Gå til innhold

Drikkeflaske i stål- barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt "influenset" av ernæringsmammas inlegg om miljøgifter, og er nå på utkikk etter drikkeflaske i stål til min 1-åring. Noen som har noen å anbefale? Er de fra Blafre enkle å bruke feks? 

Anonymkode: a9fb8...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med Les Artistes flaskene de selger på tilbords. Vi har mummi, både 0,5 og 0,28. Det er termoflasker så de holder veldig godt på kulda, om sommeren fyller jeg de med kjøleskapskaldt vann og de holder lenger enn de lover tom. (De er på halv pris nå.) 

Anonymkode: 80d54...dc4

Skrevet

Jeg liker de fra blafre best, tettere enn  Klean Kanteen. De flaskene er identiske i størrelse.  Men tuten er av plast uansett hva du velger😅

Skrevet

Liker de fra Liewood!

Anonymkode: 6f702...4c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Veldig fornøyd med Les Artistes flaskene de selger på tilbords. Vi har mummi, både 0,5 og 0,28. Det er termoflasker så de holder veldig godt på kulda, om sommeren fyller jeg de med kjøleskapskaldt vann og de holder lenger enn de lover tom. (De er på halv pris nå.) 

Finnes de med tut til 1 åring da?

Anonymkode: 80137...484

Skrevet
Sarafin skrev (16 minutter siden):

Jeg liker de fra blafre best, tettere enn  Klean Kanteen. De flaskene er identiske i størrelse.  Men tuten er av plast uansett hva du velger😅

Er det ikke beholderen som ikke bør være av plast så den ikke avgir giftstoffer?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Finnes de med tut til 1 åring da?

Aner ikke, vi har latt de ha vanlige flasker og lært de å drikke av det fra start. 

Skrevet

Jeg har ikke prøvd andre typer, men er velsig fornøyd med Liewood. 

Anonymkode: 51ea9...c79

Skrevet

Har både blafre og klean kanteen, fornøyd med begge. Velger flasker uten motiver, for at de kan vaskes i maskin.

Anonymkode: e8342...29b

Skrevet

Jeg og barna synes de fra blafre lukter metallisk. Mummi termos flaska fra kitchn lukter ikke slik men de er kanskje litt tyngre

Anonymkode: 959b0...51e

Skrevet

Får ettåringene til å bruke disse flaskene altså? Min må ha tutekopp enn babyflaske, han blir bare sint om han får vanlig flaske. Han kan derimot drikke av helt ordinær kopp, er bare sånn sportstut han ikke får dreisen på.

Anonymkode: e9f44...d51

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke prøvd andre typer, men er velsig fornøyd med Liewood. 

Anonymkode: 51ea9...c79

De er jo veldig fine, men orker ikke at de ikke kan vaskes i maskin 🙈

Anonymkode: a9fb8...be7

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med noen fra Hydroflask. De har tut som kan vippes lett opp og ned. Har hatt de siden barnet var 1,5år, og barnet klarer å åpne flaska selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får ettåringene til å bruke disse flaskene altså? Min må ha tutekopp enn babyflaske, han blir bare sint om han får vanlig flaske. Han kan derimot drikke av helt ordinær kopp, er bare sånn sportstut han ikke får dreisen på.

Anonymkode: e9f44...d51

Lærte seg det dag 2 i barnehagen. Null problem. 

Anonymkode: 6f702...4c7

Skrevet

Elsker hydroflask, de er tette. De har noen fine med termo-egenskaper til barn på xxl. 

Vi voksne bruker dem også. 

Vi har tidligere brukt klean kanteen. De har en ganske ok barnetut, men de har en tendens til å lekke litt. 

Anonymkode: 5fbe8...1b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Klean kanteen til alle våre barn, (sippy, tror jeg tuten til de minste kalles) de går aldri i stykker og kan arves om man bytter ut tuten av og til. 
https://www.beeorganic.no/search_result?keywords=Klean+kanteen#o=relevance

Anonymkode: bcc67...cb7

Sykt fornøyd med Klean kanteen! Elsker termokoppene fra dem

Anonymkode: bcc67...cb7

Skrevet

KleanKanteen er veldig bra. Holder i evigheter og lekker ikke. 

Anonymkode: 76239...526

Skrevet

Mine har flasker fra Camelbak 😁

Anonymkode: e2da0...395

Skrevet

Vansker liewood i maskinen hver dag. Går bare fint :)

Anonymkode: fca10...b07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...