Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet på kjøkkenet i over 9 år som kantinevert, nå har jeg søkt på en stilling som assisterende kjøkkensjef i en kantine. Noen som jobber som det? Hva inngår i arbeidsoppgaver og hvilken lønn ligger dere på? Forresten, er det dumt å spørre om lønn på første intervju? Jeg er på en måte ikke avhengig av ny jobb nå, da jeg er i full jobb per idag, vil ikke takke ja til tilbudet hvis lønna er den samme som jeg får nå

Anonymkode: df32e...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Noen?

Skrevet

Det varierer veldig hvilke oppgaver man har. Det er stor forskjell på driften på ulike kjøkken, og spesielt stor forskjell mellom f.eks ett lite restaurantkjøkken som er åpent fra 16 til 23, og ett hotellkjøkken hvor det er drift fra kl 03 til kl 01.

Men typiske oppgaver er varebestillinger, varetelling, være en "skiftleder" til de tidene kjøkkensjefen ikke er på jobb og være den som leder an på kjøkken mens kjøkkensjef gjør kontorarbeid. Generelt er man ofte kjøkkensjefen sin høyre hånd, og en som er mer tilstedet "på gulvet" for å frigjøre kjøkkensjefen sin tid. Noen ganger får man mer ansvar for enkelte oppgaver, som oppfølging av renholdslister eller prepping.

Anonymkode: 816b3...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...