Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trist at ting er som de er 💚

Jeg har et vanskelig forhold til bursdagen selv. Aner ikke hvem jeg eventuelt skulle feiret med jeg heller. Jeg liker å gå meg en god tur. Få litt utsikt og ha med meg god matpakke. Jeg har ved rund dag tatt en ekstravakt på jobb for å få dagen til å gå. 

Hva gir deg litt glede til vanlig? Er det noe god mat? Kafe? Kino? Teater? Kunstutstilling? Tur til en strand (du trenger ikke bade nå, bare nyte)? Tur i skogen? Tur til en topp? En annen type trening? Håndarbeid? Matlaging? Baking? Noe annet kreativt?

Høyt på min personlige liste er en bursdag til et fyrtårn, eller ihvertfall det å få sett et fyrtårn. Matpakke med fine servietter, noen flagg på maten, og noe varmt i termosen. Jeg har selv bursdag utpå nyåret, og det kan være både snø, og tendenser til vår i luften, alt etter som, og det tilpasses selvsagt deretter. 

Hva er favorittkaken din, og om du ikke vil bake, kan den evt kjøpes i stykker noe sted? Eller annet du liker. 

Sender deg en klem, og gratulerer på forskudd 🥳🤍 Håper du finner noe som kan være passende for deg 🤍

Anonymkode: d218b...3f8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det var dumt at du sa fra til jobben at du ikke ville ha oppmerksomhet. Der forsvant jo en mulighet for å få nettopp litt feiring og varme fra andre. Hvis du tenkte de kanskje ville glemme det, så hadde ikke jeg vært mer snau enn at jeg hadde tatt det opp litt på forhånd. "Tenk, nå blir jeg 50 år neste uke, det føles ganske uvirkelig." eller noe.

Ellers hadde jeg unnet meg noe helt spesielt, noe jeg ellers ikke hadde tatt meg råd til. Helgetur, kurs, opplevelse, treretters middag, kino - hva som enn interesserer deg. Gjøre noe annerledes enn hverdagen.

Anonymkode: e0143...dbe

• Liker 1
Skrevet

Ta ut fire uker ferie og kjøp en billett til Luang Prabang, så tar du det derfra. Det beste du kan gjøre for resten av ditt liv er å røske deg selv ut av selvmedlidenheten.

Anonymkode: 7c9d0...ccf

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har bestemt meg for at jeg lar dagen bli slik jeg opprinnelig tenkte, og så sparer jeg til en fin reise seinere. 

Å gå ut og spise helt alene hadde ikke gitt meg noen opptur, tror jeg. 

Anonymkode: 10530...c08

Ja, sånn er man jo forskjellig. Jeg liker å spise alene ute. Føler at jeg blir mere skjerpet på stemning og smak osv. Men skjønner godt at det ikke er for alle. 
Jeg håper du får en fin feiring. Jeg fyller 50 om to år og kommer heller ikke til å ha stort selskap. Blir nok en gåtur på stranden med kaffe og kake 😊

Anonymkode: fa2a9...e17

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ta ut fire uker ferie og kjøp en billett til Luang Prabang, så tar du det derfra. Det beste du kan gjøre for resten av ditt liv er å røske deg selv ut av selvmedlidenheten.

Anonymkode: 7c9d0...ccf

Aner ikke hvor Luang Prabang er, men det høres ut som en fin plan. Takk for at du sparker meg litt i rompa 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hva gir deg litt glede til vanlig? Er det noe god mat? Kafe? Kino? Teater? Kunstutstilling? Tur til en strand (du trenger ikke bade nå, bare nyte)? Tur i skogen? Tur til en topp? En annen type trening? Håndarbeid? Matlaging? Baking? Noe annet kreativt?

Trening 😁 Og en god kopp kaffe. Veldig glad i kunst, også, så kanskje jeg skal ta en tur på en utstilling igjen snart. 

Poenget er vel at jeg burde gjøre noe jeg selv finner glede i og ser på som fint, og det er veldig gode innspill. 

Skrevet

Hvis du er glad i kunst kan jeg anbefale en helgetur til København (Louisiana og SMK er fantastiske steder) eller Aarhus (Aros er så fint) 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvis du er glad i kunst kan jeg anbefale en helgetur til København (Louisiana og SMK er fantastiske steder) eller Aarhus (Aros er så fint) 😊 

Takk for tips! København er fantastisk, så det skriver jeg meg bak øret 🥰

Skrevet

Jeg ville tatt inn på hotell på bursdagen min! Egen by ja, det er bare deilig. Spise middag på en restaurant mens jeg leste en god bok eller så på tv-serie på mobilen min. Gått en kveldstur, kan jo dra på noe aktivitet som kino eller teater om du liker det. Bare for å oppleve det lille ekstra når det tross alt er bursdag. Hvis ikke så syns jeg det er mer enn godt nok med middagen, kjøpe smågodt og kose meg i hotellsenga med film. Neste morgen hotellfrokost før jeg gikk på jobb ♥️

Ellers hadde jeg nok spart opp til å feire meg selv enda mer med en weekendtur en gang i høst/vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...