AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Del Skrevet 5. oktober 2023 Er det noen som vet hvor låten kommer fra? Det er noe folkrockgreier og jeg syntes det hørtes kjent ut. Jeg fikk reklamen på Youtube, men jeg finner den ikke på Freias Youtube-konto. Anonymkode: a3beb...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg fant det. Reinlender med bandet Folque! Jeg visste jeg hadde hørt det før Anonymkode: a3beb...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg fant det. Reinlender med bandet Folque! Jeg visste jeg hadde hørt det før Anonymkode: a3beb...32b Det er en kul låt. ... Anonymkode: aeca5...ea3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Del Skrevet 14. oktober 2023 Den heter visst Kom til mig om natten, tror jeg Anonymkode: a3beb...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå