Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 29 år gammel som er glad i en dame som er 61 år gammel, hun var tidligere min lærer på skole. Veldig glad i henne ❤️

Anonymkode: e41e7...bf8

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann på 29 år gammel som er glad i en dame som er 61 år gammel, hun var tidligere min lærer på skole. Veldig glad i henne ❤️

Flott. Du minner meg om presidenten i Frankrike. Han gjorde noe det samme. De er fortsatt gift.

Det kommer sikkert en haug med kommentarer her om forskjellig sted i livet. Skal du ha barn osv som om hvert forhold du går inn i skal vare livet ut. Når realiteten sier noe annet. 50% ryker.

Ekte kjærlighet spør ikke etter alder det kan oppstå mellom to mennesker uansett og det er det fine med kjærlighet. 

Hva sier lærerinna ? Vet hun om det?

sier nyt livet og kjærligheten. Livet er for kort til å ikke nyte den hvis den dukker opp i uansett form. 

hva tenker du selv ts? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden):

Flott. Du minner meg om presidenten i Frankrike. Han gjorde noe det samme. De er fortsatt gift.

Det kommer sikkert en haug med kommentarer her om forskjellig sted i livet. Skal du ha barn osv som om hvert forhold du går inn i skal vare livet ut. Når realiteten sier noe annet. 50% ryker.

Ekte kjærlighet spør ikke etter alder det kan oppstå mellom to mennesker uansett og det er det fine med kjærlighet. 

Hva sier lærerinna ? Vet hun om det?

sier nyt livet og kjærligheten. Livet er for kort til å ikke nyte den hvis den dukker opp i uansett form. 

hva tenker du selv ts? 

Han skriver bare at han er glad i henne. Jeg var kjempeglad i en tidligere "mentor", men jeg hadde ingen romantiske følelser.

Forøvrig er jeg enig i at hvis han er forelska og det er gjensidig så burde de satse. Så lenge han ikke vil ha barn

Anonymkode: e50d5...c03

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han skriver bare at han er glad i henne. Jeg var kjempeglad i en tidligere "mentor", men jeg hadde ingen romantiske følelser.

Forøvrig er jeg enig i at hvis han er forelska og det er gjensidig så burde de satse. Så lenge han ikke vil ha barn

Anonymkode: e50d5...c03

Ja jeg så hjertet så da tenkte jeg automatisk kjærlighet. Min feil😂

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Med mindre mannen er 61 og dama 29. Da er han en gammel gris og hun er skadet og siste sorti 🙂

(jeg likte innlegget ditt forresten)

Anonymkode: c2f87...f86

• Liker 2
Skrevet

Det eneste som er spesielt med dette, er at du skal skrive en tråd om det på kvinneguiden....

Anonymkode: 774ac...f7d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor har du følelser for henne? Eller hva er det som gjør at du er tiltrukket av henne? Synes det er merkelig 

Skrevet

Ganske naturlig å tenke romantiske følelser her, ja :D

Er det gjensidige følelser da, Ts? Har du sagt det til henne?

:

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Med mindre mannen er 61 og dama 29. Da er han en gammel gris og hun er skadet og siste sorti 🙂

(jeg likte innlegget ditt forresten)

Anonymkode: c2f87...f86

Nei uenig der jeg hvertfall det kan skje den veien og det er bare samfunnet som er skrudd sammen at bare en vei er den riktige måten. Idiotisk egentlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...