AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #21 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Googlet, og det kommer opp veldig mye forskjellig. Dag 11 virker helt innafor. Legger også ved bilde som viser at brunt utflod er vanlig som type festeblødning 😊 Av og til trenger man litt ekstra håp, skuffet blir man uansett dersom det ikke blir som man har ønsket helt enda. Anonymkode: d8e9e...e69 Har idag fått større mengder med mensen, men det er helt svart som kull og tykt. Og falt ut sånne svarte klumper i do også. Har ikke opplevd det før, men regner med at det er mensen da. Test er ikke positiv ihvertfall så da gir jeg meg. Anonymkode: 961cb...f02
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #22 Skrevet 6. oktober 2023 Min festeblødning var litt helt lys rødt blod helt fersk blandet med utflod og thats it. Sånn mørkt gammelt blod har jeg bare fått i forbindelse med syklusrot, mellomblødninger og spotting før menstruasjonen starter skikkelig. Anonymkode: 4ea2f...d16
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #23 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): For ca 2 timer siden så oppdaget jeg en liten flekk med tykt brun utflod i trusa. Jeg har ikke tilgang på truseinnlegg nå så la et papir der. Dette er det som har kommet ut siden. Hadde samleie for 11 dager siden. Er det sånn en festeblødning kan se ut? Stikker litt svakt her og der i mageregionen. Anonymkode: 961cb...f02 Festeblødning er ca 6dager etter befruktning og ca 9dager før menstruasjonen. Anonymkode: 4ea2f...d16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå