AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 For ca 2 timer siden så oppdaget jeg en liten flekk med tykt brun utflod i trusa. Jeg har ikke tilgang på truseinnlegg nå så la et papir der. Dette er det som har kommet ut siden. Hadde samleie for 11 dager siden. Er det sånn en festeblødning kan se ut? Stikker litt svakt her og der i mageregionen. Anonymkode: 961cb...f02
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 Min så ca. sånn ut Tidspunktet er vel rimelig passende også skulle en tro. Anonymkode: 99c90...285
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 Ser ut som mellomblødningene mine. Anonymkode: eaf0a...dcb
Memorangen Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 Min var mer sånn helt lyserødt, en dråpe blod liksom.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Skrevet 5. oktober 2023 Memorangen skrev (1 minutt siden): Min var mer sånn helt lyserødt, en dråpe blod liksom. Det rundt den brune flekken er jo helt lyserødt da Anonymkode: 961cb...f02
Sofakona Skrevet 5. oktober 2023 #7 Skrevet 5. oktober 2023 Er du sikkert på at du hadde eggløsning 11 dager siden? Ser ut som mensen kommer
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Skrevet 5. oktober 2023 Sofakona skrev (3 minutter siden): Er du sikkert på at du hadde eggløsning 11 dager siden? Ser ut som mensen kommer Ganske sikker på det ja. Anonymkode: 961cb...f02
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #9 Skrevet 5. oktober 2023 ^ jeg har aldri fått sånn som det før mensen kommer. Det kommer alltid som en foss uten noe forvarsel. Kan ha litt slik som dette helt på slutten av mensen da. Anonymkode: 961cb...f02
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #10 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ganske sikker på det ja. Anonymkode: 961cb...f02 Hvordan er du sikker? Temper du? EL-test? Sjekket progesteron? Anonymkode: d46ee...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #11 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er du sikker? Temper du? EL-test? Sjekket progesteron? Anonymkode: d46ee...2d1 Fikk slim et par dager før og sterke murringer/strålinger i venstre eggstokk den dagen. Anonymkode: 961cb...f02
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #12 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk slim et par dager før og sterke murringer/strålinger i venstre eggstokk den dagen. Anonymkode: 961cb...f02 Jeg kan bare snakke for meg selv, men hadde det ikke vært før EL-testene jeg tar, hadde jeg bommet på EL-dagen ut i fra slim og smerter. Jeg har denne syklusen hatt ubehag i 6 dager i eggstokkene, og jeg hadde stikninger i forigårs, men ikke positiv EL-test før i går og sannsynligvis EL i dag hvis egget har klart å slippe. Det kan like gjerne være at du har kluss med hormonene som at det er en festeblødning, og det er vel også litt rart om egget ikke festet seg før 11 dager dpo dersom du faktisk har rett med EL-dagen. Det KAN ta så lang tid, men sannsynligvis ikke. For de fleste skjer vel implantasjon 8-9 DPO Anonymkode: d46ee...2d1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #13 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan bare snakke for meg selv, men hadde det ikke vært før EL-testene jeg tar, hadde jeg bommet på EL-dagen ut i fra slim og smerter. Jeg har denne syklusen hatt ubehag i 6 dager i eggstokkene, og jeg hadde stikninger i forigårs, men ikke positiv EL-test før i går og sannsynligvis EL i dag hvis egget har klart å slippe. Det kan like gjerne være at du har kluss med hormonene som at det er en festeblødning, og det er vel også litt rart om egget ikke festet seg før 11 dager dpo dersom du faktisk har rett med EL-dagen. Det KAN ta så lang tid, men sannsynligvis ikke. For de fleste skjer vel implantasjon 8-9 DPO Anonymkode: d46ee...2d1 Jeg spurte egentlig bare om en festeblødning kan se sånn ut som på bildet. Trodde 11 dpo var helt normalt for at egget fester seg. Inplantasjon trodde jeg var når sædcellene trenger inn i egget og at det deretter tar flere dager før det fester seg. Trodde ikke implatsjon og feste var det samme men oki. Anonymkode: 961cb...f02
Sofakona Skrevet 5. oktober 2023 #14 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg spurte egentlig bare om en festeblødning kan se sånn ut som på bildet. Trodde 11 dpo var helt normalt for at egget fester seg. Inplantasjon trodde jeg var når sædcellene trenger inn i egget og at det deretter tar flere dager før det fester seg. Trodde ikke implatsjon og feste var det samme men oki. Anonymkode: 961cb...f02 Nei sperm kommer inn i egget..så reiser det nedover og fester seg. Egg fester seg 8-11 dpo. Da vil det ta opptil 3-4 dager før du eventuelt får positive test. Har du stabil syklus?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #15 Skrevet 5. oktober 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Nei sperm kommer inn i egget..så reiser det nedover og fester seg. Egg fester seg 8-11 dpo. Da vil det ta opptil 3-4 dager før du eventuelt får positive test. Har du stabil syklus? Ja, det var sånn jeg trodde det var, men virket ikke sånn ift det den andre skrev. Da passer det jo fint med 11 dpo da ang feste. Ja stabil syklus. Anonymkode: 961cb...f02
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #16 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg spurte egentlig bare om en festeblødning kan se sånn ut som på bildet. Trodde 11 dpo var helt normalt for at egget fester seg. Inplantasjon trodde jeg var når sædcellene trenger inn i egget og at det deretter tar flere dager før det fester seg. Trodde ikke implatsjon og feste var det samme men oki. Anonymkode: 961cb...f02 Sædcellen må trenge inn i egget innen 12-24 timer etter eggløsning. Implantasjonen er når egget fester seg til livmorslimhinnen. Da kan man få en festeblødning som du vet, men hvis man får dette er det som regel snakk om så vidt litt friskt blod på papiret på ett tørk. Ingen regel uten unntak, men en kan risikere å bli skuffet hvis en griper etter halmstrå. Anonymkode: d46ee...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #17 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sædcellen må trenge inn i egget innen 12-24 timer etter eggløsning. Implantasjonen er når egget fester seg til livmorslimhinnen. Da kan man få en festeblødning som du vet, men hvis man får dette er det som regel snakk om så vidt litt friskt blod på papiret på ett tørk. Ingen regel uten unntak, men en kan risikere å bli skuffet hvis en griper etter halmstrå. Anonymkode: d46ee...2d1 Ja, det du ser på bildet er alt som har kommet. Ikke kommet noe mer. Anonymkode: 961cb...f02
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #18 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det var sånn jeg trodde det var, men virket ikke sånn ift det den andre skrev. Da passer det jo fint med 11 dpo da ang feste. Ja stabil syklus. Anonymkode: 961cb...f02 Som regel skjer implantasjon på dag 8-9 som skrevet. Dette kan du google. Det kan likevel skje så tidlig som på dag 6 etter EL eller så sent som dag 12, men dag 11-12 er nok heller noe sent og det er nok ikke så mange som får implantasjonen så sent. Anonymkode: d46ee...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #19 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som regel skjer implantasjon på dag 8-9 som skrevet. Dette kan du google. Det kan likevel skje så tidlig som på dag 6 etter EL eller så sent som dag 12, men dag 11-12 er nok heller noe sent og det er nok ikke så mange som får implantasjonen så sent. Anonymkode: d46ee...2d1 Men så er det jo ikke sikkert ts hadde eggløsning den dagen hun trodde, kanskje kom den en dag eller to senere, og som vi vet kan sædceller overleve en stund i kvinnen, så det kan jo likevel være festeblødning. Uansett er det jo bare en måte å finne det ut på Anonymkode: 99c90...285
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #20 Skrevet 6. oktober 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Som regel skjer implantasjon på dag 8-9 som skrevet. Dette kan du google. Det kan likevel skje så tidlig som på dag 6 etter EL eller så sent som dag 12, men dag 11-12 er nok heller noe sent og det er nok ikke så mange som får implantasjonen så sent. Anonymkode: d46ee...2d1 Googlet, og det kommer opp veldig mye forskjellig. Dag 11 virker helt innafor. Legger også ved bilde som viser at brunt utflod er vanlig som type festeblødning 😊 Av og til trenger man litt ekstra håp, skuffet blir man uansett dersom det ikke blir som man har ønsket helt enda. Anonymkode: d8e9e...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå