt det faktisk er å la vær i hverdagen. Hadde helt panikk før jeg slutta, og tenkte at det kom jeg aldri i verden til å klare. Men for meg går det veldig fint. Men det beste er jo selvsagt bare å la vær å røyke. Anonymkode: 00a40...2d0 😄 Er det kun på skikkelig fest du røyker da eller kan du ta en røyk om du er ute med ei venninne f eks? Godt å høre det er lett🥰 Anonymkode: 426a0...9b6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 Røykte på fest før, men det har jo egentlig aldri vært godt, så det er veldig lett å la være. Snus derimot... Anonymkode: a7d5b...b0a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Røykte på fest før, men det har jo egentlig aldri vært godt, så det er veldig lett å la være. Snus derimot... Anonymkode: a7d5b...b0a Hvorfor røykte du når det ikke var godt?😂😂 Anonymkode: 426a0...9b6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor røykte du når det ikke var godt?😂😂 Anonymkode: 426a0...9b6 Det vet jeg ikke, fordi det var sosialt?😂 Tok bare imot når jeg ble tilbudt. Anonymkode: a7d5b...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå